Перегляд за Автор "Zozulia, O. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 40
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Basis of creating committees of the Verkhovna Rada of Ukraine(Visegrad journal on human rights. – 2019. – № 2 (Vol. 1). – P. 93-98, 2019) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз теоретичних положень і конституційно-правового регулювання утворення комітетів Верховної Ради України. Визначено основні засади їх формування, значення й особливості організації діяльності. Обґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення конституційно-правового статусу комітетів Верховної Ради України, зокрема їх утворення відповідно до системи міністерств, скорочення кількості комітетів, а також законодавче закріплення основних комітетів та їх кількості.Документ Ensuring information security as a function of the modern state: the experience of Ukraine(IJCSNS: International Journal of Computer Science and Network Security. - 2022. - Vol. 22, № 5 (May). - P. 747-756, 2022) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622; Yukhno, O. O.; Юхно, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Panova, I. V.; Панова, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XНині проблеми інформаційної безпеки зумовлені гострою необхідністю інтеграції держави в глобалізоване інформаційне суспільство та пошуку ефективних рішень щодо забезпечення функціонування держави в інформаційній сфері. Здебільшого це пов’язано з неефективністю належної політики інформаційної безпеки органів державної влади та необхідністю перегляду доктринальних засад її забезпечення. Тому метою статті є актуалізація підходів до концептуального дискурсу проблеми інформаційної безпеки як функції сучасної держави в парадигмі безпеки інформаційно-комунікаційного простору.Документ Information sovereignty as the basis of modern state information security(International Journal of Computer Science and Network Security. - 2021. - Vol. 21, № 12 (December). - P. 264-268, 2021) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622; Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Kholod, Yu. A.; Холод, Ю. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1264-7656; Berezhna, Ye. V.; Бережна, Є. В.В умовах глобалізації інформаційних процесів, поширення інформаційних воєн та тероризму виникають нові загрози національним інтересам в інформаційній сфері, що актуалізує забезпечення інформаційного суверенітету сучасних держав. Тому метою статті є поглиблений аналіз особливостей та змісту інформаційного суверенітету як складової частини державного суверенітету, його взаємозв'язку зі свободою інформації та інформаційною безпекою, а також характеристика підстав та напрямів забезпечення інформаційного суверенітету.Публікація Legal regulation of foreign affairs governance: foreign experience for Ukraine(DIXI. – 2023. – Vol. 25, № 2. – P. 1-16, 2023) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; Dovhan, O. I.; Довгань, О. І.; Олександр ЗозуляThe organization of foreign affairs governance in different countries reveals differences in approaches to legal regulation in the status, competence, structure and principles of interaction of foreign affairs governance bod-ies. This is primarily due to the peculiarities of the form of government and the state system, the practice of public administration and current foreign policy goals. The advantages and shortcomings of the organization of foreign affairs governance in different countries should be one of the main sources of optimizing the foreign affairs governance of Ukraine. That is why the purpose of this article is to analyze the advantages and disad-vantages of different approaches to the legal regulation of foreign affairs governance, to determine features of the legal status of subjects of foreign affairs governance in different countries, as well as to substantiate the priority areas for improving the Organization of foreign affairs governance in Ukraine. This leads to the use of dialectical, formal-legal, comparative-legal, system-structural, logical-semantic and other scientific methods. Effective implementation of foreign policy requires a modern constructive organization of foreign affairs gov-ernance, taking into account the peculiarities of the state system, foreign policy interests and potential of the state, as well as progressive trends and positive experience of other states. Proper legal organization of foreign affairs governance should provide for its integration into a single system of public administration, centralization and hierarchical of the system of foreign affairs governance bodies, the system-forming role of the Ministry of Foreign Affairs, clear division of powers between it and higher authorities, professional diplomatic service etcДокумент Rights and duties of members of the parliamentary committees in Ukraine(Visegrad journal on human rights. – 2019. – № 3 (Vol. 1). – P. 86-91, 2019) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз теоретичних положень та конституційно-правового регулювання прав і обов’язків членів парламентських комітетів в Україні. Визначено основні засади, сутність та значення повноважень даних народних депутатів України. Обґрунтовано пріоритетні напрямки удосконалення статусу членів комітетів Верховної Ради України, що має передбачати розширення, конкретизацію та узгодження прав і обов’язків членів комітету, закріплення порядку їх реалізації та відповідальності за невиконання.Документ Адміністрація Президента України у системі допоміжних органів глави держави(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. - 2013. - Вип. 21, ч. 1, т. 1. - С. 141-144, 2013) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз конституційно-правового регулювання організації та функціонування системи допоміжних органів глави держави в Україні, визначено статус й місце в ній Адміністрації Президента України, а також встановлено особливості розподілу повноважень, форм і напрямків взаємодії між апаратом та іншими допоміжними органами глави держави.