Перегляд за Автор "Kikinchuk, V. Yu."
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правове забезпечення кадрових процедур у Національній поліції України(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2019. – № 2. – С. 39-43, 2019) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7457-4507У статті розглянуто основні особливості адміністративно-правового забезпечення кадрових процедур у Національній поліції України. За допомогою аналізу наукових поглядів, сформовано та надано авторське визначення понять «кадрова процедура» і «правове забезпечення». Встановлено, що, з огляду на особливий статус Національної поліції, кадрові процедури в її складі мають свої характерні особливості. Надано конкретні пропозиції щодо вдосконалення деяких з кадрових процедур, зокрема просування по службі і соціального забезпечення співробітників поліції. Запропоновано внесення змін до адміністративного законодавства, з метою підвищення ефективності реалізації кадрових процедур у Національній поліції України.Документ Адміністративно-правові засади запобігання та протидії мобінгу: питання сьогодення(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2023. - Вип. 15. - С. 56-60, 2023) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; Рязанцева, І. М.; Riazantseva, I. M.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.Досліджено нормативно правові засади боротьби з цькуванням на роботі. Проведено порівняльну характеристику методів протидії мобінгу та домашньому насильству. Розглянуто досвід боротьби з цькування інших країн світу. Доведено, що психологічне насильство на роботі є серйозною проблемою котра своєю небезпечністю і соціальною значущістю не поступається домашньому насильству, саме тому необхідно впровадити наступні зміни та доповнення до законодавства України спрямовані на боротьбу з ним: 1) надати офіційного статусу «мобера», особам котрі вчиняли мобінг, і вносити їх в загальнодоступний реєстр моберів. Це дало б змогу роботодавцям перевіряти кандидатів на працевлаштування на причетність до психологічного насильства. Також дана міра впливала б і превентивно, так як мобер утримувався б від вчинення цькування розуміючи, що це зіпсує його ділову репутацію і може зашкодити в побудові кар’єри; 2) зобов’язати осіб, що вчиняли мобінг систематично, в обов’язковому порядку проходити програми перевиховання; 3) запровадити кримінальну відповідальність за вчинення систематичного цькування на роботі, в разі вчинення 3 і більше разів на протязі року; 4) розширити статтю 173-5 (Мобінг) КУпАП додатковим адміністративним стягненням, а саме адміністративним арештом на строк до 7 діб за частиною першою статті і на строк до 15 діб згідно з частиною другою; 5) уповноважити окрему службу в Управлінні державної служби з питань праці, на протидію виключно мобінгу, за прикладом того, як функціонує служба протидії домашньому насильству в Національній поліції; 6) розробити та прийняти окремий закон про запобігання та протидію психологічному насильству на роботі; 7) вести активну профілактичну роботу шляхом залучення ЗМІ, радіо, вебресурсів спрямовану на протидію цькуванню на роботі. Впровадження вищевказаних пропозицій в чинне законодавство вивело б Україну в лідери щодо боротьби з мобінгом в Європі та світі, і забезпечило б працівникам захищеність від свавілля під час трудової діяльності, позитивно вплинуло б на формування корпоративної культури в трудовому середовищі.Документ Адміністративно-правові засади реалізації державної політики у сфері запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою реагування на надзвичайні ситуації у сфері громадського здоров’я(Юридичний науковий електронний журнал. - 2023. - № 11. - С. 340-342, 2023) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Ковальов, І. В.; Kovalov , I. V.; Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.Досліджено особливості адміністративно-правових засад встановлення обмежувальних заходів спрямованих на протидію та запобігання можливому виникненню надзвичайної ситуації в сфері охорони здоров’я на території України, запропоновано ряд змін та доповнень в чинне законодавство, метою яких є поліпшення регулювання в вищевказаній сфері. Проаналізовано механізм створений державою для боротьби, запобігання та протидії надзвичайним ситуаціям в сфері охорони здоров’я. Запропоновано адміністративно-правові засади запровадження обмежувальних протиепідеміологічних заходів з метою реагування на надзвичайні ситуації у сфері громадського здоров’я,Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ : автореф. дис.(Харків, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; Кикинчук, В. