Перегляд за Автор "Tiurina, V. O."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Requirements of readiness of the teacher for innovative activity in the context of formation of his professional competence(Laplage em Revista (International). – 2021. – Vol.7, № 3 (Sept. - Dec.). – P. 324-329, 2021) Pishchanska, V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8373-555X; Khlystun, O.; Хлистун, О. С.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1764-6559; Tiurina, V. O.; Тюріна, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4287-8965; Tomashevska, M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1431-8434; Kvasetska, Ya.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4270-878X; Dobrovolska, R.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1414-8861Методологічною основою статті є основні ідеї системного підходу, системного мислення-діяльності, засновані на компетенціях та синергетиці, що дозволяють розглядати інноваційну компетенцію вчителя як професійного та цілісного колективу, характеристику, що визначає якість діяльності, що відображає особисту готовність, теоретичну та практичну, до впровадження принципово нових образів змісту та технологій навчання, і виявляється у вмінні успішно діяти в постійно оновлюваному професійному середовищі.Документ Відповідальність як фактор формування професійної суб’єктності курсантів як майбутніх офіцерів поліції(Адаптивне управління: теорія і практика. Серія "Педагогіка". - 2020. - Вип. 10(19), 2020) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.Висвітлено значення сформованості професійної суб’єктності у курсантів як майбутніх офіцерів поліції для ефективного виконання службових обов’язків, особливо в екстремальних ситуаціях. Розкрито поняття «суб’єктність» і «професійна суб’єктність» офіцерів поліції, визначено якості особистості, які мають бути притаманні офіцеру поліції як фахівцю, у якого сформована професійна суб’єктність, і які визначають його ставлення до себе як суб’єкта спеціальної професійної діяльності, до своєї професії, до громадян, до результатів своєї діяльності. До числа таких якостей можна віднести ціннісну мотивацію діяльності, активність, відповідальність, самостійність, автономність, рефлексивність, усвідомлену модальність і варіативність, які характеризують здатність свідомо обирати засоби діяльності та цілеспрямовано детермінувати і регулювати власну поведінку, спілкування і діяльність у залежності від обставин. Зазначено, що професійна суб’єктність офіцера – це його інтегральна професійно значуща якість, яка, як і будь яка інша якість особистості, формується в процесі відповідної діяльності.Документ Гнучкі уміння (soft skills) як професійно значущі уміння майбутніх офіцерів поліції(Modern technologies and processes of implementation of new methods: The 5th International scientific and practical conference ( Madrid, Spain, February 06 - 09, 2024). - Madrid, 2024. - P. 275-278, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Іванов, С. О.; Ivanov, S. O.; Короткевич, Р. О.; Korotkevych, R. O.Розглянуто необхідність формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України гнучких умінь і навичок. Оскільки професійна діяльність офіцерів поліції невідривно пов'язана з вирішенням різноманітних проблем, з агресивною поведінкою людей та їхніми індивідуальними особливостями, пріоритетами, потребами, почуттями, пристрастями тощо, тому гнучкі уміння (soft skills) треба спеціально формувати у майбутніх офіцерів поліції як професійно значущі уміння і навички.Документ Дослідження феномена педагогічної культури майбутніх офіцерів: реалії сучасності(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 1. - С. 147-153, 2023) Бойко, О.; Boiko, O.; Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.Обґрунтовано, що в період повномасштабної війни України проти Росії виробляються принципово нові погляди на застосування Збройних Сил України, формуються нові концепції війни та стратегії використання армії у воєнний час, здійснюється переозброєння військ за стандартами НАТО, створюються нові структури і, відповідно, удосконалюються форми, види та способи педагогічної діяльності військовослужбовців, зокрема офіцерів. Збереження та навіть підвищення вимог до якості професійної підготовки військовослужбовців під час воєнного стану вимагає серйозних змін у педагогічній підготовці офіцерського складу. Проаналізовано феномен педагогічної культури майбутніх офіцерів, розкрито її базові та функціональні складники, відображено ефективні механізми її формування у межах професійно-педагогічної підготовки у вищих військових навчальних закладах.Документ Емоційний інтелект як професійно значуща риса особистості майбутніх офіцерів поліції та її формування у сучасних умовах(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 234-235, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.Визначено й обґрунтовано необхідність формування і розвитку емоційного інтелекту як професійно значущої якості особистості майбутніх офіцерів поліції. Показано можливість і доцільність проведення з курсантами як майбутніми офіцерами поліції тренінгів емоційного інтелекту з відпрацюванням професійно необхідних гнучких умінь і навичок розуміння, контролю й управління емоціями.Документ Значення володіння гнучкими уміннями (soft skills) для професійного становлення майбутніх психологів у сучасних умовах(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 320-323, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Кирко, В. О.; Kyrko, V. O.Досліджено значимість «soft skills» для формування компетентностей і професійного становлення майбутніх фахівців, зокрема психологів, оскільки ці навички можуть допомогти у безпосередній роботі з клієнтами.Документ Квест-технології як фактор формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 1. - С. 130-136, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.