Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 45
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади діяльності Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів: аналіз законодавства
    (Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 лист. 2021 р.). - Харків, 2021. - С. 105-108, 2021) Дмитренко, В. І.; Dmytrenko, V. I.
    Проаналізовано основні нормативно-правові акти, що регулюють діяльність Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, з метою виявлення особливостей її адміністративно-правового статусу та можливих напрямків удосконалення.
  • Ескіз
    Публікація
    Адміністративно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в Україні у період війни
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 65-67, 2024) Попова, С. М.; Popova, S. M.; Мельничук, В. О.; Melnychuk, V. O.; Попова Світлана
    Підкреслено, що органи місцевого самоврядування в Україні відіграють ключову роль у забезпеченні життєдіяльності громад та підтримці соціальної стабільності в умовах воєнного стану. Їх діяльність регулюється комплексом адміністративно-правових норм, які адаптуються до викликів воєнного часу. Розглянуто загальні принципи діяльності органів місцевого самоврядування в умовах війни.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади забезпечення дотримання міжнародних стандартів захисту прав людини в умовах воєнного стану в Україні
    (Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24 трав. 2024 р.). – Суми: СФ ХНУВС, 2024. – С. 153-156, 2024) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.
    Зазначено, що міжнародне право у сфері захисту прав людини має суттєве значення для України, що проявляється в закріпленні відповідних положень у чинному законодавстві, створенні системи суб’єктів, завданням яких є забезпечення дотримання прав і свобод людини, припинення будь-яких їх порушень чи обмежень.
  • Ескіз
    Публікація
    Система суб’єктів організації взаємодії поліції з громадськістю в умовах воєнного стану
    (Наше право. - 2023. - № 4. - С. 244-251, 2023) Найда, В. О.; Naida, V. O.; Віталій Найда
    У статті наголошено на тому, що в ході аналізу процесу взаємодії поліції з громадськістю важливим є виокремлення тих основних суб’єктів, які приводять цей процес у рух, підтримуючи його системність та різноплановість, а також його динамічний розвиток. Зазначено, що під суб’єктами організації взаємодії поліції з громадськістю доречно розуміти органи публічної влади (посадових осіб) та інститути громадянського суспільства, які є незалежними та політично неупередженими та спрямовують свою суспільно-корисну та законну діяльність на надання послуг населенню із широким та взаємовигідним залученням до такої діяльності представників поліції та громадськості на засадах партнерства.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади здійснення нагляду та контролю за охороною, захистом, використанням та відтворенням лісів в Україні : дисертація
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Колісніченко, С. Ю.; Kolisnichenko, S. Yu.; Полянський, А. О. - науковий керівник
    Дисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правових засад здійснення нагляду та контролю за охороною, захистом, використанням та відтворенням лісів в Україні, а також розробленню пропозицій та рекомендацій, спрямованих на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері, оптимізацію суб’єктів, діяльність яких спрямована на реалізацію даної контрольно-наглядової діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади фізичної підготовки у правоохоронних органах : автореферат дисертації
    (Тернопіль, 2017) Ковальов, І. М.; Kovalov, I. M.; Шатрава, С. О. - науковий керівник
    Дисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правових засад фізичної підготовки у правоохоронних органах. В роботі досліджено фізичну підготовку у правоохоронних органах як складову фізичної культури і спорту та предмет адміністративно-правового регулювання. Це дало змогу сформулювати ознаки фізичної підготовки в правоохоронних органах та визначити коло адміністративно-правових відносин, які виникають з приводу організації та здійснення останньої. Окреслено систему правоохоронних органів, що є суб’єктами сфери фізичної культури і спорту, проаналізовано їх повноваження та надано характеристику їх адміністративноправовому статусу. Охарактеризовано нормативно-правове регулювання фізичної підготовки у правоохоронних органах, встановлено його недоліки та шляхи удосконалення та визначено основні напрямки фізичної підготовки у правоохоронних органах. Особливу увагу приділено адміністративно-правовому регулюванню організації та здійснення фізичної підготовки у правоохоронних органах. Сформульовано пріоритетні напрями розвитку адміністративно-правового регулювання організації та здійснення фізичної підготовки в правоохоронних органах, запропоновано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства України, яке стосується цих питань.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади превентивної діяльності Національної поліції України : автореферат дисертації
    (Київ, 2019) Парханов, Г. Р.; Parkhanov, H. R.; Шатрава, С. О. - науковий керівник
    Дисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правових засад превентивної діяльності Національної поліції України. Сформульовано значення, окреслено принципи та особливості превентивної діяльності Національної поліції України. Визначено адміністративно-правовий статус Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності, розкрито його елементи та особливості. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки здійснення превентивної діяльності дільничними офіцерами поліції. Охарактеризовано превентивну роботу поліції у сфері дозвільної системи. Сформульовано особливості здійснення превентивної роботи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. З’ясовано зміст превентивної діяльності поліції з ювенальної превенції. Охарактеризовано зарубіжний досвід здійснення превентивної діяльності органами правопорядку та можливість його адаптації в діяльність Національної поліції України, а також сформульовано пропозиції, спрямовані на удосконалення правового та організаційного забезпечення адміністративно-правового механізму здійснення превентивної діяльності Національної поліції України.
