Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Предмет та межі контролю за якістю вищої освіти в Україні
    (Європейські перспективи. - 2018. - № 4. – С. 88-92, 2018) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Наведено наукові підходи щодо значення та сутності предмета контрольної діяльності. Сформульовано авторське визначення поняття предмета контролю за якістю освіти в України, а також підкреслено теоретичну та практичну важливість його визначення. Проаналізовано наукові тлумачення проблеми меж контрольної діяльності. Проведено розгляд нормативно-правових положень, на основі яких виділено зміст та встановлено межі контролю за якістю вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання ефективності здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні
    (Право.ua. - 2020. - № 2. - С. 232-236, 2020) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Обґрунтовано важливість здійснення якісного та всебічного оцінювання ефективності здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні. Наголошено, що для визначення ефективності будьякої діяльності, в тому числі контролю за якістю вищої освіти, потрібні конкретні критерії, за якими і буде вимірюватися дана ефективність. Зауважено, що вказані критерії повинні носити якісний характер.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративні форми та методи контролю за якістю вищої освіти в Україні
    (Актуальні проблеми правознавства. - 2017. - № 1 (9), т. 2. - С. 48-54, 2017) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Проаналізовано зміст та значення поняття «форма контролю», на основі чого сформульовано дефініцію «форма контролю за якістю вищої освіти». Здійснено класифікацію форм контролю за якістю вищої освіти в Україні. Розглянуто наукові тлумачення щодо методів контрольної діяльності, а також теоретичні підходи до виділення їх різновидів. Визначено поняття методів контролю за якістю вищої освіти та наведено їх перелік.
  • Ескіз
    Документ
    Правові засади контролю за якістю вищої освіти в Україні та місце серед них норм адміністративного права
    (Наше право. - 2020. - № 3. - С. 214-218, 2020) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Сформовано теоретико-юридична позиція щодо системи нормативних актів, які становлять правові засади контролю за якістю вищої освіти в Україні. Визначено загально-юридичний зміст адміністративно-правового регулювання. Встановлено місце адміністративно-правового регулювання серед правових засад контролю за якістю вищої освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки вдосконалення адміністративних процедур здійснення контролю за якістю вищої освіти
    (Право.ua. - 2020. - № 1. - С. 219-224, 2020) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Обґрунтовано необхідність вдосконалення адміністративних процедур здійснення контролю за якістю вищої освіти. Розглянуто питання, пов’язані з ліцензування освітньої діяльності. Опрацьовано напрямки покращення процедури акредитації.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості самоврядного та громадського контролю за якістю вищої освіти в Україні
    (Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2020. - Вип. 8., Спецвипуск. - С. 163-167, 2020) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Розглянуто характерні особливості самоврядного та громадського контролю за якістю вищої освіти в Україні. Відмічено особлива природа й велике значення вказаних різновидів контрольної діяльності, адже за своїм змістом вони є суттєвим доповненням державних механізмів регулювання та забезпечення якості вищої освіти, так як допомагають підтримувати останню на місцях, а також об’єктивно встановлювати проблеми, що наявні у цій сфері та визначати нові шляхи їх вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні засади визначення поняття та видів державного контролю за якістю вищої освіти в Україні
    (Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2019. - Вип. 6., Спецвип., т. 2. - С. 179-183, 2019) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Визначено поняття та види державного контролю за якістю вищої освіти в Україні. Констатовано, що державний контроль за якістю вищої освіти – це нормативно-визначена діяльність, яка полягає у реалізації ліцензійного, акредитаційного та інших методів владно-управлінського типу Міністерством освіти і науки України, Національним агентством із забезпечення якості освіти, а також належними до його складу державними організаціями. The concepts and types of state control over the quality of higher education in Ukraine are defined. It is stated that the state control over the quality of higher education is a normatively defined activity, which consists in the implementation of licensing, accreditation and other methods of government management by the Ministry of Education and Science of Ukraine, the National Agency for Quality Assurance and its state organizations. Определены понятия и виды государственного контроля качества высшего образования в Украине. Констатировано, что государственный контроль за качеством высшего образования – это нормативно-определенная деятельность, которая заключается в реализации лицензионного, аккредитационного и других методов властно-управленческого типа Министерством образования и науки Украины, Национальным агентством по обеспечению качества образования, а также государственными организациями.
  • Ескіз
    Публікація
    Адміністративно-правові засади здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні : автореферат дисертації
    (Суми: Сумський державний університет, 2021) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Невядовский, В. О.; Vladyslav Neviadovskyi; Музичук, О. М. - науковий консультант
    У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми – визначення сутності, змісту та розкриття особливостей адміністративно-правових засад здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні, що лягло в основу вироблення відповідної концепції, а також пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у цій сфері. Доведено, що контроль як спосіб забезпечення законності діяльності закладів вищої освіти, – це особливий напрямок роботи уповноважених суб’єктів, який направлено на спостереження, аналіз та перевірку поточного стану функціонування відповідних закладів та її відповідності визначеним законодавством стандартам та вимогам. Встановлено, що предметом контролю за якістю вищої освіти в Україні є діяльність закладів вищої освіти, а також інших уповноважених суб’єктів щодо дотримання законодавчо визначених стандартів, ліцензійних вимог та державної політики в сфері вищої освіти. Узагальнено зарубіжний досвід контролю за якістю вищої освіти та опрацьовано можливості його використання в Україні.
  • Ескіз
    Публікація
    Адміністративно-правові засади здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні : дисертація
    (Суми, 2021) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Невядовский, В. О.; Vladyslav Neviadovskyi; Музичук, О. М. - науковий консультант
    У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми – визначення сутності, змісту та розкриття особливостей адміністративно-правових засад здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні, що лягло в основу вироблення відповідної концепції, а також пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у цій сфері. Доведено, що контроль як спосіб забезпечення законності діяльності закладів вищої освіти, – це особливий напрямок роботи уповноважених суб’єктів, який направлено на спостереження, аналіз та перевірку поточного стану функціонування відповідних закладів та її відповідності визначеним законодавством стандартам та вимогам. Встановлено, що предметом контролю за якістю вищої освіти в Україні є діяльність закладів вищої освіти, а також інших уповноважених суб’єктів щодо дотримання законодавчо визначених стандартів, ліцензійних вимог та державної політики в сфері вищої освіти. Узагальнено зарубіжний досвід контролю за якістю вищої освіти та опрацьовано можливості його використання в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи державного контролю у сфері зв’язку
    (Право і безпека. – 2014. – № 3 (54). – С. 66-71, 2014) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464
    Розглянуто сучасні підходи до трактування таких понять, як «принципи права» та «державний контроль». Встановлено, що значна кількість наукових поглядів не знайшла свого висвітлення у питанні принципів державного контролю у сфері зв’язку. Наголошено, що чинні нормативно-правові акти не дають чіткого поняття сфери (галузі) зв’язку, що є недоліком законодавства. Уточнено та запропоновано авторське бачення переліку та змісту принципів державного контролю в Україні. Зроблено висновок про роль принципів державного контролю у досліджуваній сфері.