Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/13

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 1995. - Виходить щоквартально. - ISSN 1999-5717.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги до особистості поліцейського в умовах глобалізації та впровадження міжнародних стандартів поведінки правоохоронців
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2021. – № 3 (94). – С. 316-330, 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Расторгуєва, Н. О.; Rastorhuieva, N. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1234-2767
    Акцентовано на тому, що підготовка правоохоронця сьогодні має враховувати глобальні виклики суспільству, державі та міжнародному співтовариству. Метою дослідження є визначення вимог до особистості поліцейського в умовах глобалізації та впровадження міжнародних стандартів поведінки правоохоронців. Завданнями є визначити перелік актуальних питань, які слід ураховувати під час підготовки поліцейського, й окреслити основні характеристики сучасного поліцейського відповідно до міжнародних стандартів поведінки правоохоронця. Виокремлено вимоги, що ставляться до особистості поліцейського в умовах глобалізації та впровадження міжнародних стандартів поведінки правоохоронця, та визначено актуальні напрями освітнього процесу закладах вищої освіти МВС України з урахуванням положень міжнародних стандартів правоохоронної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки удосконалення та правового регулювання виховного процессу в закладах освіти МВС
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 17. - С. 161-167, 2002) Яровий, С. М.; Yarovyi, S. M.
    Розглянуто організаційна побудова системи навчально-виховного процесу відомчих закладів освіти, визначення цілей, завдань, функцій, принципів, методів, способів, прийомів і засобів формування особистості слухачів та курсантів у якості працівників органів внутрішніх справ. Зазначено, що все це здійснюється за допомогою відповідного правового регулювання. Рассмотрено организационное построение системы учебно-воспитательного процесса ведомственных учебных заведений, определение целей, задач, функций, принципов, методов, способов, приемов и средств формирования личности слушателей и курсантов в качестве работников органов внутренних дел. Отмечено, что все это осуществляется с помощью соответствующего правового регулирования. The organizational structure of the system of the educational process of departmental educational institutions, the definition of goals, objectives, functions, principles, methods, methods, techniques and means of forming the personality of students and cadets as employees of internal affairs bodies are considered. It is noted that all this is carried out with the help of appropriate legal regulation.
  • Ескіз
    Документ
    Вирішення проблем професійної орієнтації в органах внутрішніх справ України: досвід та перспективні напрямки
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 17. - С. 158-161, 2002) Москаленко, А. П.; Moskalenko, A. P.; Кобзін, Д. О.; Kobzin, D. O.
    Актуальним стає питання про вивчення мотивації кандидатів на службу в органи внутрішніх справ та створення системи професійної орієнтації МВС України. Окреслені важливі питання які вирішуються вченими Національного університету внутрішніх справ. Сьогодні вже розроблені методичні посібники щодо вивчення та корекції професійної мотивації працівника органів внутрішніх справ, адаптації працівника ОВС до умов праці. Розроблені та адаптовані до використання психологічні методики, які використовуються при навчанні практичних психологів в університеті та у практичних підрозділах ОВС. Актуальным становится вопрос об изучении мотивации кандидатов на службу в органы внутренних дел и создание системы профессиональной ориентации МВД Украины. Очерчены важные вопросы, которые решаются учеными Национального университета внутренних дел. Сегодня уже разработаны методические пособия по изучению и коррекции профессиональной мотивации работника органов внутренних дел, адаптации сотрудника ОВД к условиям труда. Разработаны и адаптированы к использованию психологические методики, которые используются при обучении практических психологов в университете и в практических подразделениях ОВД. The issue of studying the motivation of candidates for service in the internal affairs bodies and the creation of a vocational guidance system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine becomes relevant. Important issues that are addressed by scientists of the National University of Internal Affairs are outlined. Today, methodological manuals on the study and correction of professional motivation of an employee of the internal affairs bodies, and the adaptation of an ATS employee to working conditions have already been developed. Developed and adapted to the use of psychological techniques that are used in the training of practical psychologists at the university and in the practical units of the Department of Internal Affairs.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний коментар до окремих статей нового Кримінального кодексу України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 421-428, 2002) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Бочарова, С. П.; Bocharova, S. P.; Землянська, О. В.; Zemlianska, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6547-2621
    Розглянуто ряд статей кримінального законодавства, судовий розгляд по яких вимагає психологічного аналізу особливостей особистості і поведінки потерпілих, обвинувачуваних, свідків, з’являється необхідність проведення психологічних експертиз. Урахування психічних станів законодавчим шляхом було закріплено в ознаках ряду злочинів або в обставинах , що зм'якшують відповідальність. A number of articles of criminal law are considered, the trial of which requires psychological analysis of the personality and behavior of victims, accused, witnesses, there is a need for psychological examinations. Consideration of mental states was enshrined in law in the features of a number of crimes or in mitigating circumstances. Рассмотрен ряд статей уголовного законодательства, судебное разбирательство по которым требует психологического анализа особенностей личности и поведения потерпевших, обвиняемых, свидетелей, появляется необходимость проведения психологических экспертиз. Учет психических состояний законодательным путем было закреплено в признаках ряда преступлений или в обстоятельствах, смягчающих ответственность.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми професійного психологічного відбору до вузів системи МВД
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 452-456, 2002) Москаленко, А. П.; Moskalenko, A. P.