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507; Бандурка, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ України. Служба в органах внутрішніх справ характеризується як різновид державної служби, визначаються основні фактори, що впливають на її ефективність. Уточнюються сутність, особливості та види процедур проходження служби в органах внутрішніх справ. З’ясовуються адміністративно-правові засади процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, пропонуються практично значущі критерії їх класифікації. Детально характеризуються окремі процедури проходження служби в органах внутрішніх справ: прийняття на службу, службової кар’єри, атестації працівників, стимулювання праці та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, припинення служби. Формулюються конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ.Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ: сутність та види(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 238-245, 2009) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Запропоновано класифікацію адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, уточнено їх призначення та стадії, визначено особливості таких процедур та сформульовано їх поняття. Предложена классификация административных процедур прохождения службы в органах внутренних дел, уточнено их назначение и стадии, определены особенности таких процедур и сформулировано их понятие. Classification of administrative procedures of service passing in internal affairs agencies is offered. Their purpose and stages are specified. Peculiarities of such procedures are determined and their notion is formulated.Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах Національної поліції України(Європейські перспективи. – 2019. – № 3. – С. 23-28, 2019) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Розглянуто адміністративні процедури проходження служби в органах та підрозділах Національної поліції України, а також їх основні особливості. Сформовано та надано авторське визначення поняттям «адміністративна процедура» та «проходження служби». Надано пропозиції стосовно вдосконалення окремих адміністративних процедур проходження служби в органах та підрозділах Національної поліції України. Запропоновано внесення змін до профільного законодавства, з метою підвищення рівня ефективності діяльності внутрішньосистемних підрозділів Національної поліції України.Документ Види процедур проходження служби в органах внутрішніх справ(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 3 (58). – С. 301-307, 2012) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Запропоновано класифікацію процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, визначено значення та особливості кожної з них.Документ До проблеми функціонування в Україні Міжнародної поліцейської асоціації як однієї з найбільших міжнародних професійних громадських організацій(Проблеми розвитку соціально-трудових прав та профспілкового руху в Україні : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав.2020 р.). – Xарків: ХНУВС, 2020. – С. 42-45., 2020) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID 0000-0002-1284-2622Відзначено, що можливості Міжнародної поліцейської асоціації як однієї з найбільших міжнародних професійних неурядових громадських організацій не використовуються у повному обсязі в Україні, зокрема для захисту соціально-трудових прав своїх членів. Звернуто увагу на доволі незначну чисельність Української секції Міжнародної поліцейської асоціації (УС МПА) порівняно з чисельністю секцій МПА у європейських країнах, зокрема Німеччині, а також з огляду на кількість ветеранів міліції та діючих працівників поліції в Україні. Тому найперше, що потрібно робити, це популяризувати діяльність УС МПА, висвітлювати її у засобах масової інформації та соціальних мережах. Крім цього, необхідно здійснювати пошук нових форм та методів роботи УС МПА. Отмечено, что возможности Международной полицейской ассоциации как одной из крупнейших международных профессиональных неправительственных организаций не используются в полном объеме в Украине, в частности для защиты социально-трудовых прав своих членов. Обращено внимание на довольно незначительную численность Украинской секции Международной полицейской ассоциации (УС МПА) по сравнению с численностью секций МПА в европейских странах, в частности Германии, а также количество ветеранов милиции и действующих работников полиции в Украине. Поэтому первое, что нужно делать, это популяризировать деятельность УС МПА, освещать ее в средствах массовой информации и социальных сетях. Кроме этого, необходимо производить поиск новых форм и методов работы УС МПА. It is noted that the possibilities of the International Police Association as one of the largest international professional non-governmental organizations are not used in full in Ukraine, in particular, to protect the social and labor rights of its members. Attention is drawn to the rather small number of the Ukrainian section of the International Police Association (US IPA) in comparison with the number of sections of the IPA in European countries, in particular Germany, as well as the number of police veterans and current police officers in Ukraine. Therefore, the first thing to do is to popularize the activities of the US IPA, to cover it in the media and social networks. In addition, it is necessary to search for new forms and methods of work of the US IPA.Документ Економічна безпека як складова національної безпеки держави(Право і держава: проблеми розвитку та взаємодії у ХХІ ст.: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції , м. Запоріжжя, 27-28 січня 2017 року / За заг. ред. Т.О. Коломоєць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2017. - С. 20-22., 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Розглянуто економічну безпеку в системі Національної безпеки держави через призму відповідних інструментів та важелів дієвого впливу. Визначено поняття економічної безпеки у його широкому розумінні.Документ Місце та особливості діяльності об’єднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави(Європейські перспективи. – 2017. – № 1.– С. 150-153, 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Стаття присвячена дослідженню місця, ролі та особливостей діяльності обєднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави.Документ Місце та особливості діяльності об’єднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави(Європейські перспективи. – 2017. – № 1. – С. 150-153, 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Стаття присвячена дослідженню місця, ролі та особливостей діяльності об’єднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави.Документ Окремі питання діяльності професійних громадських організацій в Україні(Сучасний стан забезпечення трудових прав і прав у сфері соціального забезпечення та перспективи його поліпшення : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 4 черв. 2021 р.). - Xарків : ХНУВС, 2021. - С. 43-47, 2021) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7457-4507Наголошено важливість діяльності Міжнародної поліцейської асоціації взагалі та Української секції Міжнародної поліцейської асоціації зокрема для розбудови громадянського суспільства та удосконалення правоохоронної системи та її великий потенціал у цій сфері.Документ Організація діяльності підрозділів ювенальної превенції : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2022. – 204 с., 2022) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6498-2213; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Іщенко, І. В.; Ishchenko, I. V.; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7457-4507; Безпалова, О. І.У навчальному посібнику висвітлено положення законодавства України, що регулює питання діяльності підрозділів ювенальної превенції Національної поліції; висвітлено особливості діяльності підрозділів ювенальної превенції щодо розшуку безвісті зниклих дітей, реагування на події, де потерпілим є дитина; визначено передумови, що сприяють вчиненню правопорушень дітьми; розкрито шляхи взаємодії ювенальної превенції з іншими інституціями з метою забезпечення прав дітей. Навчальний посібник буде корисним курсантам, слухачам магістратури, викладачам закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, працівникам органів Національної поліції.Документ Особливості взаємодії Національної поліції України з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів(Європейські перспективи. - 2018. - №2. - С. 24-31, 2018) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507; Долинний, А. В.; Dolynnyi A. V.У статті обґрунтовано актуальність взаємодії суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів. Особливу увагу приділено собливостям взаємодії Національної поліції України з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів. Наголошується, що за відсутності спеціального нормативного акту, який би закріплював як порядок проведення масових заходів, так і забезпечення публічної безпеки і порядку під час їх проведення, особливості взаємодії Національної поліції України з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів не врегульовані належним чином на законодавчому рівні. Установлено, що сучасний стан взаємодії в даній сфері є незадовільним і потребує здійснення ряду заходів: узгодження нормативно-правової бази, усунення колізійності норм і вдосконалення чинного законодавства у сфері забезпечення органами поліції публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів; включення до посадових інструкцій поліцейських вимог, обов’язків, прав, процедур щодо їх взаємодії з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів; розробку критеріїв оцінки ефективності взаємодії; налагодження взаємодії з громадськістю в контексті демократизації