Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Публічне адміністрування у сфері фізичної культури і спорту в Україні : автореферат дисертації
    (Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Моргунов, А. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Музичук, О. М. - науковий консультант
    У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми, яка полягає у визначенні сутності та особливостей публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту в Україні та опрацюванні на цій основі відповідної концепції. Визначено поняття та ознаки публічного адміністрування як адміністративно-правової категорії. Розкрито особливості фізичної культури та спорту як об’єкта публічного адміністрування. Встановлено засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту. Надано характеристику правового регулювання публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту в Україні. Виділено основні сучасні завдання та функції публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту. Розроблено структуру системи публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту з позиції суб’єктно-об’єктного складу. Окреслено форми та методи публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту. Узагальнено особливості світових моделей публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту. Систематизовано міжнародні стандарти публічного адміністрування стосовно сфери фізичної культури та спорту. Надано характеристику співробітництва суб’єктів публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту на міжнародному рівні. Визначено перспективні напрямки підвищення якості публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту в Україні. Опрацьовано перспективні напрямки вдосконалення адміністративного законодавства у досліджуваній сфері.
  • Ескіз
    Документ
    Моделі публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту: закордонний досвід
    (Науковий вісник публічного та приватного права. – 2019. – Вип. 5, т. 2. – С. 155-159, 2019) Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    Метою статті є визначення прийнятної для основи реформування в Україні моделі публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту, визначення її особливостей. Так, у статті визначено прийнятну для основи реформування в Україні модель публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту, встановлено її особливості як основу для розроблення напрямів удосконалення відповідної діяльності. З’ясовано, що радянська система управління в галузі фізичної культури й спорту знаходить прояв в обґрунтуванні і доведенні переваг соціалістичної системи фізичного виховання над капіталістичною, жорсткому придушенні тенденцій розвитку фізичної культури й спорту на основі національних, етнічних засад. Наголошено на тому, що традиційно найважливішу роль в американському спортивному русі відіграє професійний спорт, який розвивається професійними спортивними лігами, асоціаціями, спілками, а також клубами-командами. Професійний спорт у США має яскраво виражену специфіку. Його стійке положення базується на високому попиті на його продукт, яким є видовище. Якщо вид спорту стає збитковим, то він припиняє своє існування як професійний. Видовище – це продукт діяльності всіх команд ліги. Визначено, що європейська модель управління сферами фізичної культури сформувалась на основі практики спільного управління різними видами спорту в Європі. Зроблено висновок про те, що для України доцільною є орієнтація на європейську модель, що характеризується активною співпрацею влади та суспільства, чому сприяє розгалужена пірамідально ієрархічна функціонально-допоміжна структура системи публічного адміністрування; правотворчістю як основною формою участі держави в адмініструванні сфер фізичної культури та спорту; тенденцією початку формування фізичної культури вже у дошкільних навчальних закладах та на рівні середньої освіти з продовженням у коледжах, ВНЗ; розвитком масового спорту через формування мережі територіально доступних спортивних комплексів; наявністю наддержавного рівня управління й координації, співпрацею суб’єктів публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту на міжнародному рівні як з міжнародними організаціями, так і між собою.
  • Ескіз
    Документ
    Щодо поняття державного управління у сферах фізичної культури та спорту в умовах євроінтеграції
    (Актуальні проблеми держави і права. – 2019. – Вип. 83. - С. 143-150, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    Визначено ознаки та сформульовано поняття публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні зі встановленням законодавчих підстав його використання поряд із поняттям державного управління. Наголошено, що публічне адміністрування сфер фізичної культури та спорту необхідно визначати як професійну політично неупереджену діяльність на посадах публічної служби в органах держави та місцевого самоврядування в межах їх компетенції із практичного виконання наступних завдань і функцій держави: аналіз державної політики; забезпечення її реалізації; виконання норм законодавства; забезпечення надання доступних і якісних адміністративних послуг; здійснення нагляду та контролю за дотриманням законодавства; управління фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням; управління персоналом органів; реалізації інших повноважень, визначених законодавством.
  • Ескіз
    Документ
    Public administration in the field of physical culture and sports: theoretical principles and approaches to definition
    (Підприємництво, господарство і право. – 2021. – № 12. – С. 76-82, 2021) Morhunov, O. A.; Моргунов, О. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    Метою статті є аналіз та узагальнення наукових підходів до визначення категорії «публічне адміністрування у сфері фізичної культури і спорту», що містяться у вітчизняній та іноземній науковій літературі, а також надання авторського формулювання цього поняття та його складників.
  • Ескіз
    Документ
    Основні засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту
    (Правові новели. – 2021. – № 15. – С. 47-54, 2021) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    Досліджено основні засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту. Наголошено, що публічне адміністрування здійснюється шляхом формування державної політики у сферах фізичної культури та спорту. Визначено засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту в контексті впровадження в Україні концепції ефективного управління. Підкреслено, що формування політики держави у сфері фізичної культури суб’єктами публічного адміністрування повинно включати реформування механізму адміністрування на основі зміни парадигми управління державою, для якої людиноцентриська теорія обрана як основоположна для адміністрування всіх сфер суспільного життя.
  • Ескіз
    Документ
    Функції публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні за сучасних умов
    (Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 4 (29), т. 2. – С. 136-140, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    У статті визначено взаємний вплив і сучасне розуміння мети, завдань і функцій публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні в умовах відходу від парадигми управління людьми та владного розпорядництва до концепції обслуговування громадянського суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Фізична культура та спорт як напрям публічного адміністрування в Україні
    (Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 2 (27). – С. 108-112, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    У статті визначено напрями дій суб’єктів публічного адміністрування у сферах фізичної культури та спорту в Україні задля вирішення актуальних проблем рівня здоров’я населення, здорового способу життя, залучення до спорту, гідного представлення України в спортивних змаганнях.
  • Ескіз
    Документ
    Правове забезпечення публічного адміністрування сфер фізичної культури і спорту в Україні
    (Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 3 (28), т. 2. – С. 86-89, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    Метою даної статті є встановлення місця і ролі адміністративно-правового забезпечення сфер фізичної культури і спорту в Україні через визначення галузевої належності норм, які складають основу правового забезпечення публічного адміністрування вказаних сфер, а також з’ясування значення таких норм в механізмі правового регулювання сфер фізичної культури і спорту в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Зміна засад публічного адміністрування сфер фізичної культури і спорту України в умовах поглиблення європейської інтеграції
    (Прикарпатський юридичний вісник. – 2018. – Вип. 2 (23), т. 3. – С. 20-24, 2018) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    В статті виділено умови, які на сьогодні доцільно вважати основою для формування переліку засад публічного адміністрування сфер фізичної культури України, спираючись на курс України поглибити європейську інтеграцію та набути членство в ЄС.
  • Ескіз
    Документ
    Мета публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту України
    (Порівняльно-аналітичне право. - 2019. - № 6. - С. 296-299, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620
    Метою статті є формування мети публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту України, з огляду на сучасні тенденції трансформації відносин влади та суспільства, євроінтеграційний курс України з орієнтацією на кращі традиції та стандарти управління.