Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку державної політики щодо протидії проступкам у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки, відзначення Дня Європи та 70-річчя заснування Ради Європи (м. Харків, 16 трав. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 157-159, 2019) Солонецький, І. І.; Solonetskyi, I. I.
    Наголошено, що державна політика щодо протидії проступкам у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху має розвиватися в контексті вироблених міжнародних стандартів та вітчизняного досвіду. Головна мета її при цьому має полягати у зниженні рівня смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод, а також у вихованні громадян у дусі дотримання правил дорожнього руху незважаючи на підвищення рівня інтенсивності дорожнього руху.
  • Ескіз
    Документ
    Основні причини вчинення проступків у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 253-258, 2020) Солонецький, І. І.; Solonetskyi, I. I.
    Відзначено, що у сфері безпеки дорожнього руху найбільш поширеними видами деліктів є адміністративні правопорушення. Розглянуто фактори вчинення проступків у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Визначено, що основними причинами недостатнього рівня забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні є недосконалість національного законодавства (зокрема, недосконалість механізму застосування примусових заходів до порушників чинного законодавства про безпеку руху), низька якість наглядових заходів та неналежний рівень практичного забезпечення невідворотності покарання за порушення правил дорожнього руху, а також недостатній рівень координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо вирішення питань забезпечення безпеки дорожнього руху.