Публікація:
Гейміфіковане навчання кібербезпеки та цифрових криміналістичних досліджень у виші

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Протидія кіберзагрозам та торгівлі людьми: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 листоп. 2019 р.). – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 286-288

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Зазначено, що стрімкий розвиток кіберпростору суспільства призвів до зросту потреби у фахівцях в галузі кібербезпеки. Ефективність практичного навчання в цій галузі багато в чому залежить від способу стимуляції пізнавальної, мотиваційної та поведінкової діяльності студентів (курсантів) і одним із найбільш підходящих саме в цій царині є гейміфікація (використання ігрових практик та механізмів у контексті розв’язання практичних задач), яка спирається на природні людські інстинкти: конкуренція, досягнення, винагорода і таке інше.
It is noted that the rapid development of cyberspace has led to an increase in the need for specialists in the field of cybersecurity. The effectiveness of practical training in this area largely depends on the method of stimulating the cognitive, motivational and behavioral activities of students (cadets) and one of the most suitable in this area is gamification (the use of game practices and mechanisms in the context of solving practical problems) relies on natural human instincts : competition, achievements, rewards, etc.
Отмечено, что стремительное развитие киберпространства привело к росту потребности в специалистах в области кибербезопасности. Эффективность практического обучения в этой области во многом зависит от способа стимуляции познавательной, мотивационной и поведенческой деятельности студентов (курсантов) и одним из наиболее подходящих именно в этой области является геймификация (использование игровых практик и механизмов в контексте решения практических задач) опирается на естественные человеческие инстинкты: конкуренция, достижения, вознаграждение и т.д.

Опис

Ключові слова

Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Техніка. Технічні науки. Machinery. Engineering. Техника. Технические науки, кібербезпека, гейміфіковане навчання, цифрові криміналістичні дослідження, гейміфікація у навчанні, гейміфікація, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, кибербезопасность, геймифицированное обучение, цифровые криминалистические исследования, геймификация в обучении, геймификация, cybersecurity, gamified learning, digital forensic research, gamification in education, gamification

Бібліографічний опис

Носов В. В. Гейміфіковане навчання кібербезпеки та цифрових криміналістичних досліджень у виші / В. В. Носов // Протидія кіберзагрозам та торгівлі людьми: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 листоп. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Координатор проектів ОБСЄ в Україні. – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 286-288.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced