Наукові публікації (Scientific publications). УДК 342
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/123
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Правові гарантії забезпечення недоторканності житла у ФРН(Вісник Запорізького національного університету. Сер.: Юрид. науки. – 2016. – № 4. – С. 42-50, 2016) Наумова, Н. М.; Naumova, N. M.Зазначено, що у вітчизняному правовому просторі відчувається брак знань, глибоких уявлень про відповідні напрацювання та досягнення європейських, у т. ч. німецьких, учених, зокрема щодо питання забезпечення недоторканності житла. Підкреслено, що більшість положень статті 13 Конституції ФРН, де визначено право людини на недоторканність житла, за змістом являють собою норми кримінально-процесуального права, значення й важливість яких зумовило їх включення до Конституції ФРН, оскільки вони стосуються випадків правомірного обмеження права людини на недоторканність житла й, по суті, розвивають і конкретизують зміст цього права. Розглянуто особливості гарантування права на недоторканність житла в цій країні, обґрунтовано значення набутого в цій країні досвіду з указаного питання для вдосконалення нормативно-правових засад гарантування цього права людини у вітчизняному правовому полі.Документ Зовнішні чинники в конституційному будівництві(Вісник Національної академії правових наук України. – 2014. – № 3(78). - С. 95-104, 2014) Ярмиш, О. Н.; Yarmysh, O. N.; Кириченко, В. Є.; Kyrychenko, V. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5497-907XРозглядається світовий досвід використання зовнішніх конституційних моделей при розбудові національних політичних і правових систем. Порівнюється практика японської та німецької конституційної традиції.Документ Відображення інтересів земель ФРН в структурі федерального парламенту(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2001. – Вип. 16. – С. 295-299, 2001) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядаються загальні аспекти становлення Німеччини як федеративної держави. Констатується, що основним суб’єктом федерації є землі, які наділяються досить широкою компетенцією. Відзначається, що представництво земель у сучасній державній системі Німеччини на федеральному рівні здійснюється через верхню палату парламенту – Бундесрат. Робиться висновок про те, що за допомогою Бундесрату землі мають можливість суттєво впливати на весь законодавчий процес парламенту.Документ Особливості місцевого самоврядування в Німеччині(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Юридичні науки. – 2015. – Вип. 3-2. Т. 1. – С. 30-33, 2015) Гробова, В. П.; Grobova, V. Р.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1699-7824У статті здійснено загальну характеристику діяльності та функціонування місцевих органів влади у Федеративній Республіці Німеччини, визначено їх основні особливості та надано рекомендації для удосконалення національного законодавства.