Перегляд за Ключові слова "confidential information"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Experiencing personal data protection on the internet and its possibilities of recognition and enforcement in Ukraine(Revista de Derecho. – 2021. – Vol. 10 (2). – P. 87-100, 2021) Melnyk, P.; Kostenko, O. V.; Blinova, H. O.; Shynkarenko, I. I.; Шинкаренко, І. І.; Шинкаренко IринаМета цієї статті - знайти найбільш успішні способи, форми та методи захисту персональних даних в мережі Інтернет серед іноземних держав для вітчизняних політико-правових реалій.Документ Використання Fetch API запитів у роботі безпечних вебзастосунків(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 17 травн. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 57-59, 2023) Барабаш, В. О.; Barabash, V. O.Визначено, що сучасні веб-застосунки стають все більш потужнішими та більш розповсюдженими, що вимагає використання безлічі різних інструментів та компонентів для їх реалізації. Одним з таких компонентів є Fetch API, який забезпечує взаємодію з сервером та отримання даних. Однак, як і будь-який інший комунікативний інструмент Fetch API може використовуватися для шкідливих або відверто протиправних, до сторони користувача, дій. Надано рекомендації щодо створення безпечного API сервісу.Документ Засоби обміну конфіденційною інформацією в системі електронного уряду(Теорія та практика державного управління. - 2008. - Вип. 4 (23). - С. 186-192, 2008) Клімушин, П. С.; Klimushyn, P. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1020-9399; Серенок, А. О.; Serenok, A. O.Стаття присвячена розгляду проблеми підвищення ефективності державного управління через вдосконалення організаційних, правових і технічних механізмів взаємодії інфраструктур суспільства в системі електронного уряду. The article is devoted to the problem of effectiveness increase of government by improvement the organizational, legal and technical procedure of society infrastructures’ interaction in electronic government system. Статья посвящена рассмотрению проблемы повышения эффективности государственного управления через совершенствование организационных, правовых и технических механизмов взаимодействия инфраструктур общества в системе электронного правительства.Документ Конфіденційна інформація, що є власністю держави, як предмет злочину(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2004. – Вип. 27. - С. 185-188, 2004) Самойлова, О. С.; Samoilova, O. S.Доведено , що інформація може бути визнана предметом злочину, а також розглянуто такий специфічний предмет злочину, як конфіденційна інформація, що є власністю держави. Доказано, что информация может быть признана предметом преступления, а также рассмотрен такой специфический предмет преступления, как конфиденциальная информация, которая является собственностью государства. It is proved that information can be recognized as a crime subject, and also such specific subject of a crime as confidential information, which is the property of the state, is considered.Документ Кримінально-правова охорона таємниці листування, телефонних розмов, телеграфної чи іншої кореспонденції, що передаються засобами зв’язку або через комп’ютер : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2011) Кондратов, Д. Ю.; Kondratov, D. Yu.; Литвинов, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено комплексному дослідженню проблем кримінально-правової охорони таємниці листування, телефонних розмов, телеграфної чи іншої кореспонденції, що передаються засобами зв’язку або через комп’ютер. Досліджується історія та розвиток національного кримінального законодавства, а також законодавства деяких зарубіжних країн щодо охорони права на таємницю кореспонденції. Проведено аналіз відповідності зарубіжного та національного законодавства щодо правових підстав обмеження права на таємницю кореспонденції виробленим Європейським Судом з прав людини принципам обмеження цього права. Особливу увагу приділено кримінально-правовій характеристиці об’єктивних та суб’єктивних ознак складу злочину, передбаченого ст. 163 КК, його кваліфікуючим ознакам, окремим питанням кваліфікації та відмежування порушення таємниці листування, телефонних розмов, телеграфної чи іншої кореспонденції, що передаються засобами зв’язку або через комп’ютер від суміжних складів злочинів. Запропоновані рекомендації щодо удосконалення ст. 163 КК.Документ Межі здійснення права на інформацію про стан свого здоров’я(Право і суспільство. - 2017. - № 2, ч. 1. - С. 45-50, 2017) Ходєєва, Н. В.; Khodeeva, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6154-6854Статтю присвячено дослідженню проблемних питань стосовно особливостей визначення меж здійснення права на інформацію про стан свого здоров’я та особливостей їх встановлення. Також вагому увагу приділено визначенню індивідуальних та загальних меж здійснення права на інформацію про стан свого здоров’я.Документ Нормативно-методичні основи забезпечення електронного документообігу в державному управлінні(Теорія та практика державного управління. Харків : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2011. Вип. 1 (32). С. 49–54., 2011) Клімушин, П. С.; Мордвинцев, М. В.Показано, що проблеми впровадження систем електронного документообігу пов ’язані з відсутністю нормативно-методичної бази, необхідної для повноцінного використання електронних документів. Формування нормативно-методичної бази планується на основі запропонованого навчального курсу “Електронний документообіг в державному управлінні” та комплексу нормативних заходів забезпечення інформаційної безпеки при використанні електронних документів у державному управлінні. It is rotined that the problem of introduction ofthe system of electronic circulation of documents is rela ted to absence of normative-methodical base, necessary for the valuable use of electronic documents. Forming normative-methodical a base is planned on basis of the offered educational course “Electronic circulation of documents in state administration ” and complex of normative measures ofproviding of informative safety at the use of electronic documents in state administration.Документ Особливості використання інформації, отриманої внаслідок конфіденційного співробітництва, під час проведення негласних слідчих (розшукових) дій(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18 листоп. 2016 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2016. – С. 360-363., 2016) Тагієв, С. Р.; Tahiiev, S. R.; Гекова, Ю. І.; Hekova, Yu. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9393-9839На основі аналізу національного законодавства та юридичної наукової літератури охарактеризовано особливості отримання і використання конфіденційної інформації під час проведення негласних слідчих (розшукових) дій. Проаналізовано проблему розмежування повноважень слідчого й оперативних працівників щодо отримання такої інформації. Наголошено, що на рівні КПК України не закріплено таке поняття, як конфідент, тому запропоновано в ньому закріпити норму, яка б розкривала сутність цього поняття для подальшого гарантування й захисту прав конфідента.Документ Особливості об’єктивної сторони злочину, передбаченого ст. 330 КК України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2006. – Вип. 34. - С. 138-143, 2006) Самойлова, О. С.; Samoilova, O. S.Розглянуто особливості та уточнені ознаки об’єктивної сторони складу злочину пов’язаним із збиранням інформації. Рассмотрены особенности и уточнены признаки объективной стороны состава преступления связанным со сбором информации. The features and characteristics of the objective side of the corpus delicti related to the collection of information are clarified.Документ Охорона персональних даних як потреба демократичного суспільства(Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 4. - С. 34-40, 2018) Гуйван, О. П.; Guivan, O. P.; Гуйван, П.; Guivan, P.Cтаття присвячена дослідженню питань охорони і правового захисту персональних даних особи як невід’ємного елемента її нематеріальних прав і свобод. Дані про особу, особливо конфіденційного характеру, мають оброблятися та поширюватися виключно за її згодою. Зроблено висновок, що таке правило має закріпитися у законодавстві та судовій практиці та діяти незалежно від того, в яких галузевих відносинах перебувають володілець бази даних та суб’єкт цих даних.Документ Питання кримінально-правої охорони права на особисту таємницю людини(Права людини в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 10 груд. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 147-150, 2020) Кондратов, Д. Ю.; Kondratov, D. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5426-4878Проаналізовано проблеми кримінально-правової охорони особистої таємниці людини; надано практичні рекомендації з удосконалення кримінального законодавства України, що встановлює відповідальність за порушення особистої таємниці людини; запропоновано вирішення дискусійних питань кваліфікації таких посягань та реалізації кримінальної відповідальності за їх вчинення.Документ Суб’єкт злочину, передбаченого ст. 330 Кримінального кодексу України(Форум права. – 2010. – № 4. – С. 150–155, 2010) Володавська, О. С.; Volodavska, O. S.