Перегляд за Автор "Троян, В. А."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Гарантії публічно-сервісної діяльності Національної поліції України(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2017. – Вип. 5, т. 2. – С. 176-180, 2017) Троян, В. А.; Troian, V. A.У статті проаналізовано поняття «гарантії», «гарантії законності» та їх особливості. Гарантії публічно-сервісної діяльності Національної поліції розглянуто з позиції розмежування їх на ті, що забезпечують ефективне та належне виконання органами поліції відповідних функцій, і ті, які забезпечують законність діяльності поліцейських, дотримання ними прав та інтересів громадян під час здійснення публічно-сервісної діяльності. Сформульовано власне розуміння гарантій публічно-сервісної діяльності органів Національної поліції, що сприятиме дотриманню суб’єктивних прав та свобод фізичних і юридичних осіб, балансу публічного інтересу під час надання публічних послуг, досягненню максимально можливої якості надання таких послуг.Документ Завдання та функції Національної поліції України як складова реалізації її публічно-сервісної діяльності(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2016. - № 4 (75). - С. 12–18, 2016) Троян, В. А.; Troian, V. A.Виокремлено основні завдання та функції Національної поліції України через призму реалізації публічно-сервісної діяльності. Обґрунтовано створення поліції саме як публічно-сервісної служби, що відображає прагнення влади змусити правоохоронну систему служити інтересам громадян і суспільству в цілому, захищати та сприяти нормальній реалізації цих інтересів. Зазначено, що під функціями Національної поліції України як органу публічної адміністрації слід розуміти основні напрямки її діяльності, у яких відображено її сутність і призначення у державі та суспільстві в цілому. Акцентовано увагу на закріпленні публічно-сервісної функції Національної поліції України, оскільки вона полягає у сприянні громадянам у реалізації їх прав і законних інтересів, трансформується в публічно-сервісні відносини та забезпечує реалізацію ідеї людиноцентризму у сфері публічного управління.Документ Особливості публічно-сервісних повноважень Національної поліції у сфері охорони прав і свобод людини та інтересів держави(Наше право. – 2017. – № 1. - С. 33-42, 2017) Троян, В. А.; Troian, V. A.У статті розглядаються основні підходи щодо визначення поняття категорії «повноваження», характеризуються основні нормативно-правові акти, якими визначено повноваження Національної поліції у сфері охорони прав і свобод людини та інтересів держави. У результаті автор формулює поняття публічно-сервісних повноважень поліції, визначає особливості та прогалини нормативно-правового закріплення останніх.Документ Поняття та види публічно-сервісної діяльності Національної поліції України(Право і безпека. – 2016. – № 4 (63). – С. 90-94, 2016) Троян, В. А.; Troian, V. A.Здійснено аналіз юридичної думки щодо наявності чіткого поняття «публічно-сервісна діяльність Національної поліції». Доведено, що термін «публічно-сервісна діяльність» виходить за межі категорії «надання адміністративних послуг», визначення якої надано в законі України «Про адміністративні послуги», та розкриває соціальне призначення держави, її вторинну роль у порівнянні з правами та свободами людини. Обґрунтовано розуміння публічносервісної діяльності Національної поліції України в широкому та вузькому значеннях. Виокремлено види публічно-сервісної діяльності Національної поліції України у вузькому розумінні: 1) публічно-сервісна діяльність, пов’язана з видачею документів дозвільного характеру щодо вогнепальної зброї, боєприпасів, інших предметів; 2) публічно-сервісна діяльність у сфері дорожнього руху; 3) публічно-сервісна діяльність у сфері охоронної діяльності.Документ Права і свободи людини та інтереси держави як об’єкт публічно-сервісної діяльності Національної поліції України(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2017. - № 1 (15). - С. 229-239, 2017) Троян, В. А.; Troian, V. A.Розглянуто основні підходи до встановлення співвідношення категорій «права людини» та «свободи людини». Обґрунтовано взаємозалежність прав і свобод людини та інтересів держави як складових об’єкта публічно-сервісної діяльності Національної поліції України крізь призму предмета адміністративного права. Сформульовано визначення поняття «права і свободи людини та інтереси держави як об’єкт публічно-сервісної діяльності Національної поліції».Документ Публічно-сервісна діяльність Національної поліції України: адміністративно-правові засади : автореферат дисертації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Троян, В. А.; Troian, V. A.; Моргунов, О. А. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу сутності та особливостей публічно-сервісної діяльності Національної поліції України. Запропоновано авторський підхід до розуміння концепції «сервісної держави». Уточнено місце та особливості Національної поліції в системі суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Окреслено ознаки органів Національної поліції, що визначають їх належність до суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Доведено, що публічно-сервісна діяльність Національної поліції має широке та вузьке тлумачення. З’ясовано правові засади публічно-сервісної діяльності Національної поліції. Сформульовано авторське визначення поняття «суб’єкт публічно-сервісної діяльності». Окреслено основні завдання органів поліції як суб’єкта публічно-сервісної діяльності. Сформульовано перелік функцій органів поліції як суб’єктів публічної сервісної діяльності та надано їхню характеристику. Окреслено правові інструменти (форми та методи) публічносервісної діяльності Національної поліції. Розкрито особливості здійснення публічної-сервісної діяльності у зарубіжних країнах, а також визначено особливості взаємодії Національної поліції з міжнародними правоохоронними органами з питань публічносервісної діяльності. Надано пропозиції та рекомендації, спрямовані на удосконалення адміністративного законодавства, що регламентує публічно-сервісну діяльність Національної поліції.Документ Публічно-сервісна діяльність Національної поліції України: адміністративно-правові засади : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Троян, В. А.; Troian, V. A.Дисертацію присвячено аналізу сутності та особливостей публічно-сервісної діяльності Національної поліції України. Запропоновано авторський підхід до розуміння концепції «сервісної держави». Уточнено місце та особливості Національної поліції в системі суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Окреслено ознаки органів Національної поліції, що визначають їх належність до суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Доведено, що публічно-сервісна діяльність Національної поліції має широке та вузьке тлумачення. З’ясовано правові засади публічно-сервісної діяльності Національної поліції. Сформульовано авторське визначення поняття «суб’єкт публічно-сервісної діяльності». Окреслено основні завдання органів поліції як суб’єкта публічно-сервісної діяльності. Сформульовано перелік функцій органів поліції як суб’єктів публічної сервісної діяльності та надано їхню характеристику. Окреслено правові інструменти (форми та методи) публічносервісної діяльності Національної поліції. Розкрито особливості здійснення публічної-сервісної діяльності у зарубіжних країнах, а також визначено особливості взаємодії Національної поліції з міжнародними правоохоронними органами з питань публічносервісної діяльності. Надано пропозиції та рекомендації, спрямовані на удосконалення адміністративного законодавства, що регламентує публічно-сервісну діяльність Національної поліції.Документ Форми публічно-сервісної діяльності Національної поліції України(Knowledge, Education, Law, Management. – 2021. – Vol. 2, № 7 (43). – P. 146-152, 2021) Троян, В. А.; Troian, V. A.Форми публічно-сервісної діяльності органів Національної поліції досліджено через призму прийняття саме дозвільних документів, які пов’язані з волевиявленням органу Національної поліції, право якого щодо здійснення публічно-сервісної діяльності визначене нормами чинного законодавства. Запропоновано під формою публічно-сервісної діяльності Національної поліції розуміти зовнішньо виражену дію органів поліції або їх посадових осіб (поліцейських), здійснену у межах повноважень, передбачених нормативно-правовими актами з метою досягнення поставлених перед ними мети та завдань щодо забезпечення прав і свобод людини, а також захист інтересів суспільства і держави, підтримання публічного порядку та безпеки, протидії злочинності. Виокремлено основні ознаки, які притаманні формам публічно-сервісної діяльності Національної поліції: 1) наявність правової регламентації, передбаченої нормативно-правовими актами, або їх формальна визначеність; 2) наявність юридичних наслідків для одержувачів послуг; 3) спрямованість на реалізацію державно-владних повноважень, притаманних органам Національної поліції.Документ Щодо дослідження місця Національної поліції України в системі органів публічної адміністрації(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2017. - Вип. 4. - С. 201-206, 2017) Троян, В. А.; Troian, V. A.У статті здійснено науковий аналіз запровадження в юридичну термінологію поняття «органи публічної адміністрації», оскільки це пов’язано із впровадженням нової «ідеології» діяльності органів публічної адміністрації та наданням цій діяльності обслуговуючого публічно-сервісного характеру. Визначено основні ознаки, що визначають належність суб’єктів до органів публічної адміністрації та з’ясовано місце Національної поліції України серед них. Під час дослідження місця Національної поліції України в системі органів публічної адміністрації основний акцент зроблено на публічно-сервісній діяльності.