Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Щодо класифікації адміністративних правопорушень у сфері публічної безпеки України(Juris Europensis Scientia. – 2021. – Вип. 4. – С. 37-41, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Встановлено класифікацію адміністративних правопорушень у сфері публічної безпеки. Здійснено аналіз підходів учених-правознавців щодо визначення сутності категорій «адміністративне правопорушення», «проступок», «публічна безпека». Сформовано авторський підхід щодо розуміння класифікації адміністративних правопорушень у сфері публічної безпеки. Визначено сутність і змістовні складові частини адміністративного правопорушення, встановлено особливості адміністративних правопорушень у сфері публічної безпеки України.Документ Адміністративно-правове регулювання статусу осіб, які отримали тимчасовий і політичний притулок на території України(Держава та регіони. Серія: Право. – 2021. – № 3 (73). – С. 72-76, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Проаналізовано зміст адміністративно-правового регулювання статусу осіб, які отримали тимчасовий і політичний притулок на території України. Визначено систему адміністративно-правового регулювання досліджуваної сфери суспільних відносин. Встановлено ієрархію окремих з адміністративних актів, за допомогою яких здійснюється вказане регулювання. Визначено роль окремих з адміністративних актів, які приймаються уповноваженими державою суб’єктами задля здійснення адміністративно-правового регулювання статусу осіб, які отримали тимчасовий і політичний притулок на території України.Документ Особливості адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців(Юридичний бюлетень. – 2021. – Вип. 20. – С. 71-77, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.У статті досліджено особливості адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців. Проаналізовано підходи учених-правознавців до розуміння сутності категорії «правовий статус». Установлено, що в більшості випадків сутність правового статусу суб’єкта відповідних суспільних відносин розкривається через перелік його змістових складників, до яких, як правило, віднесено права й обов’язки особи. Обґрунтовано, що такі підходи є доволі вузькими, оскільки поза увагою залишають низку складників правового статусу будь-якої особи. Здійснено аналіз більш широких підходів до розуміння сутності правового статусу особи, завдяки чому з них викреслено зайві для правового статусу біженців і вимушених переселенців змістовні складники. Установлено, що адміністративно-правовий статус біженців і вимушених переселенців об’єктивізовано в нормах адміністративного права. Визначено, що необхідною умовою набуття особою адміністративно-правового статусу біженця або вимушеного переселенця є наявність у неї правосуб’єктності, що розглядається як структурний складник такого статусу. Обґрунтовано, що одним із основних структурних складників адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців є їхні права й обов’язки. З’ясовано, що окремим структурним складником адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців є міра їх юридичної відповідальності. Визначено, що особливості адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців будуть знаходити свій прояв у межах особливостей реалізації окремих із його структурних складників. За допомогою аналізу чинного національного законодавства, на підставі якого здійснюється нормативно-правова регламентація адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців, визначено особливості реалізації окремих із його структурних елементів. Надано авторське бачення сутності адміністративно-правового статусу біженців і вимушених переселенців.Документ Щодо своєрідності принципів адміністративно-правового забезпечення публічної безпеки(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2021. - № 4. - С. 65-69, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Визначено сутність і змістовні складові принципів адміністративно-правового забезпечення публічної безпеки в Україні. Встановлено, що ефективність та дієвість усієї системи принципів адміністративно-правового забезпечення публічної безпеки залежить від їх закріплення на рівні відповідних нормативно-правових актів (що є гарантією їх законності) та наявності механізму їх реалізації (що є умовою досягнення мети та підставою для оцінки відповідності результатів). Наголошено, що захист прав і свобод людини й громадянина залишається пріоритетним завданням будь-якого суб’єкта забезпечення публічної безпеки і розглядається як базисний для всього інституту адміністративного забезпечення.