Перегляд за Автор "Наджафлі, Е. М."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Ensuring Human Rights in Ukraine during Introduction of Martial Law: Constitutional and Administrative Aspect(Syariah: Jurnal Hukum dan Pemikiran. – 2024. – Vol. 24, № 1. – P. 52-72, 2024) Nadzhafli, E. M.; Наджафлі, Е. М.; Kisiliuk, E.; Dubenko, O.; Burlakov, S.; Yarmaki, V.The purpose of the article is to reveal provision of human rights in Ukraine under the conditions of martial law. Human rights and freedoms are the highest value, but their characteristic feature, as a fundamentally important feature of a progressive society consists in historical instability, variability and subordination to socio-economic processes in the state, which contradicts the established principles of humanism, but remains typical in war conditions. Within the scope of the scientific study, it was determined that human rights have a characteristic of evolution together with society and the state, and therefore, taking into account the complexity of the events taking place on the territory of modern Ukraine, study of the available range of problems has a particularly important scientific and practical role. Study of the available range of problems was carried out using the methods of comparison, abstraction, analysis and generalization. In the course of the study, the essential characteristics of the social category were determined, in particular, the theoretical and methodological foundations of ensuring observance of human rights in conditions of martial law (the regulatory and legal basis). Summarizing the events taking place in Ukraine as a result of the treacherous armed aggression of the Russian Federation, it was concluded that under conditions of war human rights are the highest value.Документ До питання про систему принципів наукового пізнання дигіталізації державної влади(Право і безпека. – 2021. – № 4 (83). – С. 191-196, 2021) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Досліджено системи принципів наукового пізнання дигіталізації державної влади. Наголошено, що комплексність (всебічність) як принцип наукового пізнання дигіталізації державної влади означає, що розглядувана категорія має бути пізнана й осмислена у тісному зв’язку з іншими формами, видами й напрямами дигіталізації, які, зі свого боку, можуть впливати на дигіталізацію державної влади або ж, своєю чергою, самі зазнаватимуть впливу з боку процесів такої дигіталізації. Зазначено, що принцип системності передбачає розуміння процесів дигіталізації державної влади як складного системного утворення, що, в свою чергу, є складовою системного утворення більш високого рівня – дигіталізації суспільства в цілому.Документ До питання про стан наукового дослідження дигіталізації законодавчої влади в Україні(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 1 груд. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 63-64, 2023) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Охарактеризовано стан наукового опанування проблематики формування е-парламенту. Відсутність розробок у цьому напрямі відображає зародковий характер теоретико-правового дискурсу щодо дигіталізації законодавчої влади.Документ Методологічні засади наукового дослідження дигіталізації державної влади: теоретико-правові аспекти(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2021. – № 4 (95). – С. 43-64, 2021) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Метою статті є теоретико-правове висвітлення ключових параметрів мeтoдoлoгiчнoгo iнструмeнтарiю в науковому пізнанні дигіталізації державної влади, що запропоновано здійснювати на основі синтезу здобутків загальнотеоретичної юриспруденції, галузевих правових наук, а також суміжних суспільствознавчих дисциплін (соціології, політології, науки державного управління тощо). Запропоновано структурну будову методології дослідження дигіталізації державної влади, яка складається із семи «рівнів», розташованих за принципом ієрархічності й супідрядності: 1) домінуючого світогляду; 2) філософських засад; 3) типу наукового мислення (наукової раціональності); 4) принципів наукового пізнання; 5) наукових парадигм; 6) методологічних підходів; 7) наукових методів пізнання. Надано докладну характеристику кожному зі структурних блоків цієї методології. Обґрунтовано, що домінуючий світогляд, необхідний для побудови оптимальної методології осмислення феномена дигіталізації державної влади, повинен включати в себе елементи сучасної некласичної (посткласичної) філософії, методології пізнання цифрових технологій і конструктивістські елементи сучасної інновативної методології загальнотеоретичної юриспруденції. Доведено, що оптимальним для осмислення процесів дигіталізації державної влади є постнекласичний тип раціональності. З’ясовано, що провідними загальнонауковими парадигмами дослідження дигіталізації державної влади є парадигми інформаційного суспільства та цифровізації (дигіталізації).