Наукові публікації (Scientific publications). УДК 342
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/123
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Територіальна цілісність як об’єкт національної безпеки України(Актуальні проблеми права: теорія і практика: зб. наук. пр. – Сєвєродонецьк, 2016. – № 31. – С. 299-314, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; Надутий Андрій ВалерійовичНа сучасному етапі державотворення форми та засоби забезпечення територіальної цілісності конкретної держави тісно пов’язані зі складовими елементами регіональної, міжнародної, глобальної безпеки. Широкий погляд на безпеку охоплює не тільки військові, а й економічні та політичні заходи, питання демократизації та стабільності окремих держав і груп держав, формування добросусідських міжнародних відносин; колективну спроможність протистояти новим загрозам безпеці. Форми та методи забезпечення територіальної цілісності держави слід розділити на дві групи: міжнародно-правові та національні або внутрішньодержавні. В свою чергу всі вони поділяються та силові та несилові. Також слід відзначити, що форми та методи забезпечення територіальної цілісності реалізуються через конкретні форми та методи діяльності суб’єктів забезпечення територіальної цілісності. Форми та методи представляють собою цілісну систему. Серед методів забезпечення територіальної цілісності держави можна виокремити наступні: координації, загального керівництва, планування, контролю, роботи з кадрами та ін. Метод координації відіграє по-суті визначальну роль в механізмі реалізації форм та методів забезпечення територіальної цілісності держави.Публікація Місце Верховної Ради України в системі суб’єктів забезпечення територіальної цілісності(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. – 2016. – № 6, ч. 2 . – С. 21-24, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; Надутий Андрій ВалерійовичУ статті досліджується місце Верховної Ради України в системі органів забезпечення територіальної цілісності. Автор робить висновок, що роль Верховної Ради України в системі органів забезпечення територіальної цілісності є фундаментальною (визначальною), що зумовлено, по-перше, її місцем в системі органів публічної влади, по-друге, повноваженнями у сфері забезпечення територіальної цілісності. Як єдиний орган законодавчої влади Верховна Рада України визначає основи забезпечення територіальної цілісності. У статті робиться висновок, що найширші контрольні повноваження та можливості у сфері забезпечення територіальної цілісності має саме парламент та його спеціалізовані допоміжні інституції. Низка повноважень у сфері забезпечення територіальної цілісності здійснюється парламентом сумісно з Президентом України як головнокомандувачем збройних сил та гарантом територіальної цілісності України. Наприклад, Верховна Рада України як самостійно, так і за участю глави держави формує низку суб’єктів забезпечення територіальної цілісності України.