Наукові публікації (Scientific publications). УДК 31

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/210

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    До питання про методи вивчення криміногенної особистості, що вчиняє злочини в сфері ПЕК
    (Форум права. – 2009. – № 1. – С. 573– 577, 2009) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6117-9134
    Розглянуто основні методи вивчення особистості, що вчиняє злочини в сфері паливно-енергетичного комплексу, зокрема, традиційні соціологічні методи вивчення особи злочинця: методи моделювання та експерименту, метод експертних оцінок, а також: анкетування, інтерв’ю та тестування.
  • Ескіз
    Документ
    Глобализация и маргинализация: две тенденции развития современного мира
    (Вісник Харківського національного університета ім. В. Н. Каразіна : № 621. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства : методологія, теорія, методи. – 2004. – С. 152-158, 2004) Бутылина, Е. В.; Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098
    Стаття присвячена розгляду таких соціальних процесів, як глобалізація та маргіналізація. Аналізуються позитивні та негативні наслідки глобальних змін для світового суспільства та для України. Автор доводить, що глобалізацю необхідно розглядати як внутрішньо суперечливий (амбівалентний) процес. Робиться висновок про те, що прискорення глобальних перетворень зумовлює посилення маргіналізації світового суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен професійної маргінальності студентства: особливості соціологічного вимірювання
    (Право і безпека. - 2009. - № 1. - С. 259-264, 2009) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098
    У статті досліджується феномен професійної маргінальності сучасного студентства, визначається його сутність та показники. Автор репрезентує методику соціологічного виміру досліджуваного явища та наводить результати пілотажного дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка маргінального стану молоді: шляхи подолання
    (Соціологічні дослідження. ― 2006. ― №6. ― С. 73-80, 2006) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098
    Стаття присвячена дослідженню проблеми маргінальності в сучасному суспільстві. Автор визначає специфічні риси маргінального положення молоді. Особлива увага приділяється студентству. У статті аналізуються об'єктивні та суб'єктивні причини маргіналізації молоді в цілому та студентства зокрема, виділяються критеріальні показники маргінальності, проводиться порівняльний аналіз рівня маргінальнсті різних груп молоді. Автор робить висновок про необхідності розробки механізмів подолання маргінального становища молоді в рамках вузу.
  • Ескіз
    Документ
    Глобализация как фактор маргинализации современного общества
    (Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. пр. - Харків: ВЦ ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2002. ― С. 272-274, 2002) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098; Бутылина, Е. В.
    У статті розглядаються проблеми поширення глобалізаційних процесів у сучасному суспільстві та їх вплив на стан його маргіналізації. Автор аналізує культурну глобалізацію як процес зіткнення локальних культур та поширення процесу глокалізації, доводить, що глобалізація детермінує процес створення нової всесвітньої стратифікаці, наслідком якого є виникнення стану глобальної маргіналізації, що відбивається у суттєвій диференціації між різними регіонами і суспільствами у світі, а також у підвищенні ролі маргінальної людини як особи, що створює нові зразки культури, поведінки.
  • Ескіз
    Документ
    Анкетне опитування як метод соціологічного дослідження: особливості розгляду в аудиторії
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 45. - С. 214-219, 2009) Гузьман, О. А.; Huzman, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1694-0131
    Узагальнено досвід викладання методів соціологічних досліджень, визначено переваги та недоліки у використанні активних методів навчання в умовах вищої школи. Розглянуто процес забезпечення безперервного руху від простих завдань до складних, зв’язок між аудиторною та самостійною діяльністю студентів.