Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості нормативно-правової регламентації використання поліцейськими засобів вимірювання швидкості руху транспортних засобів під час забезпечення безпеки дорожнього руху(Актуальні проблеми держави і права. – 2021. – Вип. 89. - С. 82-87, 2021) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084Досліджено особливості нормативно-правової регламентації використання поліцейськими засобів вимірювання швидкості руху транспортних засобів під час забезпечення безпеки дорожнього руху. Здійснено аналіз законодавчих положень, які визначають особливості використання поліцейськими засобів вимірювання швидкості руху транспортних засобів під час забезпечення безпеки дорожнього руху. Встановлено недоліки нормативно-правової регламентації вказаної сфери суспільних відносин. Проаналізовано судову практику щодо оскарження рішень поліцейських про притягнення особи до адміністративної відповідальності за перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів, що було зафіксовано вимірювачами швидкості автотранспортних засобів. З’ясовано, що чинне національне законодавство не регламентує підстав і порядку використання поліцейськими засобів вимірювання швидкості руху транспортних засобів під час забезпечення безпеки дорожнього руху, що працюють не в автоматичному режимі. Запропоновано внесення змін до чинного національного законодавства задля вдосконалення нормативно-правової регламентації використання поліцейськими засобів вимірювання швидкості руху транспортних засобів під час забезпечення безпеки дорожнього руху.Документ Особливості нормативно-правового регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. - Вип. 6, т. 2. – С. 183-188, 2020) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084Досліджено особливості нормативно-правового регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері гарантування безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі. Проаналізовано законодавчі положення, які визначають особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері гарантування безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі; встановлено недолікіи і прогалини нормативно-правового регулювання таких проваджень.Документ Правові засади провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі органам Національної поліції України(Правові новели. – 2021. – № 13. – С. 90-96, 2021) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084У статті розглянуто правові засади провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі органам Національної поліції України. З цією метою здійснено дослідження системи нормативно-правового регулювання діяльності стосовно провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі Національній поліції України. Встановлено, що, як і будь-яка система, вказана являє собою сукупність її структурних елементів, якими в такому разі є окремо взяті нормативно-правові акти, на рівні яких закріплено правові засади провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі органам, підрозділам, посадовим особам Національної поліції України; а також способу зв’язків між вказаними структурними елементами такої системи, якими є юридична сила окремо взятого з таких актів. З урахуванням цього зроблено висновок стосовно того, що нормативно-правові акти, що становлять систему нормативно-правового регулювання вказаної сфери суспільних відносин, і положення яких закріплюють правові засади провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі органам, підрозділам, посадовим особам Національної поліції України, розташовані в ній ієрархічно – від акта найвищої юридичної сили до акта найнижчої. З огляду на це насамперед проаналізовано положення Конституції України як акта, що має найвищу юридичну силу, на предмет закріплення в ній правових засад провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі органам, підрозділам, посадовим особам Національної поліції України. З’ясовано, що безпосередніх згадок про поліцію такий нормативно-правовий акт не містить, однак встановлює найважливіші з правових засад указаної діяльності цього центрального органу виконавчої влади. У дещо схожий спосіб правові засади провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі поліції, визначені в положеннях міжнародних договорів України. Основний же їх масив зосереджено в приписах акта кодифікованого законодавства – Кодексу України про адміністративні правопорушення. З огляду на те, що значна кількість норм указаного нормативно-правового акта за способом свого викладення є відсильними, здійснено аналіз окремих законів України, які визначають правові засади провадження у справах про адміністративні правопорушення, що підвідомчі органам Національної поліції України.Документ Підзаконне нормативно-правове регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення, підвідомчих органам Національної поліції України(Правова позиція. – 2021. – № 1 (30). – С. 74-77, 2021) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084У статті розглядаються аспекти підзаконного нормативно-правового регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення, підвідомчих органам, підрозділам та посадовим особам Національної поліції України. Вказується на те, що основною перевагою даного рівня нормативно-правової реґламентації відповідної сфери суспільних відносин є можливість уповноважених суб’єктів найбільш оперативним способом корегувати поведінку їх учасників, зокрема визначати їхню компетенцію. З’ясовано, що, будучи складовою системи нормативно-правового регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення, підвідомчих органам Національної поліції, підзаконне нормативно-правове регулювання може бути представлене як окрема система. У такому разі складовими елементами підзаконної системи нормативно-правового регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення, підвідомчих органам Національної поліції, будуть окремі підзаконні нормативно-правові акти, а способом їх зв’язку в такій системі – їхня юридична сила. Обґрунтовано, що юридична сила окремо взятого підзаконного нормативно-правового акта, за допомогою ухвалення якого здійснюється нормативно-правове регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення, напряму залежить від суб’єкта їх видання. Саме тому такі підзаконні нормативно-правові акти розглянуто послідовно, залежно від суб’єкта, який їх ухвалив. З’ясовано, що нормативно-правові акти Президента України визначають загальноправові аспекти нормативно-правового регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення, підвідомчих органам поліції. На рівні постанов Кабінету Міністрів України дана сфера суспільних відносин урегульована більш детально. Найбільшу деталізацію діяльність поліції стосовно здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення отримала в положеннях відомчих нормативно-правових актів – наказах Міністерства внутрішніх справ України. Наведено основні з підзаконних нормативно-парових актів, за допомогою видання яких здійснюється підзаконне нормативно-правове регулювання провадження у справах про адміністративні правопорушення.