Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy) за Ключові слова "academic integrity"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність як складова системи забезпечення якості вищої освіти(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 27-й річниці створення Харків. нац. ун-ту внутр. справ (м. Харків, 19 листоп. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 285-287, 2021) Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.Наголошено, що дотримання академічної доброчесності є не тільки важливим фактором забезпечення якості вищої освіти, а ще й тим важливим критерієм, який визначає, які моральні і етичні принципи будуть сформовані у здобувачів вищої освіти за роки їхнього навчання у ВНЗ. Тому, що саме такі складники академічної доброчесності, як справедливість, довіра, повага, відповідальність, чесність є водночас і загальнолюдськими цінностями, і запорукою успішного розвитку держави.Документ Академічна доброчесність як фактор забезпечення якості вищої освіти в системі МВС України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 239-241, 2020) Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294X; Казначеєв, В. М.; Kaznacheiev, V. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5654-5219Наголошено, що на сьогодні існування плагіату залишається однією із важливих проблем, до якої все більше уваги приділяється з боку науковців. Зазначено, що існують певні проблеми при розмежуванні понять «плагіат», «академічний плагіат», «самоплагіат», «помилки цитування» тощо.Документ Академічна доброчесність: міжнародний досвід(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 52-54, 2021) Науменко, К. С.; Naumenko, K. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7403-0419; Божко, Г. С.; Bozhko, H. S.Узагальнено міжнародний досвід, який показав, що боротьба університетів за порушення академічної доброчесності триває в багатьох країнах, незалежно від того, наскільки вони розвинені. Часто успіх залежить більше від громадянської активності, ніж від державної політики. Визначено, що значущими особливостями академічної чесності є органічне поєднання змісту навчання та виховання, дотримання базових морально-етичних принципів, які забезпечать сприятливий соціально-психологічний клімат в університетських колективах.Документ «Академічна доброчесність» в Україні: місце в освітньому процесі та законодовче регулювання(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2022. – Вип. 12. – С. 258-265, 2022) Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Дуліба, Є. В.; Duliba, Ye. V.; Миргород-Карпова, В. В.; Myrhorod-Karpova, V. V.; Аврамова, О. Є.; Avramova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1941-9894Розглянуто основи утворення академічної доброчесності на міжнародній арені та в національному просторі. Вказано, що освітній процес є динамічним, оскільки наповнений постійними реформами, модернізаціями, удосконаленнями, а також вступом нових талановитих і здібних студентів. Разом із нововведеннями щодо освітнього процесу з’являються нові виклики та проблеми в отриманні якісної освіти. Все більше студентів знецінюють важливість якості освіти та використовують механізми для полегшення виконання наукових робіт. Такі механізми у національному законодавстві визначаються як «академічна недоброчесність». Розглянуто особливості впровадження академічної доброчесності у XX столітті та проаналізовано основоположні поняття у цій сфері. Акцентовано увагу на проблемах та передумовах порушення доброчесності студентами. За результатами опитування, встановлено, що вмотивованість викладача дуже впливає на бажання студентів навчатись. А завищений обсяг наукових робіт, та вимоги, які не відповідають інтелектуальному рівню відповідно до року навчання, спонукає використовувати плагіат. Наголошено, що освітні заклади повинні контролювати це питання. Також необхідно донести до студентів ту думку, що у випадку недотримання принципів академічної доброчесності розвиток науки постає під загрозою, адже саме молоді вчені є каталізатором змін.Документ Академічний плагіат(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 17 травн. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 124-127, 2023) Власова, Д. О.; Vlasova, D. O.Визначено, що академіֺчний плагіатֺ – це оприлюдֺнення (частково або повністֺю) науковиֺх (творчих) результֺатів, отриманֺих іншими особами, як результֺатів власногֺо досліджֺення (творчості) та/або відтворֺенняоп ублікֺованих текстів (оприлюднених творів мистецтֺва) інших авторів без зазначеֺння авторстֺва.Документ Значення навчальної дисципліни «Академічна доброчесність» у сучасному освітньо-науковому просторі(Проблеми цивільного права та процесу : тези доп. учасників наук.-практ. конф., присвяч. 98-й річниці від дня народження О. А. Пушкіна (м. Вінниця, 19 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 96-102, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.Визначено, що розвиток освіти та науки неможливий без дотримання принципів та стандартів академічної доброчесності, яка є показником розвитку інноваційного суспільства. Академічна доброчесність є духовною основою академічної культури. Саме запровадження навчальної дисципліни «Академічна доброчесність» буде корисним майбутнім фахівцям при формуванні у них системи теоретичних знань та прикладних навичок щодо основних аспектів академічної доброчесності та організації наукового пошуку й набуття здобувачем основних компетенцій щодо проведення освітньо-наукової діяльності.Документ Орієнтація діяльності закладів вищої освіти на дотримання вимог прозорості та академічної доброчесності(Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 берез. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 48-50, 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XЗазначено, що невід’ємною умовою функціонування закладу вищої освіти в нових реаліях сьогодення є забезпечення неухильного дотримання фундаментальних етичних принципів професійної та суспільної діяльності. It is noted that an integral condition for the functioning of a higher education institution in the new realities of today is to ensure strict adherence to the fundamental ethical principles of professional and social activities. Отмечено, что неотъемлемым условием функционирования учреждения высшего образования в новых реалиях является обеспечение неуклонного соблюдения фундаментальных этических принципов профессиональной и общественной деятельности.Документ Соціальна відповідальність в освіті(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 286-288, 2016) Лук'янихіна, О. А.; Lukianykhina, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0326-9983Відзначено, що в умовах соціально-економічних трансформацій необхідною складовою реформування вищої освіти є впровадження стратегії соціальної відповідальності у діяльність освітніх закладів. Зауважено що імплементація міжнародних принципів організації усіх напрямів роботи (функціонування) навчальних закладів (прозорості, академічної доброчесності, доброчесної конкуренції) у національну освітню систему сприятиме підвищенню довіри роботодавців та університетів інших країн до вітчизняної системи підготовки фахівців, що також позитивним чином може вплинути на якість освіти, ринок праці, зайнятість, обмін фахівцями для спільних наукових розробок та досліджень, впровадження їх у реальний сектор економіки.Документ Фактори забезпечення якості вищої освіти в підготовці поліцейських(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 215-217, 2021) Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294XЗазначено, що на конкурентноспроможність українських фахівців вітчизняного та європейського ринків праці відчутно впливає якість підготовки професійних кадрів у вищій школі та відповідність дипломів європейським стандартам. Розглянуто актуальність проблеми забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату, яка є складовою системи внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти.Документ Формування академічної доброчесності в майбутніх психологів(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 квіт. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 83-87, 2021) Доценко, В. В.; ;Окреслено актуальність проблеми і суть поняття академічної доброчесності. Презентовано семінар-тренінг «Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти» для майбутніх психологів ювенальної превенції. The urgency of the problem and the essence of the concept of academic integrity are outlined. The seminar-training "Academic Integrity of Higher Education Applicants" for future psychologists of juvenile prevention was presented. Определены актуальность проблемы и суть понятия академической добродетели. Представлен семинар-тренинг «Академическая добродетель соискателей высшего образования» для будущих психологов ювенальной превенции.