Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Адміністративно-правові засади протидії нелегальній міграції в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Соколовський, А. С.; Sokolovskyi, A. S.; Музичук, О. М. - науковий керівникВизначено сутність та особливості нелегальної міграції в Україні як об’єкту адміністративно-правового впливу. Встановлено поняття адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Розглянуто правові засади протидії нелегальній міграції в Україні та визначено місце серед них адміністративно-правових норм. Проаналізовано рівні та напрямки адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Надано змістовну характеристику системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні та визначено особливості їх адміністративно-правового статусу. Визначено місце та особливості Національної поліції у системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні. Проаналізовано адміністративноправові засоби протидії нелегальній міграції в Україні. Встановлено сутність та види організаційних заходів із забезпечення протидії нелегальній міграції в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід протидії нелегальній міграції в Україні та опрацьовано можливості його використання в Україні. Досліджено особливості протидії нелегальній міграції в умовах дії правового режиму воєнного стану. Визначено напрямки вдосконалення адміністративноправового законодавства та організаційних заходів у сфері протидії кримінальним правопорушенням у сфері нелегальної міграції в Україні.Публікація Адміністративно-правове забезпечення протидії корупційним проявам у публічній службі в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Музичук, Е. О.; Muzychuk, E. O.; Едуард Музичук; Завальний, М. В. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні сутності та особливостей адміністративно-правового забезпечення протидії корупційним проявам у публічній службі в Україні, встановленні перспективних напрямів вдосконалення адміністративного законодавства в цій сфері. У результаті проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій та рекомендацій, спрямованих на досягнення поставленої мети.Документ Адміністративно-правові засади протидії нелегальній міграції в Україні : автореферат дисертації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Соколовський, А. С.; Sokolovskyi, A. S.; Музичук, О. М. - науковий керівникВизначено сутність та особливості нелегальної міграції в Україні як об’єкту адміністративно-правового впливу. Встановлено поняття адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Розглянуто правові засади протидії нелегальній міграції в Україні та визначено місце серед них адміністративно-правових норм. Проаналізовано рівні та напрямки адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Надано змістовну характеристику системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні та визначено особливості їх адміністративно-правового статусу. Визначено місце та особливості Національної поліції у системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні. Проаналізовано адміністративноправові засоби протидії нелегальній міграції в Україні. Встановлено сутність та види організаційних заходів із забезпечення протидії нелегальній міграції в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід протидії нелегальній міграції в Україні та опрацьовано можливості його використання в Україні. Досліджено особливості протидії нелегальній міграції в умовах дії правового режиму воєнного стану. Визначено напрямки вдосконалення адміністративноправового законодавства та організаційних заходів у сфері протидії кримінальним правопорушенням у сфері нелегальної міграції в Україні.Документ Підтримка та довіра як основа взаємодії поліції та громадських інститутів під час режиму воєнного стану(Вісник Національної академії правових наук України. - 2024. - № 3. - С. 74-84, 2024) Новіченко, А. В.; Novichenko, A. V.У статті досліджено та охарактеризовано питання забезпечення громадського порядку, який має важливе значення для будь-якої держави з однієї простої причини – якщо немає правопорядку, то зникає сама держава як організація суспільства. Тому ці питання завжди були актуальними та їм постійно приділялася пильна увага з боку вчених та практиків. Проаналізоване проведене реформування правоохоронних органів України, яке започатковане до початку російської агресії, мало на меті встановлення тісної взаємодії поліції з інституціями громадянського суспільства, що формуються в країні, та громадянами з метою забезпечення правопорядку. Поліція під час здійснення своєї діяльності має забезпечувати суспільну довіру до себе та підтримку громадян. Тільки за наявності довіри та підтримки з боку громадських інститутів до діяльності правоохоронних органів можна говорити про партнерство між цими суб’єктами, яке направлено на попередження, припинення кримінальних правопорушень та забезпечення правопорядку. Після повномасштабного вторгнення збройних сил Російської Федерації на територію України до функцій поліції в мирний час додалася значна кількість додаткових обов’язків, таких як розслідування військових злочинів росіян, мародерства, оборони держави, допомога біженцям, участь в евакуації тощо. У перші дні війни міста й села покидало дуже багато громадян, що призвело до колапсів на дорогах, але поліція всіляко забезпечувала безпеку дорожнього руху, тисячі поліцейських дбали про охорону громадського порядку, безпеку об’єктів, здійснювали супроводження вантажів та інші завдання, які виконують поліцейські до цього часу. Здійснено конкретизацію факторів, які підтверджують необхідність забезпечувати довіру до поліції з боку суспільства, представлено першорядні напрямки, орієнтовані на підвищення рівня довіри суспільства до поліції, які мають реалізовуватися спільними зусиллями, а також із залученням засобів масової інформації не залежно від правового режиму, в яких діє поліція.Документ Нормативні засади визначення видів та змісту обмежень під час проходження публічної служби: поняття та ознаки(Публічне право. - 2024. - № 1 (53). - С. 47-54, 2024) Шовкун, Ю. І.; Shovkun, Yu. I.