The impact of the project method on the development of leadership skills in students

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Revista de Investigación Apuntes Universitarios. - 2022. - Vol. 12, Issue 2. – P. 179-197

Анотація

Досліджено вплив методу проектів на розвиток лідерських якостей у студентів. Проаналізовано розвиток особистості у студентському віці. Використовано комплекс методів дослідження: педагогічний експеримент, тест, спостереження. У дослідженні взяли участь 292 людини. Виявлено переважання середніх показників лідерських якостей у респондентів. Найменш розвиненими виявилися такі компоненти, як мотивація успіху та вольовий самоконтроль. Метод групових проектів довів ефективність для розвитку всіх вивчених навичок, крім вольового самоконтролю. Достовірність усіх виявлених змін знаходиться на рівні p = 0,05, що визначає необхідність подальшої модифікації використовуваного методу. Отримані дані можуть бути використані в практичній діяльності викладачів і психологів вищих навчальних закладів для розвитку лідерських якостей учнів.
The article examines the influence of the project method on the development of students' leadership skills. Information on the use of the project method in high school and the details of the leader's personality development at the student's age are analyzed. A set of research methods was used: pedagogical experiment, test, observation, Student's t-test. The study involved 292 people. The predominance of average indicators of leadership skills of the respondents was revealed. Components such as motivation for success and volitional self-control were the least developed. The method of group projects has proven effective for the development of all the skills studied, except volitional self-control. The significance of all the changes detected is at the level of p = 0.05, which determines the need for further modification of the method used. The data obtained can be used in the practice of teachers and psychologists of higher education institutions (HEIs) in the development of students' leadership skills. Other perspectives for scientific research include studying the leadership competence of students and finding the correlation of leadership skills with structural components of personality.
Рассматривается влияние метода проектов на развитие лидерских качеств у студентов. Проанализировано развитие личности в студенческом возрасте. Был использован комплекс методов исследования: педагогический эксперимент, тест, наблюдение. В исследовании приняли участие 292 человека. Выявлено преобладание средних показателей лидерских качеств у респондентов. Наименее развиты такие компоненты, как мотивация на успех и волевой самоконтроль. Метод групповых проектов доказал свою эффективность для развития всех изучаемых навыков, кроме волевого самоконтроля. Значимость всех выявленных изменений находится на уровне p = 0,05, что определяет необходимость дальнейшей модификации используемого метода. Полученные данные могут быть использованы в практике преподавателей и психологов высших учебных заведений в развитие лидерских качеств учащихся.

Опис

The impact of the project method on the development of leadership skills in students / Valentyna O. Tyurina, Hanna Y. Shevchuk, Yuliya D. Kriukova and ot/ // Revista de Investigación Apuntes Universitarios. - 2022. - Vol. 12, Issue 2. – P. 179-197. -DOI: https://doi.org/10.17162/au.v12i2.1045.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Психологія. Рsychology. Психология, метод проектів, project method, метод проектов, лідерські здібності, leadership skills, лидерские способности, комунікативні здібності, communication skills, коммуникативные способности, організаторські здібності, organizational skills, организаторские способности, мотивація успіху, motivation for success, мотивация успеха, вольовий самоконтроль, volitional self-control, волевой самоконтроль, емоційний інтелект, emotional intelligence, эмоциональный интеллект, студенти, students, студенты, вищі навчальні заклади, universities, высшие учебные заведения, publikatsii u zarubizhnomu vydanni

Бібліографічний опис