Комерційна і соціальна реклама під час війни
Дата
2023
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 261-263
Анотація
Досліджено стан рекламного медіа ринку України. Визначено причини зниження показників існування комерційної та соціальна реклама під час війни.
The state of the advertising media market of Ukraine was studied. The reasons for the decrease in the indicators of the existence of commercial and social advertising during the war are determined.
Исследовано состояние рекламного медиа рынка Украины. Определены причины снижения показателей существования коммерческой и социальной рекламы во время войны.
The state of the advertising media market of Ukraine was studied. The reasons for the decrease in the indicators of the existence of commercial and social advertising during the war are determined.
Исследовано состояние рекламного медиа рынка Украины. Определены причины снижения показателей существования коммерческой и социальной рекламы во время войны.
Опис
Ключові слова
умови воєнного стану, Україна, війна, комерційна реклама, соціальна реклама, реклама, Ukraine, advertising, war, Украина, война
Бібліографічний опис
Лук'янихіна, О. А. Комерційна і соціальна реклама під час війни / О. А. Лук'янихіна // Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Сумська філія. – Суми, 2023. – С. 261-263.