У статті визначено низку специфічних ознак правових обмежень, що встановлюються для публічних службовців, під час проходження ними публічної служби, серед яких те, що вони: санкціоновані Основним законом держави, де чітко вказано, що вони можуть бути застосовані до особи, внаслідок набуття нею певного статусу, зокрема статусу публічного службовця; здійснюється переважно на рівні загальних і спеціальних законів, за виключенням підзаконних нормативно-правих актів, які регулюють морально-етичну поведінку публічних службовців; мають форму не тільки правил, настанов, рекомендацій і вимог, а і принципів публічної служби, наприклад принцип політичної неупередженості; характеризуються наявністю чіткої диференціації, яка проявляється в тому, що антикорупційні обмеження, а також обмеження пов’язані з морально-етичною поведінкою поширюється на всіх публічних службовців, а тому мають загальний характер, у той час, коли для певних категорій осіб, які проходять публічну службу (спеціальні) обмеження іншого змісту запроваджено на законодавчому рівні. Запропоновано авторське бачення нормативних засад визначення видів та змісту обмежень під час проходження публічної служби як сукупності міжнародних документів, профільних (загальних) законодавчих актів у сфері публічної служби та антикорупційній сфері, спеціальних законів, що регламентують діяльність різних категорій публічних службовців, а також відомчих нормативно-правових актів, які містять конкретні принципи обмеження, вимоги та правила професійної діяльності публічних службовців, а також правила та рекомендації морально-етичного характеру, які не зважаючи на їх юридичну форму обмежують поведінку таких осіб у службовій діяльності та приватному житті.Документ Адміністративно-правові засади кадрового забезпечення Державної митної служби України : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Колобиліна, О. О.; Kolobylina, O. O.; Полянський, А. О. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання стосовно визначення сутності, змісту та розкриття особливостей адміністративно-правових засад кадрового забезпечення Державної митної служби України, на підставі чого розроблено пропозиції та рекомендації, спрямовані на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері.Документ Адміністративно-правові засади фізичної підготовки у правоохоронних органах : автореферат дисертації(Тернопіль, 2017) Ковальов, І. М.; Kovalov, I. M.; Шатрава, С. О. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правових засад фізичної підготовки у правоохоронних органах. В роботі досліджено фізичну підготовку у правоохоронних органах як складову фізичної культури і спорту та предмет адміністративно-правового регулювання. Це дало змогу сформулювати ознаки фізичної підготовки в правоохоронних органах та визначити коло адміністративно-правових відносин, які виникають з приводу організації та здійснення останньої. Окреслено систему правоохоронних органів, що є суб’єктами сфери фізичної культури і спорту, проаналізовано їх повноваження та надано характеристику їх адміністративноправовому статусу. Охарактеризовано нормативно-правове регулювання фізичної підготовки у правоохоронних органах, встановлено його недоліки та шляхи удосконалення та визначено основні напрямки фізичної підготовки у правоохоронних органах. Особливу увагу приділено адміністративно-правовому регулюванню організації та здійснення фізичної підготовки у правоохоронних органах. Сформульовано пріоритетні напрями розвитку адміністративно-правового регулювання організації та здійснення фізичної підготовки в правоохоронних органах, запропоновано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства України, яке стосується цих питань.Документ Адміністративно-правовий статус суб’єктів протидії корупції в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.; Іванцов, В. О. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні сутності та розкритті особливостей адміністративно-правового статусу суб’єктів протидії корупції в Україні, розробленні пропозицій та рекомендацій, спрямованих на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері. У результаті проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій та рекомендацій, спрямованих на досягнення поставленої мети.Документ Юридичні гарантії та юридична відповідальність правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації на регіональному рівні(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2018. - Вип. 4, т. 2. - С. 50-56, 2018) Русецький, А. А.; Rusetskyi , A. A.Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що полягає у визначенні юридичних гарантій та юридичної відповідальності правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації на регіональному рівні. Зазначено, що юридичними є гарантії, що оформлені у формі приписів та закріплюються в установленому законом порядку та забезпечуються заходами державного впливу з метою забезпечення діяльності (функціонування) того чи іншого суб’єкта правовідносин. Акцентовано на тому, що необхідно виділяти юридичну відповідальність окремо правоохоронного органу як цілісної інституції та окремо юридичну відповідальність співробітників цих правоохоронних органів, оскільки це має дуже важливе значення для кваліфікації протиправного діяння та визначення розміру покарання.Документ Правові засади використання штучного інтелекту в діяльності правоохоронних органів (поліції) та органів суду під час здійснення адміністративного провадження (аналіз зарубіжного та українського досвіду)(Право.ua. - 2023. - № 4. - С. 63-69, 2023) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.Досліджено сучасний стан правового регулювання впровадження технологій штучного інтелекту у діяльність правоохоронних органів і судової гілки влади в Україні. На підставі аналізу нормативно-правових засад та практики використання штучного інтелекту в ряді зарубіжних країн (США, Китай, Аргентина, Велика Британія) вказано, що система на базі штучного інтелекту здатна краще передбачати результат розгляду суддею або органом поліції справи про адміністративне правопорушення. Звернено увагу на те, що в країнах Євросоюзу та Україні активно ведеться робота над адаптацією адміністративного законодавства і розробкою правових норм, що стосуються використання ШІ. Зроблено висновок про те, що в умовах активної цифровізації функціонування органів державної влади в Україні слід приділити належну увагу правовому регулюванню впровадженню ШІ в діяльність органів суду та правоохоронних органів. Вказано, що завдяки швидкій обробці великого обсягу інформації штучним інтелектом, економії часу, матеріальних і людських затрат значно покращується ефективність роботи українських судів та підрозділів Національної поліції, а також відбувається спрощення процедури прийняття процесуальних рішень під час здійснення провадженнях у справах про адміністративні правопорушення.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »