Перегляд за Ключові слова "Higher Education"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Болонський процес у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: недоліки, переваги та перспективи(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. - Вип. 36. - С. 416-419, 2007) Коломієць, О. Ю.; Kolomiiets, O. Yu.; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Проаналізовано Болонський процес у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: недоліки, переваги та перспективи. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Проанализированы Болонский процесс в контексте интеграции Украины в европейское пространство высшего образования: недостатки, преимущества и перспективы. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. The Bologna Process in the context of Ukraine's integration into the European Higher Education Area is analyzed: shortcomings, advantages and prospects. Practical recommendations are given to address these issues.Документ Роль інформаційних технологій у глобалізації вищої освіти(Право і Безпека. - 2008. - № 2, т. 7. - С. 217-223., 2008) Сезонова, І. К.; Sezonova, I. K.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9396-7434; Хорошайло, Ю. Є.; Khoroshailo, Y. Y.; Колісник, Т. П.; Kolisnyk, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7442-8136Вектор сучасної політики і стратегії розвитку України в національній системі освіти спрямований на її адаптацію до умов соціально-орієнтованої економіки, трансформацію й інтеграцію в європейське і світове співтовариство. Запропоновані принципи впровадження інформаційних і телекомунікаційних технологій є одним зі шляхів рішення поставленої задачі. Вектор современной политики и стратегии развития Украины в национальной системе образования направлен на ее адаптацию к условиям социально-ориентированной экономики, трансформацию и интеграцию в европейское и мировое сообщество. Предложенные принципы внедрения информационных и телекоммуникационных технологий являются одним из путей решения поставленной задачи. The analysis practice of introduction information technologies allowed selecting basic directions solution of problem of providing high-quality and accessible education in the conditions of integration in European and world Community.