Документ Особливості початкового етапу дигіталізації виконавчої влади України (1993–2003 рр.): історико-правовий екскурс(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 2 (101), ч. 1. - С. 32-42, 2023) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Статтю присвячено історико-правовому аналізу специфіки процесу первинної дигіталізації виконавчої влади в модернізації сучасної Україні (1993–2003 рр.) з виокремленням його основних правових закономірностей. Показано, що дигіталізація виконавчої влади стала складовою єдиного, по суті, процесу дигіталізації системи державного управління в Україні, що охопив усі сфери, рівні та сегменти функціонування органів державної влади та їхню взаємодію з громадянами і суспільством у цілому.Документ Перспективи дигіталізації державних послуг в країнах-членах ЄС до 2030 року(Протидія дезінформації в умовах російської агресії проти України: виклики і перспективи : тези доп. учасників міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 12-13 груд. 2023р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 125-126, 2023) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Розглянуто перспективні напрями цифровізації державних послуг в країнах ЄС до 2030 р. та подальші перспективи врахування цього досвіду в Україні. Наголошено, що європейський досвід дигіталізації державних послуг стає не лише джерелом правових запозичень для поглиблення правових реформ у сфері дигіталізації, але й певним спільним знаменником, якого у правовій сфері має досягти Україна, упроваджуючи правові стандарти у галузі дигіталізації свого державного управління в контексті реалізації стратегічного курсу європейської інтеграції.Документ Поняття «дигіталізація державної влади» як основа концепції цифрової держави(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2021. - № 4. - С. 3-12, 2021) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Розглянуто дефінітивні основи концепції цифрової держави, стрижнем якої виступає поняття «дигіталізація державної влади», а також розкрито його ознаки. Акцентовано, що під дигіталізацією державної влади розуміється складова частина дигіталізації суспільних відносин, яка має закономірний, нормативно упорядкований характер, спрямовується на сферу функціонування спеціального об’єкта (системи органів державної влади), передбачає інтеграцію функцій державної влади й інформаційно-комунікаційних технологій із метою створення якісно нового, цифрового середовища функціонування державної влади та її взаємодії із суспільством.Документ Принципи адвокатської діяльності в Україні: адміністративно-правовий аспект : монографія(Харків: ТОВ «Планета-Прінт», 2020. - 276 с., 2020) Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Монографію присвячено комплексному дослідженню принципів адвокатської діяльності в Україні. Визначено поняття, характерні ознаки та змістовну складову принципів адвокатської діяльності в Україні. Розглянуто джерельну базу принципів адвокатської діяльності та на підставі їх аналізу здійснено їх систематизацію. Окрему увагу приділено питанню класифікації принципів адвокатської діяльності та розкриттю їх сутності. Досліджено міжнародні стандарти адвокатської діяльності на прикладі функціонування інституту адвокатури Бельгії, Великобританії, Греції, Іспанії, Італії, Сполучених Штатів Америки, Франції, Швейцарії, Швеції та Японії. На підставі цього запропоновано окремі шляхи вдосконалення адміністративного законодавства, що визначає основні засади адвокатської діяльності в Україні. Для викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів (ад’юнктів), курсантів і студентів вищих навчальних закладів юридичного профілю, адвокатів і всіх, хто цікавиться цією проблематикою.Документ Цифрова держава в контексті правової реформи в Україні: теоретико-правовий аспект(Право і безпека. – 2022. – № 2 (85). – С. 202-217, 2022) Наджафлі, Е. М.; Nadzhafli, E. M.Дослідження присвячено вивченню теоретико-правових аспектів формування цифрової держави, що є невід’ємним елементом дигіталізації всіх сфер суспільного життя та вимогою сучасності. Встановлено, що правову реформу в галузі формування цифрової держави слід визнати таким різновидом правової реформи, який спрямовується на цілісне, комплексне змінення умов та правової основи організації і функціонування апарату держави з метою спрощення системи державного управління, суттєвого підвищення його ефективності. Актуальною потребою на сьогодні слід визнати перехід від екстенсивної парадигми формування цифрової держави до інтенсивної яка б передбачала інклюзивну модель формування цифрової держави завдяки реальному залученню до вирішення державних справ інститутів громадянського суспільства, стимулювала громадянську ініціативу та унеможливлювала прийняття ключових правових актів без попереднього громадського обговорення.