Наукові публікації (Scientific publications). УДК 349.2/.3
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/155
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Termination of the contract for service in the National Police of Ukraine(Legal, Economic Science and Praxis. - 2023. - № 8. - P. 46-50, 2023) Vereitin, S. V.; Вереітін, С. В.У статті досліджено особливості припинення контракту про проходження служби в Національній поліції України. Зазначено, що служба в Національній поліції України є надзвичайно специфічним і відповідальним видом трудової діяльності. Це передбачає наявність спеціального правового регулювання трудових відносин поліцейських, яке встановлює, зокрема, особливості прийому до служби в поліції та звільнення з неї. Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення теоретичних положень трудового права щодо визначення особливостей припинення контракту про проходження служби в Національній поліції України та відповідних норм загального та спеціального трудового законодавства.Документ Контракт про проходження служби поліцейськими в Україні(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 27-й річниці створення Харків. нац. ун-ту внутр. справ (м. Харків, 19 листоп. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 43-44, 2021) Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.Зазначено, що контракт про проходження служби в поліції є строковим трудовим договором, тобто таким, де строк служби поліцейського чітко обмежено часовими рамками. У всіх інших випадках трудові відносини з поліцейськими встановлюються на безстроковій основі.Документ Контракт про проходження служби в поліції як правовий засіб захисту трудових прав поліцейського(Прикарпатський юридичний вісник. - 2017. - Вип. 1 (16), т. 4. - С. 29-33, 2017) Корольчук, Б. Л.; Korolchuk, B. L.Досліджено типову форму контракту про проходження служби в поліції. Обґрунтовано необхідність диференціації умов праці поліцейських. Наголошено, що контракт здатен забезпечити індивідуальне регулювання службово-трудових відносин в поліції. Підкреслено, що зміст типового контракту на проходження служби в поліції має низький рівень юридичної техніки. Майже усі розділи цього контракту несуть виключно інформаційний характер. Спосіб формулювання положень контракту має банкетний та відсилочний характер, що в окремих випадках призводить до нівелювання прав поліцейських.Документ Problems of temporary employment: foreign experience(Visegrad journal on human rights. – 2020. – № 2 (Vol. 2). – P. 149-154, 2020) Radzividlo, A. Ya.; Радзівідло, А. Я.Розглянуто проблеми зайнятості населення України і країн Європейського Союзу. Проаналізовано закордонний досвід забезпечення зайнятості населення та надано пропозиції та рекомендації з удосконалення організаційно-правових засад забезпечення зайнятості населення України, у тому числі шляхом застосування тимчасової зайнятості. Обґрунтовано, що одним із напрямів збільшення зайнятості в Україні, з огляду на закордонний досвід, має стати збільшення використання праці на умовах тимчасової або неповної зайнятості, а також інших форм нестандартної зайнятості. Для цього пропонується скасувати ч. 2 ст. 23 Кодексу законів про працю України.Документ Окремі проблеми правового регулювання трудової правосуб’єктності роботодавця як сторони контракту(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2021. – № 3 (94). – С. 49-57, 2021) Вереітін, С. В.; Vereitin, S. V.Розглянуто наукові підходи до визначення трудової правосуб’єктності роботодавця у трудових правовідносинах. Досліджено норми Кодексу законів про працю України та проєктів Трудового кодексу України щодо трудової правосуб’єктності роботодавця – юридичної особи та роботодавця – фізичної особи. Запропоновано передбачити у Кодексі законів про працю України та у майбутньому Трудовому кодексі України таку норму: «Роботодавцем може бути фізична особа, яка досягла 18-річного віку. За наявності письмової згоди батьків (усиновлювачів), піклувальника або органу опіки та піклування фізична особа, якій виповнилось 16 років і яка бажає займатися підприємницькою діяльністю, може бути роботодавцем. Роботодавчі повноваження у фізичної особи виникають з моменту державної реєстрації її як підприємця».Документ Національна поліція України як сторона контракту про проходження служби в поліції(Право і безпека. - 2021. - № 2 (81). - С. 144-148, 2021) Вереітін, С. В.; Vereitin, S. V.Надано пропозиції і рекомендації з удосконалення теоретичних положень трудового права щодо особи роботодавця у трудових правовідносинах поліцейських та норм національного законодавства щодо правового статусу Національної поліції України як сторони контракту про проходження служби в поліції.Документ Підстави для припинення службово–трудових відносин за контрактом в органах внутрішніх справ(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. – Вип. 24. - С. 257-261, 2003) Яценко, Т. П.; Yatsenko, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0033-3238Зазначено, що українське законодавство про контракти в цілому відповідає сучасним вимогам. Що ж до припинення службово–трудових відносин осіб рядового та начальницького складу органів внутрішніх справ, вони повинні з необхідністю доповнюватися спеціальними гарантіями, що містяться у нормах як законодавства про державну службу, так і положеннях відомчого нормативно–правового забезпечення. Отмечено, что украинское законодательство о контрактах в целом соответствует современным требованиям. Что касается прекращения служебно-трудовых отношений лиц рядового и начальствующего состава органов внутренних дел, они должны с необходимостью дополняться специальными гарантиями, содержащиеся в нормах как законодательства о государственной службе, так и положениях ведомственного нормативно-правового обеспечения. It is noted that the Ukrainian legislation on contracts as a whole meets modern requirements. With regard to the termination of official-labor relations of individuals of the rank and file of the internal affairs bodies, they must be supplemented with the need for special guarantees contained in the norms of both the legislation on public service and the provisions of departmental regulatory support.Документ Щодо доцільності застосування контракту в органах внутрішніх справ України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2008. - Вип. 43 - С. 308-313, 2008) Мельник, К. Ю.; Melnyk, K. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8960-0234; ResearcherID: J-7829-2016Досліджено доцільність застосування контракту в органах внутрішніх справ України. Введення контрактів відкриє певні можливості для зловживання керівництвом служб та підрозділів органів внутрішніх справ. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Исследована целесообразность применения контракта в органах внутренних дел Украины. Введение контрактов откроет определенные возможности для злоупотребления руководством служб и подразделений органов внутренних дел. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. The expediency of applying the contract in the law-enforcement bodies of Ukraine is investigated. The introduction of contracts will open up some opportunities for abuse of the management of the departments and units of law enforcement agencies. Practical recommendations are given to address these issues.Документ Договірне регулювання права на працю поліцейських(Підприємництво, господарство і право. – 2019. – № 5. – С. 120-124, 2019) Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007; ResearcherID: AAB-6020-2020У статті на основі аналізу норм чинного законодавства України, а також поглядів учених досліджено проблему договірного регулювання реалізації права на працю поліцейських. Наголошено, що, оскільки зміст контракту прямо визначається нормами чинного законодавства (що зумовлено специфікою функціонального призначення поліції), це суттєво обмежує можливості сторін у визначенні умов організації праці та здійснюваних трудових обов`язків, хоча не порушує основного принципу права на працю – свободи вибору праці, адже контракт укладається на добровільній основі.Документ Акт про призначення на посаду як основна підстава виникнення трудових правовідносин з державними службовцями(Соціальне право. – 2017. – № 2. – С. 58-64, 2017) Мельник, К. Ю.; Melnyk, K. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8960-0234; ResearcherID: J-7829-2016Стаття присвячена дослідженню правової природи акта про призначення на посаду як підстави виникнення трудових правовідносин з державними службовцями. Визначаються особливості акта про призначення на посаду державної служби. Надаються пропозиції з удосконалення теоретичних положень трудового права стосовно підстав виникнення трудових правовідносин з державними службовцями.