Документ Повноваження прокурора на окремих стадіях адміністративно-деліктного провадження(Публiчне право. – 2021. – № 3 (43). – С. 96-102, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Розглянуто сутність і зміст повноважень прокурора на окремих стадіях адміністративно-деліктного провадження. Здійснено критичний аналіз підходів науковців щодо розуміння сутності категорії «повноваження» та з’ясовано її змістовне наповнення. Обґрунтовано, що повноваження будь-якого суб’єкта відповідних суспільних відносин становлять органічне поєднання взаємозумовлених прав та обов’язків, які отримали свою фіксацію в приписах чинного національного законодавства. Наголошено на відмінностях компетенції суб’єкта відповідних суспільних відносин, зокрема прокурора, і його повноважень. Вироблено авторське бачення повноважень прокурора, що реалізуються в межах адміністративно деліктного провадження. З’ясовано сутність процесуальної стадії, зокрема тієї, що має місце в межах здійснення адміністративно деліктного провадження.Документ Система принципів організації діяльності прокурора в адміністративно-деліктному провадженні(Південноукраїнський правничий часопис. – 2021. – № 2. – С. 69-73, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Досліджено сутність і зміст системи принципів організації діяльності прокурора в адміністративно-деліктному провадженні. Проаналізовано підходи щодо визначення категорій «система», «принцип», «система принципів». Сформовано авторське бачення стосовно розуміння сутності системи принципів організації діяльності прокурора в адміністративно-деліктному провадженні. Обґрунтовано, що окремий із принципів організації діяльності прокурора в адміністративно-деліктному провадженні варто розглядати як структурний елемент системи таких принципів, тоді як критерії класифікації принципів організації діяльності прокурора в адміністративно-деліктному провадженні необхідно розглядати як системоутворювальний зв’язок.Документ Правовий статус прокурора як учасника адміністративно-деліктного провадження(Прикарпатський юридичний вісник. – 2021. – Вип. 3 (38). – С. 63-66, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Розглянуто сутність та зміст правового статусу прокурора як учасника адміністративно-деліктного провадження. Проаналізовано підходи учених до розуміння сутності категорії «правовий статус». Акцентовано увагу на взаємозв’язку прав, обов’язків та юридичної відповідальності особи як змістовних складників її правового статусу.Документ Адміністративно-правове регулювання митного контролю(Приватне та публічне право. - 2021. - № 3. - С. 44-48, 2021) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Встановлено сутність та зміст адміністративно-правового регулювання митного контролю в Україні. Здійснено аналіз підходів учених-правознавців щодо визначення сутності категорій «правове регулювання», «адміністративно-правове регулювання»; сформовано авторський підхід щодо розуміння сутності адміністративно-правового регулювання митного контролю в Україні; визначенно змістовне наповнення адміністративно-правового регулювання митного контролю в Україні.Документ До питань кваліфікації об’єктивної сторони ст. 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 40-42, 2020) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076Стаття присвячена питанням виокремлення особливостей кваліфікації об’єктивної сторони адміністративного правопорушення передбаченого статтею 44-3 КУпАП.Документ Забезпечення публічної безпеки в Україні: адміністративно-правовий аспект : дисертація(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, Сумський державний університет, 2019) Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Панова, О. А.; Безпалова, О. І. - науковий консультантДисертацію присвячено аналізу адміністративно-правових засад забезпечення публічної безпеки в Україні. Визначено сутність публічної безпеки як об’єкта адміністративно-правової охорони та захисту. Узагальнено принципи публічної безпеки. Охарактеризовано правові засади забезпечення публічної безпеки. Розкрито зміст адміністративноправових відносин у сфері забезпечення публічної безпеки. Визначено особливості діяльності вищих органів державної влади як суб’єктів забезпечення публічної безпеки. З’ясовано місце правоохоронних органів в системі суб’єктів забезпечення публічної безпеки. Охарактеризовано специфіку забезпечення публічної безпеки органами прокуратури та судами. Розкрито адміністративно-правові повноваження органів місцевого самоврядування та інституцій громадянського суспільства у сфері забезпечення публічноїбезпеки. З’ясовано сутність правових та організаційних форм діяльності щодо забезпечення публічної безпеки в Україні. Охарактеризовано адміністративно-деліктні відносини у сфері забезпечення публічної безпеки в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід забезпечення публічної безпеки та опрацьовано можливості його використання в Україні. Опрацьовано систему критеріїв та показників оцінювання ефективності забезпечення публічної безпеки в Україні. Запропоновано шляхи оптимізації адміністративного законодавства у сфері забезпечення публічної безпеки в Україні.