Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/13

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 1995. - Виходить щоквартально. - ISSN 1999-5717.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки удосконалення та правового регулювання виховного процессу в закладах освіти МВС
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 17. - С. 161-167, 2002) Яровий, С. М.; Yarovyi, S. M.
    Розглянуто організаційна побудова системи навчально-виховного процесу відомчих закладів освіти, визначення цілей, завдань, функцій, принципів, методів, способів, прийомів і засобів формування особистості слухачів та курсантів у якості працівників органів внутрішніх справ. Зазначено, що все це здійснюється за допомогою відповідного правового регулювання. Рассмотрено организационное построение системы учебно-воспитательного процесса ведомственных учебных заведений, определение целей, задач, функций, принципов, методов, способов, приемов и средств формирования личности слушателей и курсантов в качестве работников органов внутренних дел. Отмечено, что все это осуществляется с помощью соответствующего правового регулирования. The organizational structure of the system of the educational process of departmental educational institutions, the definition of goals, objectives, functions, principles, methods, methods, techniques and means of forming the personality of students and cadets as employees of internal affairs bodies are considered. It is noted that all this is carried out with the help of appropriate legal regulation.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми професійного психологічного відбору до вузів системи МВД
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 452-456, 2002) Москаленко, А. П.; Moskalenko, A. P.
    Відзначено, що сам по собі психологічний відбір не є єдиним та вирішальним засобом забезпечення ефективності професійної діяльності, досягнення необхідної якості спеціалістів, попередження плинності кадрів й порушень службової дисципліни. Необхідно враховувати, що це тільки один із компонентів складної системи заходів, методів та засобів комплексного урахування людського фактору у професійній діяльності. It is noted that psychological selection in itself is not the only and decisive means of ensuring the effectiveness of professional activities, achieving the required quality of specialists, preventing staff turnover and violations of professional discipline. Keep in mind that this is just one of components of a complex system of measures, methods and means of integrated consideration of the human factor in professional activities. Отмечено, что сам по себе психологический отбор не является единственным и решающим средством обеспечения эффективности профессиональной деятельности, достижения требуемого качества специалистов, предупреждения текучести кадров и нарушений служебной дисциплины. Необходимо учитывать, что это только один из компонентов сложной системы мероприятий, методов и средств комплексного учета человеческого фактора в профессиональной деятельности.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-практичні підходи вивчення девіантної поведінки курсантів вищих навчальних закладів МВС України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 504-509, 2002) Оспіщев, Є. Я.; Ospishchev, Ye. Ya.
    Досліджено проблему впровадження постійного науково-обгрунтованого психологічного супроводження курсантів на всіх етапах навчання з метою вивчення глибинних процесів їх девіантної поведінки. Це дозволить розробляти та застосовувати засоби профілактики, корекції, своєчасно втілювати нові форми організаційно-управлінських заходів, корегувати процеси виховання та навчання з метою значного скорочення та виключення фактів девіантної поведінки серед курсантів. The problem of introduction of constant scientifically-based psychological support of cadets at all stages of training for the purpose of studying of deep processes of their deviant behavior is investigated. This will allow to develop and apply means of prevention, correction, in a timely manner to implement new forms of organizational and managerial measures, to adjust the process of education and training in order to significantly reduce and eliminate the facts of deviant behavior among cadets. Исследована проблема внедрения постоянного научно-обоснованного психологического сопровождения курсантов на всех этапах обучения с целью изучения глубинных процессов их девиантного поведения. Это позволит разрабатывать и применять средства профилактики, коррекции, своевременно воплощать новые формы организационно-управленческих мероприятий, корректировать процессы воспитания и обучения с целью значительного сокращения и исключения фактов девиантного поведения среди курсантов.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття та напрямки соціально-психологічного супроводження виховного процесу в закладах освіти МВС України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 510-513, 2002) Яровий, С. М.; Yarovyi, S. M.
    Визначено поняття соціально-психологічного забезпечення виховного процесу в закладах відомчої освіти як комплекс цілеспрямованих заходів спеціально уповноважених суб’єктів виховання слухачів та курсантів, спрямованих на системне формування їх психоемоційної стійкості, необхідної для виконання у подальшому певних оперативно-службових завдань. The concept of social and psychological support of the educational process in the institutions of departmental education is defined as a set of purposeful measures of specially authorized subjects of education students and cadets, aimed at the systematic formation of their psycho-emotional stability, necessary for the subsequent performance of certain operational tasks. Определено понятие социально-психологического обеспечения воспитательного процесса в учреждениях ведомственного образования как комплекс целенаправленных мероприятий специально уполномоченных субъектов воспитания слушателей и курсантов, направленных на системное формирование их психоэмоциональной устойчивости, необходимой для выполнения в дальнейшем определенных оперативно-служебных задач.