Розглянуто ознаки суб’єкта передачі або збирання відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, яка є власністю держави. Наведена класифікація суб’єктів вказаного злочину. Запропоновані зміни до Кримінального кодексу України.Документ Сутність поняття "публічна фігура" та охорона їх інформації приватного характеру з ознаками таємниці(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 81-83, 2020) Хлопов, А. О.; Khlopov, A. O.Зазначено, що зміст права на недоторканність приватного життя у публічної особи та пересічного громадянина збігається, але обсяг його в кількісній характеристиці є різний. Такий перекіс відбувається через додатковий тягар прозорості приватного життя, який несуть публічні особи в силу займаної посади чи статусу. Громадськість оперує значно більшим колом інформації приватного характеру з ознаками таємниці з огляду на підвищений інтерес до цієї персони. Це не означає, що повага до приватного життя чи окремих його складових цих осіб нехтується, хоча користуються тим ж правами. Правозастосовна практика України не дуже приділяє уваги розмежуванню потерпілих від кримінальних злочинів щодо незаконного втручання в різні сфери приватної життєдіяльності особи, що є мінусом. Крім цього, законодавство оперує одразу декількома поняттями «публічна особа» та «публічний діяч». Останній використовується для моніторингу фінансових операцій, як наслідок використовується в вужчому значенні. Тому на рівні законодавства необхідно надати прийнятне визначення поняттю «публічна особа», щоб сформувати правозастосовну практику при розгляді справ за участю окреслених осіб при порушення їх приватного простору та інформації приватного характеру з ознаками таємниці.Документ Сутність інформації з обмеженим доступом в органах Національної поліції України(Право і суспільство. - 2016. - № 6, ч. 1. - С. 131-138, 2016) Негодченко, В. О.; Nehodchenko, V. O.Розкрито сутність інформації з обмеженим доступом. Доведено, що до інформації з обмеженим доступом у системі Національної поліції належить службова та таємна інформація. Охарактеризовано зміст службової та таємної інформації в органах Національної поліції. Сформульовано ознаки інформації з обмеженим доступом у системі Національної поліції України.Документ Таємниця кореспонденції як предмет злочину, передбаченого статтею 163 Кримінального кодексу України(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2015. - № 1 (9). - С. 94-107., 2015) Кондратов, Д. Ю.; Kondratov, D. Y.У статті розглянуто основні теоретичні позиції з питання щодо предмета злочину, виділено основні ознаки таємниці та надано її загальноправового визначення. Автор аналізує основні характеристики таємниці кореспонденції та пропонує розуміння даного виду таємниці як предмета злочину, передбаченого ст. 163 КК України.Документ Щодо можливості комерціалізації інформації(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 536-537., 2019) Ясечко, С. В.; Iasechko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4058-9959Автором зазначено, що в Україні єдиного підходу щодо розуміння юридичної природи інформації (конфіденційної інформації) не вироблено. Певною мірою це пояснюється тим, що інформація не є класичним об’єктом цивільного права. Категоричність думок, що інформація, як особисте немайнове благо, не може бути предметом правочину, втрачає свою сутність, а с кожним роком інформація все більше і більше комерціалізується.Документ Інформаційне забезпечення діяльності органів податкової служби(Право і безпека. - 2011. - № 2 (39). - С. 273-276, 2011) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Досліджено інформаційне забезпечення діяльності органів державної податкової служби України в умовах реформування облікового процесу з урахуванням міжнародних стандартів та автоматизації обробки даних. Проаналізовані нормативно-правові акти чинного законодавства, що виступають правовою основою діяльності органів податкової служби. The information support of the State Tax Service of Ukraine in terms of reforming accounting process according to international standards and automate data processing are researched. The legal acts of national legislation, which are the legal basis of the State Tax Service of Ukraine, are analyzed. Исследовано информационное обеспечение деятельности органов государственной налоговой службы Украины в условиях реформирования учётного процесса с учётом международных стандартов и автоматизации обработки данных. Проанализированы нормативно-правовые акты действующего законодательства, которые служат правовой основой деятельности органов налоговой службы.