  • Ескіз
    Документ
    Публічне адміністрування в органах Національної поліції : автореферат дисертації
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Бугайчук, К. Л.; Buhaichuk, K. L.; Безпалова, О. І. - науковий консультант
    Дисертацію присвячено аналізу адміністративно-правових та організаційних засад здійснення публічного адміністрування в органах Національної поліції України. У роботі досліджено зміст публічного адміністрування як управлінської та правової категорії, визначено його роль та місце у вітчизняній адміністративно-правовій науці. Проаналізовано систему публічного адміністрування в органах Національної поліції України, визначено її складові елементи. Виділено й систематизовано принципи, функції, форми та методи публічного адміністрування в органах Національної поліції України. Узагальнено зарубіжний досвід адміністрування поліцейської діяльності та опрацьовано можливості його використання в діяльності Національної поліції України. Досліджено систему оцінювання ефективності публічного адміністрування в органах Національної поліції України. Визначено напрями удосконалення адміністративноправового регулювання та організації публічного адміністрування в органах Національної поліції України.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності в Україні : автореферат дисертації
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Димидюк, К. Д.; Dymydiuk, K. D.; Рєзнік, О. М. - науковий керівник
    Дисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правових засад реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності в Україні, а також виробленню пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення норм чинного адміністративного законодавства у зазначеній сфері. Визначаються методологічні засади реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності в Україні. Характеризується адміністративно-правовий механізм реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності в Україні. Визначаються напрями вдосконалення адміністративно-правових засад реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові засади запобігання та протидії мобінгу: питання сьогодення
    (Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2023. - Вип. 15. - С. 56-60, 2023) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; Рязанцева, І. М.; Riazantseva, I. M.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.
    Досліджено нормативно правові засади боротьби з цькуванням на роботі. Проведено порівняльну характеристику методів протидії мобінгу та домашньому насильству. Розглянуто досвід боротьби з цькування інших країн світу. Доведено, що психологічне насильство на роботі є серйозною проблемою котра своєю небезпечністю і соціальною значущістю не поступається домашньому насильству, саме тому необхідно впровадити наступні зміни та доповнення до законодавства України спрямовані на боротьбу з ним: 1) надати офіційного статусу «мобера», особам котрі вчиняли мобінг, і вносити їх в загальнодоступний реєстр моберів. Це дало б змогу роботодавцям перевіряти кандидатів на працевлаштування на причетність до психологічного насильства. Також дана міра впливала б і превентивно, так як мобер утримувався б від вчинення цькування розуміючи, що це зіпсує його ділову репутацію і може зашкодити в побудові кар’єри; 2) зобов’язати осіб, що вчиняли мобінг систематично, в обов’язковому порядку проходити програми перевиховання; 3) запровадити кримінальну відповідальність за вчинення систематичного цькування на роботі, в разі вчинення 3 і більше разів на протязі року; 4) розширити статтю 173-5 (Мобінг) КУпАП додатковим адміністративним стягненням, а саме адміністративним арештом на строк до 7 діб за частиною першою статті і на строк до 15 діб згідно з частиною другою; 5) уповноважити окрему службу в Управлінні державної служби з питань праці, на протидію виключно мобінгу, за прикладом того, як функціонує служба протидії домашньому насильству в Національній поліції; 6) розробити та прийняти окремий закон про запобігання та протидію психологічному насильству на роботі; 7) вести активну профілактичну роботу шляхом залучення ЗМІ, радіо, вебресурсів спрямовану на протидію цькуванню на роботі. Впровадження вищевказаних пропозицій в чинне законодавство вивело б Україну в лідери щодо боротьби з мобінгом в Європі та світі, і забезпечило б працівникам захищеність від свавілля під час трудової діяльності, позитивно вплинуло б на формування корпоративної культури в трудовому середовищі.