Наукові публікації (Scientific publications). УДК 342

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/123

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Правові засади формування парламентських комітетів (комісій) у різних країнах
    (Visegrad journal on human rights. – 2019. - № 1 (Vol. 1). - P. 42-47, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622
    У статті виконано порівняльно-правовий аналіз конституційно-правових засад формування парламентських комітетів (комісій) у різних країнах, визначено їх основні спільні та відмінні риси, встановлено особливості організації та складу, а також обґрунтовано пріоритетні напрями удосконалення інституту парламентських комітетів, зокрема, й конституційно-правового статусу комітетів Верховної Ради України.
  • Ескіз
    Документ
    Участь комітетів Верховної Ради України в підготовці та проведенні парламентських і комітетських слухань
    (Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Юридичні науки. – 2019. – Вип. 1. – С. 17-21, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622
    Виконано аналіз конституційно-правових засад участі комітетів Верховної Ради України в підготовці та проведенні парламентських і комітетських слухань, визначено їх сутність та особливості, а також обґрунтовано пріоритетні напрямки вдосконалення нормативно-правового регулювання контрольної діяльності парламентських комітетів.
  • Ескіз
    Документ
    Основні види, напрямки діяльності та роль комітетів (комісій) парламенту у зарубіжних країнах
    (Форум права. – 2018. – № 5. – С. 38-49, 2018) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622
    Виконано аналіз конституційно-правового статусу комітетів (комісій) парламенту у зарубіжних країнах. Встановлено, що загальною рисою парламентаризму у зарубіжних країнах є формування виключно або переважно з членів парламенту комітетів (комісій) всієї палати, спільних комітетів (комісій) двох палат, а також головних, "галузевих", спеціальних та інших комітетів (комісій) палати або всього парламенту як його робочих органів, що здійснюють нормопроектні, контрольні та інші повноваження, а в деяких країнах самостійно виконують певні функції законодавчої влади. Обґрунтовано, що для України та більшості демократичних країн з розвиненим парламентаризмом найбільш оптимальною є сильна система комітетів та/або комісій. Посилення ролі парламентських комітетів в Україні має спрямовуватись на розширення конституційного регулювання їх статусу, збільшення законодавчих і контрольних повноважень, посилення взаємодії з урядом, продовження роботи ключових комітетів у міжсесійний період, активізацію комітетських слухань, деталізацію процедури роботи, посилення інформаційних прав комітетів та забезпечення прозорості їх діяльності.