Обґрунтовано доцільність впровадження інтерактивних технологій, зокрема квест-технологій, в процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування управлінської компетентності. Дано визначення понять «управлінська компетентність», «квест-технологія», «освітній квест», «поліцейський квест». Розкрито зміст етапів підготовки і проведення квесту як навчальної гри. Експериментально доведено доцільність використання «поліцейського квесту» у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції з метою формування у них управлінської компетентності. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу з елементами квест-технологій і практичних заняттях у формі «поліцейського квесту».Документ Кібернасильство як фактор психологічної та соціальної небезпеки для особистості дітей і підлітків(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 259-260, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Ільніцька, Я. О.; Ilnitska, Ya. O.Обґрунтовано актуальність проблеми кібернасильства відносно неповнолітніх; надано соціальну та психологічну характеристику дітей і підлітків, які відносяться до групи ризику. Показано прийоми, за допомогою яких неповнолітніх залучають до кібернасильства.Документ Педагогічна культура майбутніх офіцерів: проблема виокремлення структурних складників феномену(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 2. - С. 193-199, 2023) Бойко, О.; Boiko, O.; Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.У статті проаналізовано феномен педагогічної культури майбутніх офіцерів з точки зору його складності, багатогранності та мультифункціональності. Встановлено, що педагогічна культура майбутнього офіцера відображає ступінь освоєння ним унікального досвіду навчання і виховання особового складу, який інтегрується в історичному розвитку нації та суспільства, передових досягнень світової та вітчизняної педагогічної науки та практики, традицій педагогіки, а також соціальних смислів освітньої діяльності. Констатовано, що в умовах повномасштабної російсько-української війни формування педагогічної культури майбутнього офіцера – це вимога часу, адже від педагогічних здібностей залежить якість підготовки та морального стану підлеглих. Здійснено припущення, що педагогічна культура є характеристикою конкретного суб’єкта військово-педагогічної діяльності та відображає ступінь освоєння ним предметної педагогічної культури суспільства та своєї соціально-професійної групи. Крім того, педагогічна культура виступає самостійним педагогічним феноменом, який визначає параметри педагогічної діяльності конкретного суб’єкта військово-професійної діяльності. Одночасно з цим педагогічна культура формується у процесі професійного та особистісного розвитку майбутнього офіцера, у тому числі й у його професійній діяльності.Документ Педагогічна резильєнтність як основа формування професійної компетентності викладача ЗВО МВС України в сучасних умовах(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 316-319, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Сумар, Я. С.; Sumar, Ya. S.Наголошено, що резильєнтність є стрижневим компонентом сучасної освіти на всіх її рівнях. У цьому особливу актуальність набуває завдання формування і розвитку педагогічної резильєнтності, яка є однією з основ формування загальнопрофесійних, універсальних і професійних компетенцій педагогів, зокрема викладачів ЗВО МВС України.Документ Проблема надання психологічної допомоги собі й іншим людям під час війни(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 323-327, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Смєлий, А. А.; Smielyi, A. A.Відзначено, що сьогодні всі люди отримують психологічні травми через війну, через всі катастрофічні події. Але травматичність сучасних подій, бід і горя можна зменшити, якщо знати, як з ними впоратися, як реагувати на стрес. Досліджено проблему надання психологічної допомоги собі й іншим людям під час війни.Документ Формування педагогічної культури майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 2. - С. 158-164, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.; Бойко, О.; Boiko, O.У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку педагогічної культури майбутніх офіцерів поліції. Показано, що педагогічна культура офіцера поліції є складником його професійної культури і має діалектичний взаємозв’язок з іншими складовими професійної культури працівників поліції, які доповнюють одна одну й забезпечують ефективне й якісне виконання службових обов’язків офіцерів поліції. Розглянуто особливості педагогічної культури правоохоронців та її залежність від особливостей професійної діяльності офіцерів поліції. Дано визначення поняття «педагогічна культура». Показано, що професійна діяльність офіцера поліції під час роботи з громадянами передбачає здійснення освітньої і виховної функцій. Тобто у офіцера поліції має бути сформована педагогічна культура як професійна якість особистості.Документ Формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2022. - № 3-4. - С. 52-57, 2022) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.; Маланюк, Н.; Malaniuk, N.У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції, яка входить до складу сектору безпеки й оборони України. Дано визначення понять «управління», «управлінська компетентність». Показано, що управлінська компетентність має власну складну структуру. Визначено специфічні функції, які виконує особа, яка здійснює управлінську діяльність. Тому процес формування управлінської компетентності безпосередньо пов’язаний з оволодінням управлінськими вміннями й навичками, які забезпечують компетентне виконання управлінських функцій. Представлено результати експериментального дослідження формування управлінської компетентності у майбутніх офіцерів поліції у процесі їх професійної підготовки. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу.