Перегляд за Автор "Tverdokhvalova, Yu. L."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Psychological features of children who have experienced cyber violence(Габітус. - 2020. - Вип. 18, т. 1. - С. 122-127, 2020) Mannapova, K. R.; Маннапова, К. Р.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637; Tverdokhvalova, Yu. L.; Твердохвалова, Ю. Л.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943Розглянуто проблему кібернасильства як нову форму загрози психологічній та соціальній безпеці особистості. Відображено зміст та форму кібернасильства щодо дітей. Проаналізовано вплив кібернасильства на життя дитини. Розкрито наслідки кібернасильства для психоемоційного стану дитини. Проаналізовано особливості дослідження, фактори виникнення та попередження кібернасильства.Публікація Адаптація студентів до навчання в умовах війни(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 56-61, 2024) Борюшкіна, О. В.; Boriushkina, O. V.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Твердохвалова ЮліяВивчено особливості поведінки в складних ситуаціях, ставлень до різних явищ студентів із різним рівнем адаптованості до навчання в умовах воєнного стану.Документ Майндфулнесс як неспецифічний чинник соціально-психологічної адаптації студентів до навчання в університеті(Перспективи та інновації науки. Серія: Педагогіка, Серія: Психологія, Серія: Медицина. - 2022. - № 2(7). - С. 990-1002, 2022) Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943; Шахова, О. Г.; Shakhova, O. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7860-6972; Болдовська, Л. О.; Boldovska, L. O.Представлено результати дослідження взаємозв’язків навичок уважної усвідомленості – майндфулнесс із показниками соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання в університеті. Визначено стан розробки проблеми адаптації студентів до навчання в вищі та підкреслено особливу актуальність виявлення неспецифічних чинників соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчання в університеті з метою покращення їх соціально-психологічного функціювання в сучасних умовах постійних та непрогнозованих трансформацій у суспільстві. Запропоновано одним з таких неспецифічних чинників вважати майндфулнесс – здатність усвідомлювати поточний досвід з його безоцінковим прийняттям та керувати процесом усвідомлення.Документ Навички майндфулнес в освітньому просторі(Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 32-36, 2022) Бондаренко, Л. О.; Bondarenko, L. O.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943Розглянуто закордонний досвід та практичні рекомендації з розвитку навичок майндфулнес у повсякденному житті для адаптації до навчання у виші у воєнний час. Відмічена динаміка значущих змін у стратегіях поведінки, реакції в стресових ситуаціях. Відзначено, що студенти які стали практикувати майндфулнес відмічають підвищення впевненості та емоційної стабільності, що допомагає бути сконцентрованими, оптимізувати процес навчання, здатність протистояти різноманітним важким життєвим ситуаціям, стресам, адекватно ставитись до себе та інших за рахунок набуття конструкції уважності та усвідомленості.Публікація Особливості надання психологічної допомоги під час війни людям, що пережили окупацію(Особистість, суспільство, війна: тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, 7 квіт. 2023 р.). – Харків, 2023. – С. 210-213, 2023) Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Бондаренко, Л. О.; Bondarenko, L. O.; Твердохвалова Юлія; Лілія БондаренкоЗазначено, що перебування людини під окупацією є дуже складним досвідом, який може мати низку наслідків для її психологічного стану.Документ Проблеми гендерної ідентифікації сучасної молоді(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 456-457., 2019) Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943Автором зазначено, що однією з найважливіших задач сучасного суспільства є усвідомлення важливості даної проблеми і розробки комплексного підходу у вирішенні питань, пов’язаних з гендерною ідентичністю молодого покоління. Результатом такого серйозного осмислення молодіжних проблем, можуть стати корінні перетворення в самих різних сферах нашої життєдіяльності.Публікація Психолого-правові аспекти кримінальних правопорушень проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей : монографія(Харків : Факт, 2022. - 276 с., 2022) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Бандурка, І. О.; Bandurka, I. O.; Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Александров, Ю. В.; Aleksandrov, Y. V.; Греса, Н. В.; Hresa, N. V.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Філоненко, В. М.; Filonenko, V. M.; Чепіга, Л. П.; Chepiga, L. P.; Шахова, О. Г.; Shakhova, O. H.; Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.; Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; Iryna Bandurka; Olena Yevdokimova; Володимир Філоненко; Твердохвалова Юлія; Чепіга Лада Петрівна; Олена Шахова; Греса Наталія Володимирівна; Ігор Шелкошвеєв; Ірина Нечітайло; Шиліна Алла АндріївнаВ монографії «Психолого-правові аспекти кримінальних правопорушень проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей» репрезентовано комплексний аналіз питань запобігання педофілії в Україні. Розкрито поняття та правовий статус дитини за національним та міжнародним законодавством, проаналізовано стан законодавства про кримінально-правовий захист дитинства в Україні, репрезентовано класифікацію злочинів проти дитинства й розкрито правові наслідки кримінальних правопорушень проти дітей. У психологічних розділах монографії представлено результати проведеного науковцями кафедри соціології та психології Харківського національного університету внутрішніх справ дослідження психологічних характеристик злочинців, засуджених за злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей, які перебувають в установах виконання кримінальних покарань Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України. У психологічному дослідженні були використані проєктивні методи діагностики, які надали можливість створити експериментальні ситуації, за інтерпретацією яких психологи отримали інформацію щодо специфічної системи особистісних якостей, притаманних цим засудженим, що дало змогу визначити специфіку їх мотивів, потреб, почуттів, а відповідно й поглибити наукове розуміння причин їхніх вчинків та заходів протидії. Новацією зазначеної монографії, яка позитивно виокремлює її серед інших наукових видань, є презентовані практичними психологами матеріали тренінгів для вчителів, вихователів і батьків, розроблені з орієнтацією на дітей різного віку, щодо недопущення втягнення дітей до секстингу та профілактики статевих злочинів проти дітей. Матеріали монографії будуть корисними як для науковців, так і для курсантів, студентів і слухачів закладів вищої освіти системи МВС України, для практичних психологів поліції та працівників слідчих і оперативно-розшукових підрозділів, а також для батьків, підлітків та всіх, хто цікавиться питаннями захисту дітей від сексуальних домагань. Монографія рекомендована до використання у процесі освітньопрофесійної підготовки фахівців за спеціальностями 053 «Психологія» та 081 «Право».