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми вузівської підготовки персоналу для ОВС України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 241-247, 2002) Венедіктов, В. С.; Venediktov, V. S.
    Розглянуто завдання та пріоритети в діяльності органів внутрішніх справ, які вимагають забезпечення їх персоналом якісно нової генерації, спроможним належним чином виконувати свої функціональні обов’язки. Тому, кадрове забезпечення органів внутрішніх справ потребує докорінного покрашення, і перш за все в напрямку вдосконалення державної вузівської підготовки. The tasks and priorities in the activity of law-enforcement bodies are considered, which require providing their personnel with a qualitatively new generation, able to properly perform their functional duties. Therefore, the staffing of law enforcement agencies needs to be radically improved, and above all in the direction of improving the state university training. Рассмотрены задачи и приоритеты в деятельности органов внутренних дел, которые требуют обеспечения их персоналом качественно нового поколения, способным должным образом выполнять свои функциональные обязанности. Поэтому, кадровое обеспечение органов внутренних дел требует коренного улучшения, и прежде всего в направлении совершенствования государственной вузовской подготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Спеціальна фізична підготовка та її викладання у вищих навчальних закладах МВС України (науково-методичний аспект)
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. - Вип. 23. - С. 285-289, 2003) Вострокнутов, Л. Д.; Vostroknutov, L. D.
    Запропоновано методику викладання спеціальної фізичної підготовки у вищих навчальних закладах МВС України. The method of teaching special physical training in higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is offered. Предложена методика преподавания специальной физической подготовки в высших учебных заведениях МВД Украины.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка у ВНЗ МВС України як чинник професійного становлення молодого спеціаліста ОВС
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. - Вип. 23. - С. 275-278, 2003) Головінов, А. В.; Holovinov, A. V.
    Досліджено проблему підвищення ефективності та результативності підготовки молодих професіоналів-правоохоронців. Рекомендовано проведення коригування навчальних програм та виховного процесу ВНЗ МВС України з метою збільшення кількості практичних занять, а також терміну ознайомчої та переддипломної практики. The problem of increasing the efficiency and effectiveness of training of young law enforcement professionals has been studied. Training adjustments are recommended programs and educational process of universities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine in order to increase the number of practical classes, as well as the period of introductory and undergraduate practice. Исследована проблема повышения эффективности и результативности подготовки молодых специалистов-правоохранителей. Рекомендуется проведение корректировки учебных программ и воспитательного процесса вузов МВД Украины с целью увеличения количества практических занятий, а также срока ознакомительной и преддипломной практики.
  • Ескіз
    Документ
    Дисциплінованість курсантів вищих навчальних закладів МВС України як один із чинників професійного становлення
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. – 2004. – Вип. 28. – С. 466-471, 2004) Оспіщев, Є. Я.; Ospishchev, Ye. Ya.
    Розглянуто дисциплінованість курсантів вищих навчальних закладів МВС України як один із чинників професійного становлення. Запропоновано низку рекомендацій щодо вирішення зазначених питань. Рассмотрены дисциплинированность курсантов высших учебных заведений МВД Украины как один из факторов профессионального становления. Предложен ряд рекомендаций по решению указанных вопросов. The discipline of cadets of higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is considered as one of the factors of professional formation. A number of recommendations are offered to address these issues.
  • Ескіз
    Документ
    Завдання вищої відомчої освіти системи МВС в умовах європейської інтеграції
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. – 2004. – Вип. 28. – С. 387-391, 2004) Іщенко, О. В.; Ishchenko, O. V.
    Проаналізовано завдання вищої відомчої освіти системи МВС в умовах європейської інтеграції. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Проанализированы задачи высшей ведомственной образования системы МВД в условиях европейской интеграции. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. The tasks of higher departmental education of the Ministry of Internal Affairs system in the conditions of European integration are analyzed. Practical recommendations are given to address these issues.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості вищих навчальних закладів МВС України як суб'єктів адміністративного права
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2008. - Вип. 43 - С. 199-204, 2008) Мандрик, С. І.; Mandryk, S. I.
    В статті розглянуто проблемні питання діяльності вищих навчальних закладів МВС України були предметом наукових досліджень. Мета цієї статті – визначити особливості вищих навчальних закладів МВС України як суб’єктів адміністративного права. Надано практичні рекомендації для досягнення поставленої мети щодо їх вирішення. В статье рассмотрены проблемные вопросы деятельности высших учебных заведений МВД Украины были предметом научных исследований. Цель этой статьи - определить особенности высших учебных заведений МВД Украины как субъектов административного права. Даны практические рекомендации для достижения поставленной цели по их решению. The article deals with the problematic issues of activity of higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, which have been the subject of scientific research. The purpose of this article is to identify the features of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine as subjects of administrative law. Practical recommendations are given to achieve the goal of their solution.
Сайт видання: http://visnyk.univd.edu.ua/