Information technologies in the formation of professional competence of future teachers

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

AD ALTA: Journal Of Interdisciplinary Research (11/01-XYII.) – Magnanimitas. – ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 (Online) – Czech Republic, 2021. – 206 p. – P. 139-142

Анотація

The article aims to consider the requirements for the IT competence of the future teacher. The study analyzes the connection between the general user, general pedagogical, and subject-pedagogical components of IT competence with the teacher's key, basic and special competencies. The stages of the formation of IT competence components in the preparation of future teachers, targets, content, methods, and forms of implementation of each stage are described. The professional competence of a teacher includes key, basic and special competencies. Key competencies are necessary for any professional activity; they are associated with the success of the individual. Basic competencies should reflect a modern understanding of professional activity's main tasks, and the key ones should show ways to solve them. Special competencies implement basic and key ones in relation to the specifics of a particular specialist's professional-pedagogical activity. Preparing a teacher for the use of informatization and information technologies contributes to the formation of all types of professional competence. Стаття має на меті розглянути вимоги до ІТ-компетенції майбутнього викладача. У дослідженні аналізується зв’язок загальнокористувацького, загальнопедагогічного та предметно-педагогічного компонентів ІТ-компетенції з ключовими, базовими та спеціальними компетенціями викладача. Описано етапи формування компонентів ІТ-компетенції у підготовці майбутніх викладачів, цілі, зміст, методи та форми реалізації кожного етапу. Професійна компетентність викладача включає ключові, базові та спеціальні компетенції. Ключові компетенції необхідні для будь-якої професійної діяльності; вони пов'язані з успіхом особистості. Базові компетенції мають відображати сучасне розуміння основних завдань професійної діяльності, а ключові – шляхи їх вирішення. Спеціальні компетенції реалізують основні та ключові компетенції професійно-педагогічної діяльності з урахуванням специфіки спеціалізації конкретного спеціаліста. Підготовка викладача до використання інформатизації та інформаційних технологій сприяє формуванню всіх видів професійної компетентності. Статья направлена на рассмотрение требований к IТ-компетенции будущего преподавателя. В исследовании анализируется связь между пользовательским, общепедагогическим и предметно-педагогическим компонентами IТ-компетенции с ключевыми, базовыми и специальными компетенциями преподавателя. Описаны этапы формирования компонентов IТ-компетенции при подготовке будущих преподавателей, цели, содержание, методы и формы реализации каждого этапа. Профессиональная компетентность преподавателя включает ключевые, базовые и специальные компетенции. Ключевые компетенции необходимы для любой профессиональной деятельности; они связаны с успехом личности. Базовые компетенции должны отражать современное понимание основных задач профессиональной деятельности, а ключевые должны указывать пути их решения. Специальные компетенции реализуют базовые и ключевые компетенции профессионально-педагогической деятельности с учетом специфики специализации конкретного специалиста. Подготовка преподавателя к использованию информатизации и информационных технологий способствует формированию всех видов профессиональной компетентности.

Опис

Valentyna Pochuieva, Information technologies in the formation of professional competence of future teachers./Oksana Braslavska, Inna Rozhi, Yuliia Novhorodska, Nadiia Skrypnyk, Valentyna Pochuieva.// AD ALTA: Journal Of Interdisciplinary Research (11/01-XYII.) – Magnanimitas. – ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 (Online) – Czech Republic, 2021. – 206 p. – P. 139-142. URL: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110117/papers/A_29.pdf.

Ключові слова

information technology, IT competence, professional activity, teacher competence, training of future specialists, інформаційні технології, ІТ-компетенція, професійна діяльність, компетентність викладача, підготовка майбутніх спеціалістів, информационные технологии, IT-компетенция, профессиональная деятельность, компетентность преподавателя, подготовка будущих специалистов

Бібліографічний опис