Документ Гарантії економічних і соціальних прав людини в умовах запобігання поширенню COVID-19 в Україні(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників III Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19 черв. 2020 р.) . - Харків: НДІ ППСН, 2020. – С. 12-16, 2020) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Зазначено, що чинне законодавство наразі встановлює низку дієвих гарантій реалізації економічних, соціальних й інших конституційних прав людини в умовах запобігання поширенню COVID-19 в Україні. Гарантії економічних і соціальних прав людини в умовах пандемії COVID-19 мають передбачати різні форми соціальної та фінансової підтримки вразливих груп населення, водночас не заохочуючи порушення громадянами податкового та іншого законодавства.Документ Громадянські та політичні права людини в умовах запобігання поширенню COVID-19 в Україні(Форум Права. – 2020. – № 2 (61). – С. 6-22, 2020) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Метою роботи є поглиблений аналіз теоретичних положень та правових засад встановлення і здійснення гарантій та обмежень громадянських і політичних прав людини в умовах запобігання поширенню COVID-19 в Україні, характеристика сутності, переваг і недоліків запроваджених у зв’язку із цим протиепідемічних заходів, а також обґрунтування напрямків удосконалення гарантій та обмежень основних прав людини під час пандемії COVID-19.Публікація Державна політика деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій України як основа перехідного правосуддя(Злочинність і протидія їй в умовах війни та у повоєнній перспективі: міждисциплінарна панорама : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 19 квіт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 620-624, 2024) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; Олександр ЗозуляРозглянуто питання поточного стану та перспектив удосконалення державної політики деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій як основи перехідного правосуддя.Документ Дисциплінарна та матеріальна відповідальність посадових осіб і членів комітетів Верховної Ради України(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. Юриспруденція. - 2019. - № 39. - С. 26-30, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз теоретичних положень і правового регулювання підстав, санкцій і порядку реалізації дисциплінарної та матеріальної відповідальності посадових осіб і членів комітетів верховної Ради Укра-їни. встановлено, що сьогодні питання дисциплінарної та матеріальної відповідальності народних депутатів України регулюються досить фрагментарно та безсистемно, більшою мірою стосуючись їх порушень на пленарних засіданнях, аніж у парламентських комітетах.Документ Економічні, соціальні та культурні права людини в умовах запобігання поширенню COVID-19 в Україні(Право і безпека. - 2020. - № 2 (77). - С. 156-163, 2020) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Проаналізовано теоретичні положення і правові засади запровадження і реалізації гарантій та обмежень економічних, соціальних і культурних прав людини в умовах запобігання поширенню COVID-19 в Україні, охарактеризовано сутність та особливості встановлених у зв’язку із цим протиепідемічних заходів. Обґрунтовано шляхи вдосконалення гарантій та обмежень заданих прав людини у напрямку їх комплексного законодавчого врегулювання, а також забезпечення конституційності, доцільності, пропорційності та тимчасовості протиепідемічних заходів і мінімізації обмежень прав людини з установленням особливих умов їх реалізації.Документ Засади та порядок обрання посадових осіб комітетів Верховної Ради України(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: Право. – 2019. – Вип. 55, т. 1. – С. 83-86, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622У статті виконано аналіз теоретичних положень та конституційно-правового регулювання обрання голів, перших заступників та заступників голів, секретарів комітетів Верховної Ради України. Визначено основні засади, порядок та значення обрання цих посадових осіб. Обґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення формування керівного складу парламентських комітетів, що має здійснюватися на основі пропорційного представництва депутатських фракцій та груп з урахуванням якостей та досвіду кандидатів.Документ Конституційно-правове регулювання статусу Адміністрації Президента України : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2014) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; Марцеляк, О. В. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу конституційно-правового регулювання статусу Адміністрації Президента України. Розглянуто різні підходу з приводу розуміння сутності апарату Президента України, визначено його поняття та місце у державному механізмі. З’ясовано специфіку становлення Адміністрації Президента України та Секретаріату Президента України як апарату глави держави. Охарактеризовано функції, принципи, повноваження, гарантії діяльності та особливості структурної організації Адміністрації Президента України. Встановлено роль і місце Адміністрації Президента України у системі допоміжних органів глави держави. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання статусу апарату Президента України. Проаналізовано досвід конституційно- правового регулювання статусу апарату глави держави у зарубіжних країнах. Обґрунтовано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення конституційно-правового статусу Адміністрації Президента України.Документ Конституційно-правове регулювання статусу апарату глави держави у ФРН, Франції та США(Форум права. - 2015. - № 5. - С. 93–99., 2015) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз конституційно-правового регулювання статусу апарату глави держави у ФРН, Франції та США, встановлено його значення і основні риси організації та діяльності, а також визначено можливості використання такого досвіду у розбудові апарату глави держави в Україні.Документ Конституційно-правові засади становлення комітетів і тимчасових комісій Верховної Ради України(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С. 29-34, 2017) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Проаналізовано конституційно-правові засади становлення комітетів і тимчасових комісій Верховної Ради України, визначено їх сутність, основні ознаки та значення. Обґрунтовано пріоритетні напрямки розвитку конституційно-правового статусу парламентських комітетів і тимчасових комісій в Україні.Документ Контрольна функція комітетів Верховної Ради України: поняття, ознаки та значення(Право і суспільство. - 2019. - № 1. - С. 10-16, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз теоретичних положень і конституційно-правових засад щодо розуміння сутності контрольної функції комітетів Верховної Ради України, визначено їїосновні ознакитазначення, атакожобґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення конституційно-правового регулювання контрольної діяльності парламентських комітетів.Публікація Кримінальне право України (у питаннях та відповідях) : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2023. – 520 с., 2023) Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; Ємельянов, В. П.; Yemelianov, V. P.; Житний, О. О.; Zhytnyi, O. O.; Павликівський, В. І.; Pavlykivskyi, V. I.; Харченко, В. Б.; Kharchenko, V. B.; Храмцов, О. М.; Khramtsov, O. M.; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; Бандурка, І. О.; Bandurka, I. O.; Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; Кондратов, Д. Ю.; Kondratov, D. Y.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Лизогуб, Я. Г.; Lyzohub, Ya. G.; Фіалка, М. І.; Fialka, M. I.; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; Шевчук, Т. А.; Shevchuk, T. A.; Шинкарьов, Ю. В.; Shynkarov, Yu. V.; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; Шевелев, К. Є.; Shevelev, K. Ye.; Іван Кріцак; Лизогуб Ярослав Григорович; Кирило Черевко; Iryna Bandurka; Олександр ЗозуляУ навчальному посібнику у стислій та доступній формі розглянуто основні питання навчальної дисципліни «Кримінальне право Украї-ни», інститути і вчення Загальної та Особливої частин кримінального права. Використовуючи цей посібник для підготовки до іспиту, можна в найкоротші строки систематизувати знання, отримані під час ви-вчення дисципліни, зосередити увагу на ключових поняттях, їх озна-ках та особливостях. Також можна застосовувати посібник для диста-нційного та заочного вивчення кримінального права України. Для курсантів і студентів ЗВО юридичного профілю, викладачів, ас-пірантів та ад’юнктів, науковців, практичних працівників, а також широ-кого кола читачів, які цікавляться проблематикою протидії злочинності.Документ Критерії та принципи формування персонального складу комітетів Верховної Ради України(Форум права. - 2019. - № 2. - С. 36-44, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз теоретичних основ та конституційно-правового регулювання формування персонального складу комітетів Верховної Ради України. Також визначено його основні критерії, принципи, порядок та наслідки. Встановлено, що поточні критерії та принципи формування складу комітетів Верховної Ради України є в цілому недосконалими, наприклад, не гарантуються місця у комітетах позафракційним народним депутатам України, не враховується рівень компетентності та бажання парламентарів при їх розподілі в комітети. У свою чергу, законодавчо визначений принцип пропорційного представництва в комітетах депутатських фракцій і груп на практиці часто не дотримується. Обґрунтовано пріоритетні напрями удосконалення конституційно-правових засад організації та діяльності комітетів Верховної Ради України. Для забезпечення політичної структуризації та професіоналізму персонального складу комітетів Верховної Ради України він має визначатись на основі узгодженого поєднання принципу пропорційного представництва фракцій і груп з максимальним врахуванням рівня компетентності та бажання народних депутатів України щодо членства в окремих комітетах. Доведено, що ефективна реалізація цього підходу залежить не тільки від законодавчого закріплення додаткових вимог до складу комітетів Верховної Ради України, але і від відповідальності, правової свідомості та політичної культури депутатського корпусу.Документ Місце апарату Президента України у державному механізмі(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. - 2012. - Вип. 20, ч. 1, т. 1. - С. 151-154, 2012) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Виконано аналіз теоретичних положень і конституційно-правового регулювання з приводу місця й статусу апарату Президента України у державному механізмі, встановлено його специфіку і теоретико-правові засади, а також визначено напрямки вдосконалення конституційно-правового статусу Адміністрації Президента України.Документ Напрямки вдосконалення конституційно-правового статусу комітетів Верховної Ради України(Форум Права. – 2019. – № 5 (58). – С. 19-37, 2019) Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Метою роботи є поглиблений аналіз особливостей конституційно-правового регулювання організації та діяльності комітетів Верховної Ради України, їх характеристика з урахуванням сучасних реалій вітчизняного парламентаризму та зарубіжної практики, а також обґрунтування пріоритетних напрямків удосконалення конституційно-правового статусу комітетів Верховної Ради України.