Перегляд за Ключові слова "autonomy"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Medical-legal problems of interference in the right to human autonomy in postmortem reproduction(Wiadomosci lekarskie. – 2020. – № 73 (12 cz 2). – Р. 2890-2894, 2020) Avramova, O. Y.; Аврамова, О. Є.; Kukhariev, O. Y.; Кухарєв, О. Є.; Олександр КухарєвУ статті йдеться про теоретико-методичне обґрунтування виявлення можливості втручання в автономію особистості при посмертному відтворенні та встановлення існуючого захисту прав та інтересів посмертних дітей. Проаналізовано законодавство Європейського Союзу, США, Великої Британії, Нової Зеландії, Іспанії, Німеччини, України, статистичні дані, опубліковані міжнародними організаціями.Документ Teaching during the pandemic(Харків. ‒ Національна академія Національної гвардії України. - 2021. ‒ c. 54-55, 2021) Почуєва, В.В.; Pochuieva, V.V.;Розглянуто особливості онлайн викладання іноземної мови в закладах вищої освіти в умовах пандемії. Special aspects of online foreign language teaching in higher educational institutions during the pandemic are considered. Рассмотрены особенности онлайн преподавания иностранного языка в высших учебных заведениях в условиях пандемии.Документ Автономія людини: філософсько-правовий аспект(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 183-185, 2016) Геращенко, Т. Г.; Herashchenko, T. H.Зазначено, що автономна особистість – це суб’єкт, який вважає себе вільним і незалежним членом суспільства. Він має право вибору конкретної трудової діяльності, усвідомлює свої дії, дає їм правову оцінку, виходячи з критеріїв права, незалежний у розв’язанні політичних та ідеологічних питань.Документ Деякі аспекти політологічних поглядів М. Грушевського, В. Винниченка, В. Липинського щодо концепції державотворення в Україні(Політикус. - 2023. - Вип. 3. - С. 7-12, 2023) Демиденко, Н. М.; Demydenko, N. M.У публікації проаналізовано власну теорію та стратегію М. Грушевського щодо досягнення державної незалежності, яку він обгрунтував у публікаціях «Звідки пішло українство і чого воно хоче», «Якої ми хочемо автономії і федерації», «Хто такі українці і чого вони хочуть», «Українська самостійність й її історична необхідність», та циклу статей під назвою «Вільна Україна». Акцентовано увагу на тому, що, виступаючи за автономію України у складі федеративної демократичної Росії, він категорично виступав проти колоніального стану у складі тоталітарної більшовицької Росії. Охарактеризовано політологічну спадщину В. Винниченка, який, проаналізувавши помилки державотворення під час національно-визвольних змагань 1917-1921 рр., надає конкретні поради майбутнім «борцям за визволення»: обов’язкове здобуття власної державності; досягнення свободи за рахунок підтримки власного народу, а не зовнішніх союзників. Проаналізовано ідейно-теоретичну наукову спадщину В. Липинського та його пропозиції до проекту суверенної та демократичної України. Особливу увагу приділено його теорії територіального націоналізму. Акцентовано увагу на характеристиці В. Липинським націоналізму двох типів: державотворчому і державно-руйнівному. До першого, державотворчого, він відносив націоналізм територіальний, а до другого – націоналізм «екстериторіальний і віросповідний». Зазначено, що для В. Липинського абсолютно неприйнятним був як український націоналізм (на його думку він підриває єдність багатонаціонального суспільства), так і будь-який інтернаціоналізм. Підкреслено, що В. Липинський застерігав, що для формування національної держави необхідно спиратись не на етнічну, а на політичну націю.Документ Дидактические возможности сети Интернет в современном образовании(Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 6-7 травня 2016 р.). – Київ, 2016. – С. 20-22, 2016) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Дидактический потенциал сети интернет раскрывается с точки зрения возможностей доступа к разнообразным и постоянно обновляемым глобальным профессионально ориентированным информационным ресурсам. Дидактичний потенціал мережі інтернет розкривається з точки зору можливостей доступу до різноманітних глобальних професійно орієнтованих інформаційних ресурсів, що постійно оновлюються. The didactic potential of the Internet is disclosed in terms of access to a variety of constantly updated global, professionally-oriented information resources.