Наукові публікації (Scientific publications). УДК 31

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/210

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Втрати та перемоги: суспільний вимір війни
    (Особистість, суспільство, війна: тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, 7 квіт. 2023 р.). – Харків, 2023. – С. 77-80, 2023) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0656-0370
    Надано дані соціологічного моніторингу щодо наявності позитивних або негативних зсувів на рівні масової свідомості, ціннісного зрізу наявних настроїв населення України.
  • Ескіз
    Документ
    Промоакційний маркетинг: міф просування чи технологія конкурентної боротьби? Соціологічна концептуалізація крізь призму соціально-конструктивістського підходу
    (Габітус. - 2023. - Вип. 45. - С. 28-34, 2023) Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0656-0370; Хижняк, Д. І.; Khyzhniak, D. I.
    Розкрито сутність інструментів промоакційного маркетингу крізь призму соціології, зокрема з позиції соціально-конструктивістського підходу. Виявлено низку символічних прийомів, які використовують промоутери як головні актори промоакційного маркетингу. Підкреслено, що детермінація споживацького вибору є, по суті, процесом цілеспрямованого утворення таких (об’єктивних) умов, щоб викликати певну (суб’єктивну) реакцію споживача на рівні латентних складників соціальної дії. Дії промоутерів є, по суті, актами соціального конструювання реальності (для) споживача, у яких останній є повноцінним суб’єктом, що підкреслює позитивну функцію та результати міфотворчої діяльності промоакційного маркетингу, яка є необхідною для привернення уваги споживача і ефективної конкурентної боротьби.
  • Ескіз
    Документ
    Українське суспільство до і після війни
    (Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психол. форуму (м. Харків, 15 квіт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 43-46, 2022) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Нечітайло, І. С.; Nechitailo, I. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0656-0370
    Аналізуються результати соціологічного опитування щодо змін в українському суспільстві, що відбудуться після війни.