Наукові публікації (Scientific publications). УДК 349.2/.3
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/155
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Міжнародні стандарти правового регулювання праці трудових мігрантів: аналіз національного законодавства та практики застосування(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 лист. 2021 р.). - Харків, 2021. - С. 117-118, 2021) Єлецький, О. Є.; Yeletskyi, O. Ye.Зазначено, що забезпечення ефективного правового регулювання праці трудових мігрантів на основі міжнародних стандартів є багатовимірним процесом. Важливими аспектами цього процесу є гармонізація національного законодавства з міжнародними нормами, посилення співпраці з міжнародними організаціями, а також забезпечення ефективного правозастосування на національному рівні.Документ Особливості судового захисту трудових прав мігрантів(Юридичний науковий електронний журнал. - 2020. - № 8. - С. 217-220, 2020) Науменко, К. С.; Naumenko, K. S.; ORCID: orcid.org/0000-0002-7403-0419Досліджено особливості судового захисту трудових прав мігрантів. Акцентовано, що судовий захист є основоположним способом захисту та відновлення порушених прав мігрантів. Наголошено, що судовий захист прав трудових мігрантів передусім визначається нормами міжнародного права, проте регулюючу функцію у цій сфері безпосередньо виконує держава працевлаштування, з урахуванням особливостей національної правової системи. В Україні виникають певні труднощі під час імплементації норм міжнародного права до національного законодавства, також і тих норм, які стосуються трудових прав мігрантів, що заважає реалізації мігрантами, зокрема, свого права на судовий захист. Підкреслено, що Україні потрібно вдосконалювати міграційну політику та законодавство в цій сфері, а також розглянути можливість запровадження відповідної посади (спеціаліст із трудових та соціальних прав мігрантів) у регіональних центрах зайнятості Державної служби зайнятості України. До компетенції зазначеної посадової особи віднести надання консультативної допомоги трудовим мігрантам під час реалізації ними права на судовий захист.