Документ Интернет технологии в образовательном процессе(Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 5-6 жовт. 2018 р.). – Київ, 2018. – С. 34-36, 2018) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627В статье рассматриваются образовательные возможности сети Интернет в контексте развивающего образования.Документ Кейс-метод как образовательная технология(Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи: матеріали V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25 лют. 2021 р. ‒ Харків, 2021. – С. 174-176, 2021) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянуто характеристика та особливості використання кейс технології у викладанні іноземної мови в закладах вищої освіти.Документ Конституція УНР 1918 року: історія розробки, прийняття та оцінки в історіографії(Право і безпека. – 2017. – № 1 (64). – С. 35-39, 2017) Логвиненко, І. А.; Lohvynenko, I. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1505-4418Досліджено основні етапи конституційного процесу в Україні у період існування Української Центральної Ради. Висвітлено історію розробки та прийняття Конституції Української Народної Республіки. Проаналізовано її зміст. Показано розходження науковців в оцінках Основного Закону УНР, що пояснюється різними підходами та критеріями до визначення її сутності та значення. Зроблено висновок, що, хоча Конституція УНР була прийнята в останній день існування Центральної Ради і не діяла жодного дня, це не може применшити її значення в історії вітчизняного революційного конституціоналізму. Текст Основного Закону не тільки враховував найкращі досягнення світової та національно-правової думки, а й за рівнем демократичності багато в чому і перевищував усі сучасні йому конституції. Не поступався він чинним тоді основним законам і за рівнем правової культури та юридичної техніки.Документ Особистісно орієнтоване навчання як провідна концепція підготовки фахівця(Харків: ХНУВС. ‒ 2021. ‒ C. 334-336., 2021) Почуєва, В.В.; Pochuieva, V.V.;Розглянуто педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованої освітньої концепції підготовки фахівця в закладах вищої освіти. The pedagogical conditions for the implementation of learner-centered educational concept of specialist training in higher educational institutions are considered. Рассмотрены педагогические условия реализации личностно ориентированной образовательной концепции подготовки специалиста в высших учебных заведениях.Документ Професійно орієнтоване навчання іноземних мов(Почуєва В.В. Професійно орієнтоване навчання іноземних мов. /В.В. Почуєва// Актуальні питання застосування на практиці досягнень сучасної педагогіки і психології: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 11-12 травня 2018 р., м. Харків. – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. – 104с. – С. 13-15., 2018) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядаються питання професіоналізації навчання іноземним мовам за допомогою відбору тематичного матеріалу і системи завдань по його засвоєнню. The article deals with the issues of professionalization of teaching foreign languages through the selection of thematic material and the system of tasks for its learning. В статье рассматриваются вопросы профессионализации обучения иностранным языкам посредством отбора тематического материала и системы заданий по его усвоению.Документ Формування української державності й органів влади Карпатської України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2024. – № 1 (104), ч. 1. - С. 22-30, 2024) Іванов, С. Ю.; Ivanov, S. Yu.Досліджено передумови проголошення незалежності Карпатської України, продемонстровано особливості формування та діяльності органів державної влади під орудою автономного уряду Августина Волошина. За допомогою детального аналізу наукової літератури та інших законодавчих актів сформовано власну наукову позицію щодо проблеми, яка досліджується. Акцентовано увагу на складному зовнішньополітичному та внутрішньополітичному становищі новоствореної української держави, виявлено причини, що спонукали урядовців Карпатської України стати на шлях відмови від побудови демократичних цінностей, на підґрунті яких мала розвиватися молода держава.