та гуманізації діяльності поліції, здійснення виховної і профілактичної роботи в напрямку підвищення відповідальності громадських об’єднань і громадян за стан безпеки і порядку під час проведення ними масових заходів; розвиток ефективної системи комунікацій для своєчасного і оперативного здійснення взаємодії органів поліції з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів задля попередження й швидкого усунення масових заворушень і тому подібне; запровадження системи постійного моніторингу і взаємного інформування та обміну інформацією між суб’єктами взаємодії у сфері публічної безпеки та захисту; активізація тренінгової роботи з підвищення ефективності діяльності усіх задіяних суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку при підготовці до проведення масових заходів, особливо масштабних і міжнародних; стимулювання різних суб’єктів до взаємодії з органами поліції в процесі забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів (офіційні подяки, премії).Документ Особливості проведення атестації працівників ОВС України(Форум права. – 2010. – № 3. – С. 178–185, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Сформульовано поняття «атестація працівників органів внутрішніх справ України», а також запропоновано систему принципів такої атестації. Визначено стадії проведення атестації працівників ОВС України. Запропоновано перелік критеріїв оцінювання діяльності працівників ОВС України.Документ Поняття, ознаки та види адміністративних процедур(Право і безпека. - 2020. - № 2 (77). - С. 64-68, 2020) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7457-4507Уточнено семантику терміна «адміністративна процедура». Указано, що розуміння змісту і сутності адміністративних процедур є своєрідним успіхом у якісному пізнанні всієї системи адміністративного права. Наголошено, що адміністративні процедури за своїм функціональним призначенням є нерозривно пов’язаними з управлінською діяльністю, а також із реалізацією владних повноважень. Проаналізовано адміністративні процедури, чинні в Україні, визначено їх поняття, ознаки та види. Запропоновано класифікацію адміністративних процедур за їх характером, видами та цільовим призначенням. Охарактеризовано адміністративно-судові та управлінські процедури. Надано рекомендації, за допомогою яких можна вивести функціональне призначення адміністративних процедур на принципово новий рівень. Також важливим визнано розгляд нині існуючих адміністративних процедур крізь призму їх ефективності у мінливих реаліях реформування національного законодавства.Документ Процедура звільнення зі служби в органах внутрішніх справ(Право і безпека. - 2010. - № 3 (35). - С. 197-202, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Досліджено стадії процедури звільнення зі служби в органах внутрішніх справ, висвітлено питання забезпечення прав та свобод працівника ОВС під час звільнення.Документ Процедура стимулювання державно-службової діяльності працівників органів внутрішніх справ України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 2 (49). - С. 289-296, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.Визначено роль, значення та особливості процедури стимулювання державно-службової діяльності працівників органів внутрішніх справ. Проаналізовано елементи процедури стимулювання державно-службової діяльності працівників органів внутрішніх справ. Подано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення правових актів із зазначених питань.Документ Реалізація міжнародних і національних правових норм та організаційних заходів щодо протидії поширенню інфекційних захворювань серед населення(Наше право. - 2020. - № 2. - С. 23-27, 2020) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Розглянуто методи та способи реалізації міжнародних та національних правових норм та організаційних заходів щодо протидії поширенню інфекційних захворювань серед населення. Зазначено, що, враховуючи високий потенційний рівень можливих небезпек, які мають місце при поширенні епідемічних захворювань, представникам державної влади та органів місцевого самоврядування варто якомога швидше розробити та ввести в дію відповідні плани рекомендацій та конкретних дій для профілактики та протидії виникненню і поширенню майбутніх інфекцій. Запропоновано авторські визначення понять «інфекційне захворювання», «реалізація правових норм», «реалізація організаційних заходів» та «протидія поширенню інфекції».Документ Рівні правового регулювання проходження служби в органах внутрішніх справ(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 4 (59). Ч. 2. – С. 228-234, 2012) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Проаналізовано нормативно-правові акти, що регулюють процедури проходження служби в ОВС. Визначено рівні нормативно-правового регулювання процедур проходження служби в ОВС.