Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
Документ Адміністративно-правове забезпечення діяльності місцевих загальних судів в Україні(Право і безпека. - 2014. - № 4 (55). - С. 64-70, 2014) Прошутя, І. Д.; Proshutia, I. D.Розкрито співвідношення понять «адміністративно-правове регулювання» та «адміністративно-правове забезпечення». Проаналізовано нормативно-правові акти, що складають основу адміністративно-правового забезпечення діяльності місцевих загальних судів в Україні. Наведено пріоритетні напрямки вдосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності місцевих загальних судів в Україні.Документ Зміст діяльності територіальних управлінь Державного бюро розслідувань як суб’єкта адміністративно-правових відносин(Наше право. - 2024. - № 1. - С. 313-317, 2024) Богданов, Р. І.; Bohdanov, R. I.Запропоновано авторське визначення поняття «адміністративні правовідносини». Виокремлено напрямки, які характеризують зміст діяльності територіальних управлінь Державного бюро розслідувань як суб’єкта адміністративно-правових відносин. Доведено, що зміст діяльності територіальних управлінь Державного бюро розслідувань як суб’єкта адміністративно-правових відносин розкривається у вчинені ними дій у наступний напрямках: 1) виявлення, припинення та розкриття кримінальних правопорушень, які входять до компетенції ТУ ДБР; 2) усунення негативних наслідків від вчинення правопорушень кримінального характеру; 3) створення організаційно-управлінських, інформаційно-аналітичних та інших умов для функціонування територіальних управлінь зокрема, та Державного бюро розслідувань взагалі.Публікація Критерії оцінювання ефективності діяльності Служби судової охорони(Наше право. - 2023. - № 2. - С. 229-234, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; Владислав Невядовський; Артем ПодорожнійУ статті, спираючись на аналіз наукових поглядів вчених, запропоновано авторське бачення щодо визначення поняття «критерії оцінювання ефективності діяльності служби судової охорони». Здійснено аналіз норм чинного законодавства, виділено ключові критерії, за якими має бути здійснена оцінка результативності та ефективності діяльності, досліджуваного відомства. Аргументовано, що критерії оцінювання ефективності діяльності Служби судової охорони найбільш доцільно розуміти як систему об'єктивних та суб’єктивних стандартів, параметрів або показників, що в своїй сукупності дають можливість проаналізувати результати та досягнення досліджуваного органу державної влади. Ці критерії служать основою для оцінки ефективності її діяльності і визначення рівня виконання поставлених завдань та цілей, а також можуть враховувати взаємодію з іншими органами правопорядку та виконання норм чинного законодавства. Узагальнено, що до основних критеріїв оцінювання діяльності Служби судової охорони слід віднести наступні: рівень виконання службових обов'язків, які покладаються на працівників ССО згідно з чинним законодавством, зокрема має бути оцінена: кількість дисциплінарних проваджень, а також інших правопорушень вчинених посадовими особами; якість професійної підготовки та навичок працівників Служби судової охорони. Це може включати участь у навчанні, тренінгах, підвищенні кваліфікації, тощо; відповідність дій працівників ССО принципам верховенства права, законності, а також іншим засадам забезпечення прав та свобод людини і громадянина; результативність та ефективність заходів, які проводяться для забезпечення судової безпеки; кількість спільних заходів, які реалізуються службою судової охорони з іншими правоохоронними органами для забезпечення загальної безпеки та правопорядку.Документ Напрямки вдосконалення діяльності публічних службовців в Україні(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 3. – С. 120-126, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.Розглянуто проблематику діяльності публічних службовців в Україні та напрацювання відповідних напрямів вдосконалення законодавства в цій сфері. З урахуванням позицій вітчизняних та закордонних науковців виокремлено новітні напрями вдосконалення діяльності публічних службовців, зокрема: забезпечення високого морально-етичного рівня публічних службовців; підтримання належного рівня фізичної підготовленості та нормального стану здоров’я публічних службовців; підвищення цифрової компетентності публічних службовців тощо. Виокремлено перспективні напрями подальших досліджень з питань вдосконалення діяльності публічних службовців.Документ Принципи діяльності кримінально-виконавчої інспекції в Україні(Журнал східноєвропейського права. – 2014. – № 5. - С. 69-76, 2014) Капустіна, К. О.; Kapustina , K. O.Обґрунтовано, що діяльність підрозділів кримінально-виконавчої інспекції, як і будь-якого органу виконавчої влади в Україні, здійснюється на основі відповідних засад (ідей), тобто ключових принципів такої діяльності. З’ясовано перелік принципів, відповідно до яких повинні здійснювати свою діяльність підрозділи кримінально-виконавчої інспекції; розкрито зміст кожного із виокремлених принципів. Наголошено на необхідності розробки та прийняття окремого нормативно-правового акта, який би визначав правовий статус кримінально-виконавчої інспекції; акцентовано увагу на основних його складових частинах.