Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Публікація Удосконалення взаємодії та координації суб’єктів здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні(Людина, суспільство, держава: актуальні питання правового регулювання взаємодії: тези доп. учасників. наук.-практ. конф. (м. Київ, 10 груд. 2020 р.). -Київ: НДІ СБППФБ, 2020. - С. 6-7, 2020) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Владислав НевядовськийПідкреслено, що на сьогодні означені аспекти організації та функціонування механізму контролю за якістю вищої освіти мають досить поверхневу регламентацію. Наголошено на необхідність визначити концептуальні засади взаємодії та координації суб’єктів контролю за якістю освіти та розробити на їх підставі відповідний порядок, в якому передбачити принципи та завдання взаємодії і координації, форми та напрямки її здійснення, її суб’єктний склад.Публікація Критерії оцінювання ефективності діяльності Служби судової охорони(Наше право. - 2023. - № 2. - С. 229-234, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Подорожній, А. Ю.; Podorozhnii, A. Yu.; Владислав Невядовський; Артем ПодорожнійУ статті, спираючись на аналіз наукових поглядів вчених, запропоновано авторське бачення щодо визначення поняття «критерії оцінювання ефективності діяльності служби судової охорони». Здійснено аналіз норм чинного законодавства, виділено ключові критерії, за якими має бути здійснена оцінка результативності та ефективності діяльності, досліджуваного відомства. Аргументовано, що критерії оцінювання ефективності діяльності Служби судової охорони найбільш доцільно розуміти як систему об'єктивних та суб’єктивних стандартів, параметрів або показників, що в своїй сукупності дають можливість проаналізувати результати та досягнення досліджуваного органу державної влади. Ці критерії служать основою для оцінки ефективності її діяльності і визначення рівня виконання поставлених завдань та цілей, а також можуть враховувати взаємодію з іншими органами правопорядку та виконання норм чинного законодавства. Узагальнено, що до основних критеріїв оцінювання діяльності Служби судової охорони слід віднести наступні: рівень виконання службових обов'язків, які покладаються на працівників ССО згідно з чинним законодавством, зокрема має бути оцінена: кількість дисциплінарних проваджень, а також інших правопорушень вчинених посадовими особами; якість професійної підготовки та навичок працівників Служби судової охорони. Це може включати участь у навчанні, тренінгах, підвищенні кваліфікації, тощо; відповідність дій працівників ССО принципам верховенства права, законності, а також іншим засадам забезпечення прав та свобод людини і громадянина; результативність та ефективність заходів, які проводяться для забезпечення судової безпеки; кількість спільних заходів, які реалізуються службою судової охорони з іншими правоохоронними органами для забезпечення загальної безпеки та правопорядку.Публікація Сутність та особливості кадрового забезпечення Державної митної служби України(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2023. - № 3. - С. 69-76, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Vladyslav NeviadovskyiУ статті наголошено на тому, що повномасштабне російське вторгнення призвело до перебудови та переосмислення концепції діяльності Державної митної служби України. Зазначено, що саме своєчасна та злагоджена перебудова кадрового забезпечення відіграла провідну роль в адаптації діяльності Державної митної служби України до нових викликів воєнного стану. Акцентовано увагу на тому, що особливості кадрового забезпечення Державної митної служби України є невіддільними від тих об’єктивно встановлених цифрових, науково-технічних, економічних умов, що визначають поточний стан діяльності та закладають перспективи розвитку вітчизняних органів публічної влади.Публікація Prospective directions for improving the legal liability of entities ensuring state-private partnerships in the field of higher education(Conhecimento & Diversidade. – 2024. – Vol. 16, № 41. – P. 596-608, 2024) Bodnar, S.; Korniienko, M.; Rusetskyi, A.; Vasylenko, V. M.; Василенко, В. М.; Neviadovskyi, V. O.; Невядовський, В. О.; Vladyslav Neviadovskyi; Viktor VasylenkoВраховуючи постійне вдосконалення інформаційних технологій і розвиток штучного інтелекту, а також необхідність впровадження передових закордонних стандартів підготовки якісних кадрів у національну систему освіти, державно-приватне партнерство у сфері вищої освіти набуває великого значення. У ході забезпечення ефективності останньої особлива роль належить юридичній відповідальності, яка відіграє надзвичайно важливу роль у регулюванні суспільних відносин, забезпеченні їх стабільності та безпеки. Комплекс цих аспектів визначає актуальність теми. Метою дослідження є визначення перспективних напрямків удосконалення правової відповідальності суб’єктів державно-приватного партнерства у вищій освіті. У статті використовуються такі методи як аналіз, синтез, дедукція, індукція, логіко-правовий метод. У дослідженні проаналізовано сутність соціальної відповідальності, позитивні та негативні аспекти юридичної відповідальності, перспективні напрями вдосконалення юридичної відповідальності у сфері державно-приватного партнерства у вищій освіті, зокрема академічної відповідальності в цій сфері. З метою забезпечення більш високого рівня законності під час здійснення державно-приватного партнерства автор рекомендує передбачити адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення засад та інших вимог і принципів чинного законодавства про державно-приватне партнерство.Публікація Завдання та функції нагляду та контролю за охороною, захистом, використанням та відтворенням лісів в Україні(Європейські перспективи. - 2024. - № 1. - С. 219-224, 2024) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ;Проаналізовано сутність завдань та функцій нагляду та контролю за охороною, захистом, використанням та відтворенням лісів в Україні. Визначено екологічну безпеку як стратегічну мету відповідного нагляду та контролю; розглянуто окремі завдання та функції нагляду та контролю за охороною, захистом, використанням та відтворенням лісів в Україні.Публікація Сутність та особливості забезпечення безпеки на автомобільному транспорті загального користування як об'єкту державного нагляду (контролю)(Право.ua. - 2024. - № 1. - С. 198-203, 2024) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Viktor Vasylenko; Vladyslav NeviadovskyiНаголошено на тому, що безпека на автомобільному транспорті загального користування в умовах воєнного стану стає принципово важливим об’єктом нагляду і контролю з огляду на підвищення значущості автомобільних перевезень через відсутність авіаційного сполучення в Україні та зростання пасажиропотоку в умовах війни. З’ясовано зміст категорії «об’єкт нагляду (контролю)». Визначено сутність автомобільного транспорту загального користування на основні аналізу основних тенденцій розвитку автомобільної системи. Встановлено особливості забезпечення безпеки на автомобільному транспорті загального користування як об’єкту державного нагляду (контролю).Публікація До характеристики принципів здійснення контролю за якістю освіти фахівців льотного складу державної авіації(Наше право. - 2023. - № 4. - С. 183-187, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; Vladyslav NeviadovskyiУ статті, спираючись на аналіз наукових поглядів вчених, запропоновано авторське визначення поняття принципів здійснення контролю за якістю освіти фахівців льотного складу державної авіації. Доведено, що відповідні принципи найбільш доцільно поділити на дві великі групи: 1) загальні, тобто які властиві для всіх сфер суспільного життя; 2) спеціальні, що є характерними саме для здійснення контролю у досліджуваній в статті сфері суспільних відносин.Публікація Поняття та особливості здійснення контролю за підготовкою фахівців льотного складу державної авіації(Право.ua. - 2023. - № 3. - С. 194-199, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Подорожній, Є. Ю.; Podorozhnii, Ye. Yu.; Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; Vladyslav Neviadovskyi; Подорожній Євген ЮрійовичУ статті, спираючись на аналіз норм чинного законодавства, розкрито порядок та особливості професійної підготовки фахівців льотного складу державної авіації України. Акцентовано увагу на важливості здійснення контролю за підготовкою відповідних фахівців. Узагальнено теоретичні підходи щодо з’ясування сутності поняття «контроль», на основі чого запропоновано авторське визначення поняття контролю за підготовкою фахівців льотного складу державної авіації. Виокремлено особливості даної наукової категорії.Публікація Принципи адміністративно-правого регулювання діяльності Служби судової охорони(Право.ua. - 2023. - № 4. - С. 196-201, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Vladyslav NeviadovskyiЗдійснено аналіз норм чинного законодавства, норми якого спрямовані на регулювання правового статусу Служби судової охорони. Узагальнено теоретичні підходи щодо тлумачення поняття «принципи права». Запропоновано авторське бачення щодо переліку ключових принципів адміністративно-правового регулювання діяльності Служби судової охорони. Наголошено, що діяльність Служби судової охорони повинна спрямовуватись на забезпечення прав та свобод людини і громадянина; не перешкоджати та не обмежувати без наявності законних підстав інтереси та права відповідних осіб; здійснюватися гуманно, із позбавленням фактів нелюдського або такого що пригнічує честь і гідність ставлення.Публікація Науковий висновок Харківського національного університету внутрішніх справ до проєкту Закону України «Про внесення змін до статті 195-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за продаж піротехнічних виробів дітям» (реєстр. № 6494 від 31.12.2021)(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Сергій Гусаров; Vladyslav NeviadovskyiЗапропоновано, з метою убезпечення дітей від негативних результатів використання феєрверків та зупинення несанкціонованого продажу піротехнічних виробів дітям, встановити посилену адміністративну відповідальність за продаж або передачу піротехнічних виробів особам, що не досягли відповідного віку.