Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Man in the media technology industry(Man. Society. Communication: International scientific and practical conference (Veliky Novgorod, 23-24 April 2020) / European Proceedings of Social and Behavioural Sciences. - Veliky Novgorod, 2021. - Vol. 108. - P. 618-623, 2021) Gazniuk, L.; Dyachenko, Ya.; Kovalenko, Ju.; Semenova, Yu.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У статті показано, що сучасне медіасередовище є якісно новий етап трансформації медіасреди, оскільки відбувається не тільки інтенсифікація рівня розвитку науки і технологій, нових структур суспільного життя і способів організації виробництва, а й також формування нових форм соціальності, розуміння природи людини і його трансформація. Проаналізовано вплив медіа-технологій на соціальне середовище і показано, що розробки в області нанотехнологій, робототехніки, мемрісторной електроніки, що пронизують всі рівні живої і неживої матерії, стають глобальними загрозами. Технології NBICS задають нову стратегію розвитку цивілізації, і їх потенційні наслідки вимагають гуманітарного осмислення як перспектив, так і загроз її реалізації. Сама людина стає свідком нового еволюційного стану цивілізації і трансформується під впливом комплексу сучасних медіа-технологій. Доведено, що медіа-технології змінюють повсякденне життя людей, їх спілкування, спосіб їх безпосереднього особистого буття, а світ людини під впливом медіа-технологій, медіасоціума і медіакультури трансформується в його Медіасвіт. Розкрито соціогуманітарна функціональність цифрових медіа-мереж як цифрових посередників і охарактеризовано їх вплив на соціально-природне середовище проживання людини.Документ Relationship between motivation of professional activity of security and defense sector workers with qualities and attitudes to different parties(Systematic Reviews in Pharmacy. – 2021. – Vol. 12, Issue 1 (January). – P. 326-333, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлені результати дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та виявлено взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Встановлено, що основними мотиваторами професійної діяльності військовослужбовців є: 1) високий заробіток, 2) різноманітність, 3) досягнення складних цілей, 4) цікава, суспільно корисна робота. Найважливішими мотиваторами для працівників міліції є: 1) цікава, суспільно корисна робота, 2) структурування роботи, 3) високий заробіток, 4) досягнення складних цілей. Ряд статистично значущих прямих та зворотних кореляцій між мотиваторами роботи та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та співробітники поліції визначили різні аспекти реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність та раціональне використання персоналу.Документ Загальні психологічні особливості проведення допиту дитини(Актуальні проблеми досудового розслідування та судового розгляду злочинів проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей, шляхи їх вирішення: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 19 черв. 2020 р.). – Київ, 2020. – С. 198-201, 2020) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто психологічну складову проведення допиту (опитування) дитини.Документ Зміст професійної компетентності фахівців юридичної галузі(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 68. – С. 223-227, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Шевцов, С. О.; Shevtsov, S. O.Проаналізовано зміст і виокремлено особливості професійної діяльності фахівців юридичної галузі та конкретизовано професійні компетентності, необхідні фахівцеві для ефективного виконання професійних обов’язків.Документ Зміст управлінських компетентностей керівника військового підрозділу(Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. - 2017. -№3 (10). - С. 375-387, 2017) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Стаття присвячена дослідженню проблеми управлінських компетентностей керівників військових підрозділів. Визначено вимоги до особистісних характеристик і управлінських якостей офіцера-керівника, його знань та вмінь. Розглянуто управлінські здібності керівника з позицій функціонально-діяльнісного та структурно-психологічного підходів. Поєднання зазначених позицій дозволило виділити три групи якостей: управлінські характеристики; загальноорганізаційні або власне управлінські компетентності; загальні і спеціальні здібності, кожна з яких підрозділяється на підгрупи. До першої групи відносимо: біографічні та вікові характеристики, культурно-освітній рівень розвитку; соціальний статус; особистісні якості, які обумовлюють успішність управлінської діяльності. Друга група здібностей керівника включає дві підгрупи здібностей: загальні управлінські здібності та часткові (локальні) управлінські здібності. Третя група здібностей керівника (загальні та спеціальні) тих здібностей, які суттєво впливають на успішність управлінської діяльності, а саме інтелект, креативність, навчуваність, рефлексивність, активність, саморегуляція.Документ Комунікативний тренінг як засіб формування професійної культури майбутніх бакалаврів військової юстиції(European scientific discussions : proceedings of VI international scientific and practical conference (Rome, Italy, 25-27 April 2021) / Potere della ragione Editore. – Rome, 2021. – P. 292-295, 2021) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Петрук, О. В.; Petruk, O. V.Обґрунтовано доцільність використання комунікативного тренінгу для формування професійної культури майбутніх фахівців з військової юстиції.Документ Особливості педагогіки співробітництва як інноваційної технології навчання в закладах вищої освіти(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 494-497., 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Зазначено, що педагогіка співробітництва має багато переваг перед традиційною практикою навчання у ЗВО: дає можливості розкрити потенціал особистості студента, активно самореалізовуватись у процесі здобуття професії, розвивати здібності, формувати мотивацію професійної діяльності, розвивати і удосконалювати уміння і навички міжособистісної взаємодії, набувати досвіду колективної співпраці та ін. Проте натепер в закладах вищої освіти теоретичні і практичні надбання педагогіки співробітництва використовуються дуже обмежено. Отмечено, что педагогика сотрудничества имеет много преимуществ перед традиционной практикой обучения в ВУЗах: позволяет раскрыть потенциал личности студента, активно самореализовываться в процессе получения профессии, развивать способности, формировать мотивацию профессиональной деятельности, развивать и совершенствовать умения и навыки межличностного взаимодействия, приобретать опыт коллективного сотрудничества и др. Однако, в настоящее время, в учреждениях высшего образования теоретические и практические достояния педагогики сотрудничества используются очень ограниченно. It is noted that the pedagogy of cooperation has many advantages over the traditional practice of teaching at universities: it allows you to reveal the potential of the student's personality, actively self-realize in the process of obtaining a profession, develop abilities, form motivation for professional activities, develop and improve the skills and abilities of interpersonal interaction, gain experience in collective cooperation and etc. However, at present, in institutions of higher education, the theoretical and practical assets of cooperation pedagogy are used very limitedly.Документ Сутність і складові професійної культури працівників правоохоронних органів(Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2019. – Вип. 4, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У статті висвітлено проблему підвищення рівня професійної культури працівників правоохоронних органів. Проведено огляд наукових досліджень та проаналізовано специфічні особливості діяльності фахівців правоохоронних органів.Документ Формування досвіду практичної діяльності у майбутніх військових юристів на засадах компетентнісного підходу(Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. – 2020. – № 3. – С. 213-226, 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Радченко, К.; Radchenko, K.Стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності у майбутніх юристів військових підрозділів. Розглянуто і визначено особливості побудови освітнього процесу задля формування у майбутніх військових юристів досвіду практичної діяльності як в умовах мирного, так і воєнного часу.