Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Забезпечення прозорості та відкритості діяльності суб’єктів публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту(Прикарпатський юридичний вісник. - 2018. - Вип. 1(22), т. 5, ч. 1. - С. 107-111, 2018) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.Визначено напрямки реформ публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні задля сприяння забезпечення дотримання принципу прозорості та відкритості.Документ Перспективні напрямки адміністративно-правового регулювання сфери фізичної культури і спорту із врахуванням европейських стандартів прав людини(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2021. – Вип. 10., Спецвип.– С. 8-13, 2021) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620Досліджено перспективні напрямки адміністративно-правового регулювання сфери фізичної культури і спорту із врахуванням європейських стандартів прав людини. Наголошено на необхідності забезпечення прозорості та відкритості діяльності суб’єктів публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту через подальше впровадження електронного врядування, цифровізації адміністрування. Встановлено, що недосконалість адміністративно-правового регулювання сфери фізичної культури і спорту проявляється у певних проблемах: не систематизованість актів вказаних сфер; відсутність єдиної концепції розвитку сфер фізичної культури та спорту, визначення чіткої стратегії розвитку сфер; наявність прогалин правового регулювання питань, які повинні бути вирішені; доцільність зміни чинного законодавства з урахуванням тих принципів, які названі основними для розвитку сфер фізичної культури та спорту в Україні.Документ Щодо поняття державного управління у сферах фізичної культури та спорту в умовах євроінтеграції(Актуальні проблеми держави і права. – 2019. – Вип. 83. - С. 143-150, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620Визначено ознаки та сформульовано поняття публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні зі встановленням законодавчих підстав його використання поряд із поняттям державного управління. Наголошено, що публічне адміністрування сфер фізичної культури та спорту необхідно визначати як професійну політично неупереджену діяльність на посадах публічної служби в органах держави та місцевого самоврядування в межах їх компетенції із практичного виконання наступних завдань і функцій держави: аналіз державної політики; забезпечення її реалізації; виконання норм законодавства; забезпечення надання доступних і якісних адміністративних послуг; здійснення нагляду та контролю за дотриманням законодавства; управління фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням; управління персоналом органів; реалізації інших повноважень, визначених законодавством.Документ Адміністративно-правове регулювання публічного адміністрування сфери фізичної культури(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. – 2021. – № 5. – С. 64-70, 2021) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620У статті досліджено адміністративно-правове регулювання державного управління у сфері фізичної культури. Визначено, що адміністративно-правове регулювання державного управління фізичною культурою слід визначати як сукупність адміністративно-правових норм та інших адміністративно-правових засобів, за допомогою яких здійснюється закріплення, впорядкування, захист відносин за участю суб’єктів владних повноважень у цих сфери в інтересах людини, суспільства і держави через механізм адміністративно-правового регулювання. Провідне місце в правовому регулюванні сфер фізичної культури і спорту належить нормам адміністративного права, які становлять основу державного управління цими сферами, визначаючи статус державного управління, принципи, основи, форми і методи їх здійснення. Також адміністративно-правове регулювання має місце з метою регулювання відносин у сферах фізичної культури та спорту за участю суб’єктів владних повноважень щодо захисту прав і свобод особи, притягнення до адміністративної відповідальності, запобігання та протидії корупції у цих сферах. Під адміністративно-правовим регулюванням державного управління фізичною культурою можна розуміти сукупність адміністративно-правових норм та інших адміністративно-правових засобів, що закріплюють, впорядковують, охороняють відносини за участю суб’єктів владних повноважень у цих сферах в інтересах людини, закріплюють, упорядковують, охороняють відносини суспільства і держави через механізм адміністративно-правового регулювання, що забезпечує здійснення адміністративно-правового регулювання у правовій поведінці учасників адміністративних відносин на основі сприйняття та подальшого відображення у суспільно значущій діяльності у формах дотримання та застосування адміністративних-правових норм.Документ Основні засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту(Правові новели. – 2021. – № 15. – С. 47-54, 2021) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620Досліджено основні засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту. Наголошено, що публічне адміністрування здійснюється шляхом формування державної політики у сферах фізичної культури та спорту. Визначено засади публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту в контексті впровадження в Україні концепції ефективного управління. Підкреслено, що формування політики держави у сфері фізичної культури суб’єктами публічного адміністрування повинно включати реформування механізму адміністрування на основі зміни парадигми управління державою, для якої людиноцентриська теорія обрана як основоположна для адміністрування всіх сфер суспільного життя.Документ Функції публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні за сучасних умов(Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 4 (29), т. 2. – С. 136-140, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620У статті визначено взаємний вплив і сучасне розуміння мети, завдань і функцій публічного адміністрування сфер фізичної культури та спорту в Україні в умовах відходу від парадигми управління людьми та владного розпорядництва до концепції обслуговування громадянського суспільства.Документ Фізична культура та спорт як напрям публічного адміністрування в Україні(Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 2 (27). – С. 108-112, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620У статті визначено напрями дій суб’єктів публічного адміністрування у сферах фізичної культури та спорту в Україні задля вирішення актуальних проблем рівня здоров’я населення, здорового способу життя, залучення до спорту, гідного представлення України в спортивних змаганнях.Документ Правове забезпечення публічного адміністрування сфер фізичної культури і спорту в Україні(Прикарпатський юридичний вісник. – 2019. – Вип. 3 (28), т. 2. – С. 86-89, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620Метою даної статті є встановлення місця і ролі адміністративно-правового забезпечення сфер фізичної культури і спорту в Україні через визначення галузевої належності норм, які складають основу правового забезпечення публічного адміністрування вказаних сфер, а також з’ясування значення таких норм в механізмі правового регулювання сфер фізичної культури і спорту в Україні.Документ Зміна засад публічного адміністрування сфер фізичної культури і спорту України в умовах поглиблення європейської інтеграції(Прикарпатський юридичний вісник. – 2018. – Вип. 2 (23), т. 3. – С. 20-24, 2018) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620В статті виділено умови, які на сьогодні доцільно вважати основою для формування переліку засад публічного адміністрування сфер фізичної культури України, спираючись на курс України поглибити європейську інтеграцію та набути членство в ЄС.Документ Мета публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту України(Порівняльно-аналітичне право. - 2019. - № 6. - С. 296-299, 2019) Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620Метою статті є формування мети публічного адміністрування у сфері фізичної культури і спорту України, з огляду на сучасні тенденції трансформації відносин влади та суспільства, євроінтеграційний курс України з орієнтацією на кращі традиції та стандарти управління.