Публікація Психологічні наслідки війни: міждисциплінарний нарис про Харківщину та її мешканців : монографія(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; Пономаренко, Я. С.; Ponomarenko, Ya. S.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Сокуренко, В. В.; Valerii Sokurenko; Olena Yevdokimova; Пономаренко (Посохова) Яна Сергіївна; Твердохвалова Юлія; Оксана Брусакова; Ірина Нечітайло; Сокуренко, В. В. - редакторМонографія базується на результатах емпіричного дослідження, проведеного авторами (n = 730; онлайн-опитування). Основу інструментарію склали психодіагностичні методики: 1) «Модифікована шкала суб’єктивного благополуччя БіБіСі»; 2) «Опитувальник нервово-психічного напруження» (Т. А. Нємчин); «Опитувальник травматичного стресу» (І. О. Котєнєв). Монографія має міждисциплінарне теоретико-методологічне, практичне і прикладне значення. Її результати будуть цікавими для широкого кола науковців та дослідників, які є представниками гуманітарних, соціальних та поведінкових наук, для студентів, аспірантів та докторантів, які є здобувачами відповідних освітньо-професійних та освітньо-наукових програм (особливо зі спеціальностей 053 «Психологія» і 054 «Соціологія» тощо), для викладачів закладів вищої освіти, які забезпечують підготовку за вказаними вище та іншими спеціальностями. Результати емпіричного дослідження, презентовані у монографії, можуть бути корисними для місцевих громад, зокрема відділів соціального захисту населення, освіти тощо, психологічних служб, організацій, які здійснюють психологічну допомогу населенню; профільних медичних установ та окремих відділень медичних закладів, що спеціалізуються на психореабілітації.Документ Реінтеграція ветеранів (в тому числі з інвалідністю): повернення військових до повноцінного життя : методичні рекомендації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Чепіга, Л. П.; Chepiga, L. P.; Карпенко, Є. В.; Харченко, С. В.; Kharchenko, S. V.; Бондаренко, Л. О.; Bondarenko, L. O.; Жданова, І. В.; Zhdanova, I. V.; Козира, П. В.; Ляска, О. П.; Liaska, O. P.; Максименко, А. В.; Maksymenko, A. V.; Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; Калька, Н. М.Методичні рекомендації включають три розділи. У першому розділі надано визначення поняттю «реінтеграція ветеранів до цивільного життя», представлено певну нормативну базу, яка може бути корисною в діяльності психолога з реінтеграції ветеранів; розкрито зміст різних аспектів реінтеграції ветеранів (професійної реінтеграції, реінтеграції у громаду, політичної реінтеграції, соціально-психологічної реінтеграції, реінтеграції ветеранів з інвалідністю, гендерні аспекти реінтеграції); наведено приклади найбільш відомих вітчизняних та закордонних програм з реінтеграції ветеранів; запропоновано психологічні критерії ефективності програм з реінтеграції ветеранів війни до цивільного життя. Другий розділ містить матеріли у допомогу психологу з реалізації безпосередньої практичної психоедукаційної, психодіагностичної, консультативної, психокорекційної роботи в контексті реінтеграції ветеранів до цивільного життя; комплекс психодіагностичних методик, які спрямовані на дослідження психічних станів та властивостей особистості, симптоматики посттравматичного стресового розладу, соціальної адаптації та ресурсів особистості ветерана; психокорекційну Програму тренінгу соціальнопсихологічної адаптації та підвищення якості життя ветеранів «Моє життя: перезавантаження». Третій розділ присвячено роботі із сім’єю ветерана; надано психокорекційну програму «Відновлення родиною», яка спрямована на розвиток психологічних ресурсів та здібностей для подолання сімейних труднощів, містить комплекс методик для діагностики сімейних відносин та докладну програму соціально-психологічного тренінгу. Розроблені методичні рекомендації будуть корисними для осіб, які беруть участь у процесах реінтеграції ветеранів до цивільного життя – соціальних працівників, психологів, фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.Документ Саморегуляція поведінки як компонент підготовки майбутнього фахівця(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 100 - 104., 2020) Твердохвалова, Ю. Л.; Tverdokhvalova, Yu. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943Показано, чим вище рівень усвідомленої саморегуляції, тим вище можливості людини по оволодінню новими видами діяльності, тим ширше коло тих завдань, які людина може опанувати за наявності спеціальних здібностей і відповідної мотивації. Студенти, які мають мети пов’язані з самореалізацією більш варіативні та наполегливіші у досягненні будь якої своєї мети. Показано, чем выше уровень осознанной саморегуляции, тем выше возможности человека к овладению новых видов деятельности, тем шире круг вопросов, которыми человек может овладеть при наличии специальных способностей и соответствующей мотивации. Студенты, которые имеют цели, направленные на самореализацию более вариативны и настойчивы в достижении любой своей цели. It is shown that the higher the level of conscious self-regulation, the higher human ability to master new activities, the wider the range of questions that a person can master with the presence of special abilities and appropriate motivation. Students who have goals aimed at self-realization are more variable and persistent in achieving any its purpose.