Комерційна і соціальна реклама під час війни

Ескіз

Дата

2023

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 261-263

Анотація

Досліджено стан рекламного медіа ринку України. Визначено причини зниження показників існування комерційної та соціальна реклама під час війни.
The state of the advertising media market of Ukraine was studied. The reasons for the decrease in the indicators of the existence of commercial and social advertising during the war are determined.
Исследовано состояние рекламного медиа рынка Украины. Определены причины снижения показателей существования коммерческой и социальной рекламы во время войны.

Опис

Ключові слова

умови воєнного стану, Україна, війна, комерційна реклама, соціальна реклама, реклама, Ukraine, advertising, war, Украина, война

Бібліографічний опис

Лук'янихіна, О. А. Комерційна і соціальна реклама під час війни / О. А. Лук'янихіна // Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Сумська філія. – Суми, 2023. – С. 261-263.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced