Наукові публікації (Scientific publications). УДК 342

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/123

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 39
  • Ескіз
    Документ
    До питання про тенденції розвитку українського конституціоналізму в контексті Закону України «Про правотворчу діяльність»
    (Актуальні проблеми правотворчості в Україні : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 157-161, 2024) Шиманський, Є. І.; Shymanskyi, Ye. I.
    Розкриті питання тенденцій розвитку українського конституціоналізму в контексті Закону України «Про правотворчу діяльність». Зазначено, що правотворча діяльність відіграє одну з ключових ролей у системі вітчизняного конституціоналізму, оскільки створює своєрідну рамку для її здійснення.
  • Ескіз
    Публікація
    Constitutional rights of citizens during martial law: restrictions and protection
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 30-річчю Харк. нац. ун-ту внутр. справ у статусі університету (м. Вінниця, 22 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 187-189, 2024) Maksymenko, K. V.; Максименко, К. В.; Sazanova, L. S.; Сазанова, Л. С.; Larysa Sazanova
    Розглянуто питання правових аспектів обмеження конституційних прав громадян під час воєнного стану, які використовується для збереження правового порядку та демократичних цінностей. Визначена роль громадянського суспільства в захисті прав людини. Проаналізовано основні типи обмеження прав, які можуть бути введені під час воєнного стану. Підкреслена актуальність даної теми у воєнний час та наголошується, що всі обмеження повинні бути законними, необхідними та пропорційними загрозі, а також не повинні порушувати необхідний захист прав людини.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний досвід функціонування військового омбудсмена: інституційні особливості та перспективи впровадження в Україні
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 30-річчю Харк. нац. ун-ту внутр. справ у статусі університету (м. Вінниця, 22 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 63-66, 2024) Загуменна, Ю. О.; Zahumenna, Yu. O.; Юлія Загуменна
    Відзначено, що інститут військового омбудсмена пройшов довгий шлях розвитку, перш ніж став невід’ємною частиною системи захисту прав військовослужбовців у багатьох країнах світу. Кожна з цих країн має свої унікальні підходи до функціонування інституту військових омбудсменів. Порівняння цих підходів дозволяє виявити найкращі практики та можливі недоліки, що є корисним для розробки рекомендацій щодо покращення системи захисту прав військовослужбовців в Україні.
  • Ескіз
    Публікація
    Захист права на життя цивільного населення в умовах збройної агресії росії проти України
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 30-річчю Харк. нац. ун-ту внутр. справ у статусі університету (м. Вінниця, 22 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 18-20, 2024) Біла, В. М.; Bila, V. M.; Войціховський, А. В.; Voitsikhovskyi, A. V.; Андрій Войціховський
    Відзначено, що захист права на життя цивільного населення в умовах збройної агресії Росії проти України є ключовим аспектом міжнародного гуманітарного права і не підлягає обмеженню навіть під час воєнного стану. Уряд України застосовує різні механізми захисту, зокрема створює веб-платформу для збору доказів порушень прав людини та співпрацює з міжнародними організаціями для документування воєнних злочинів і притягнення винних до відповідальності.
  • Ескіз
    Публікація
    Конституція України як основа правотворчості в державі
    (Актуальні проблеми правотворчості в Україні : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 листоп. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 9-12, 2024) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii Sokurenko
    Розглянуто сутність Конституції України як Основного Закону держави, що забезпечує стабільну правову основу для створення правових норм, які відповідають демократичним цінностям та принципу верховенства права.
  • Ескіз
    Документ
    Захист прав людини та інформованність про обмеження в умовах пандемії
    (Права людини в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 10 груд. 2021 р.). - Харків, 2021. - С. 85-86, 2021) Губська, К. С.; Hubska, K. S.
    Розглянуто питання про реалізацію прав людини в умовах пандемії COVID-19. Постійні дискусії, що породжують супротив відносно дотримання карантинних обмежень, змушують кожного громадянина відстоювати свої права, гарантовані насамперед Конституцією України та іншими нормативно - правовими актами, що існують в нашому законодавстві.
  • Ескіз
    Документ
    Верховна Рада України як суб’єкт забезпечення міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту
    (Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2022 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2022. - С. 105-107, 2022) Усик, О. О.; Usyk, O. O.
    Стверджено, що Верховна Рада України – це єдиний орган влади на території нашої держави, який відповідає за формування законодавчої основи правового регулювання суспільно-правових відносин, у тому числі пов’язаних із міжнародними відносинами в сфері фізичної культури та спорту. Відбувається це за рахунок прийняття нових законів або ратифікації міжнародних нормативних актів.
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретичні основи права на приватність в умовах цифрових технологій
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 153-158, 2024) Загуменна, Ю. О.; Zahumenna, Yu. O.; Трум, М. В.; Trum, M. V.; Юлія Загуменна
    Зазначено, що основні елементи права на приватність в умовах цифрових технологій охоплюють низку аспектів, які гарантують захист особистої інформації та конфіденційності. Ці елементи визначаються як міжнародними стандартами, так і національним законодавством України. Необхідно забезпечити, щоб запроваджені обмеження на право на приватність в умовах воєнного стану в Україні були обґрунтованими, пропорційними та відповідали міжнародним стандартам захисту прав людини.
  • Ескіз
    Документ
    Роль конституційної монархії в сучасному суспільстві
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 151-153, 2024) Сорочишин, М. М.; Sorochyshyn, M. M.
    Зазначено, що монархічна форма правління вдало може існувати у сучасному розвинутому суспільстві. Більш того, механiзми парламентсько-урядової комунiкацiї в державах конституцiйно-монархiчного устрою та їх мистецтво iнтеракцiї опозицiйних сил з владною бiльшiстю є вельми прийнятним прикладом для наслiдування. Конституційна монархія – це не лише форма правління, а певна система ідей, що символізує державний та суспільний лад, заснований на принципах та традиціях єдиноначальності.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема правосуб’єктності суб’єкта Кабінету Міністрів України
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 147-150, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.
    Доведено, що правоздатність, дієздатність та деліктоздатність, всіх «утворених» Кабінетом Міністрів України знаходяться поза конституційним правовим полем, а тому не являються суб`єктом публічно-владних повноважень, так як, не мають жодних правових підстав, які б дали силу правомірності будь-яким вимогам, а посадові та службові особи даного суб`єкта можуть бути звинувачені у спробі набути права та обов`язки державної посадової особи у не передбачений законом спосіб. Тому потрібно на державному рівні, особливо в умовах дії воєнного стану, негайно виправляти прогалини у Законодавстві України.