    Відзначено, що сам по собі психологічний відбір не є єдиним та вирішальним засобом забезпечення ефективності професійної діяльності, досягнення необхідної якості спеціалістів, попередження плинності кадрів й порушень службової дисципліни. Необхідно враховувати, що це тільки один із компонентів складної системи заходів, методів та засобів комплексного урахування людського фактору у професійній діяльності. It is noted that psychological selection in itself is not the only and decisive means of ensuring the effectiveness of professional activities, achieving the required quality of specialists, preventing staff turnover and violations of professional discipline. Keep in mind that this is just one of components of a complex system of measures, methods and means of integrated consideration of the human factor in professional activities. Отмечено, что сам по себе психологический отбор не является единственным и решающим средством обеспечения эффективности профессиональной деятельности, достижения требуемого качества специалистов, предупреждения текучести кадров и нарушений служебной дисциплины. Необходимо учитывать, что это только один из компонентов сложной системы мероприятий, методов и средств комплексного учета человеческого фактора в профессиональной деятельности.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі підходи до вивчення міжособистісних конфліктів
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 499-504, 2002) Милорадова, Н. Е.; Myloradova, N. E.
    Досліджено теоретичну розробку конфліктів. Конфлікти, що виникають при взаємовідносинах людей, прийнято називати міжособистісними. Вони відрізняються специфічними рисами та багатогранністю засобів класифікування, які базуються на різноманітних позиціях авторів та особливостях підходів. The theoretical development of conflicts is investigated. Conflicts that arise in human relationships are called interpersonal. They differ in specific features and versatility of classification tools, which are based on different positions of the authors and features of approaches. Исследована теоретическая разработка конфликтов. Конфликты, возникающие при взаимоотношениях людей, принято называть межличностными. Они отличаются специфическими чертами и многогранностью средств классификации, основанные на различных позициях авторов и особенностях подходов.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-практичні підходи вивчення девіантної поведінки курсантів вищих навчальних закладів МВС України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 504-509, 2002) Оспіщев, Є. Я.; Ospishchev, Ye. Ya.
    Досліджено проблему впровадження постійного науково-обгрунтованого психологічного супроводження курсантів на всіх етапах навчання з метою вивчення глибинних процесів їх девіантної поведінки. Це дозволить розробляти та застосовувати засоби профілактики, корекції, своєчасно втілювати нові форми організаційно-управлінських заходів, корегувати процеси виховання та навчання з метою значного скорочення та виключення фактів девіантної поведінки серед курсантів. The problem of introduction of constant scientifically-based psychological support of cadets at all stages of training for the purpose of studying of deep processes of their deviant behavior is investigated. This will allow to develop and apply means of prevention, correction, in a timely manner to implement new forms of organizational and managerial measures, to adjust the process of education and training in order to significantly reduce and eliminate the facts of deviant behavior among cadets. Исследована проблема внедрения постоянного научно-обоснованного психологического сопровождения курсантов на всех этапах обучения с целью изучения глубинных процессов их девиантного поведения. Это позволит разрабатывать и применять средства профилактики, коррекции, своевременно воплощать новые формы организационно-управленческих мероприятий, корректировать процессы воспитания и обучения с целью значительного сокращения и исключения фактов девиантного поведения среди курсантов.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття та напрямки соціально-психологічного супроводження виховного процесу в закладах освіти МВС України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 510-513, 2002) Яровий, С. М.; Yarovyi, S. M.
    Визначено поняття соціально-психологічного забезпечення виховного процесу в закладах відомчої освіти як комплекс цілеспрямованих заходів спеціально уповноважених суб’єктів виховання слухачів та курсантів, спрямованих на системне формування їх психоемоційної стійкості, необхідної для виконання у подальшому певних оперативно-службових завдань. The concept of social and psychological support of the educational process in the institutions of departmental education is defined as a set of purposeful measures of specially authorized subjects of education students and cadets, aimed at the systematic formation of their psycho-emotional stability, necessary for the subsequent performance of certain operational tasks. Определено понятие социально-психологического обеспечения воспитательного процесса в учреждениях ведомственного образования как комплекс целенаправленных мероприятий специально уполномоченных субъектов воспитания слушателей и курсантов, направленных на системное формирование их психоэмоциональной устойчивости, необходимой для выполнения в дальнейшем определенных оперативно-служебных задач.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема соціально-психологічних установок щодо співробітників правоохоронних органів
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 514-516, 2002) Воробйова, І. В.; Vorobyova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0325-7744
    Розглянуто проблему вивчення змістовної сторони соціально-психологічних установок щодо співробітників міліції. Відзначено, що відношення й уявлення про міліцію - це загальний показник її діяльності, що говорить про положення і статус міліції в суспільстві і готовність громадян допомагати правоохоронним органам. The problem of studying the substantive side of socio-psychological attitudes towards police officers is considered. It is noted that the attitude and perception of the police is a general indicator of its activity, which indicates the position and status of the police in society and the willingness of citizens to help law enforcement agencies. Рассмотрена проблема изучения содержательной стороны социально-психологических установок в отношении сотрудников милиции. Отмечено, что отношение и представление о милиции - это общий показатель ее деятельности, говорит о положении и статусе милиции в обществе и готовность граждан помогать правоохранительным органам.
  • Ескіз
    Документ
    Локус контролю як психологічний чинник ефективності навчальної діяльності курсантів
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 516-518, 2002) Фелендюк, Н. В.; Felendiuk, N. V.
    Досліджено залежність успішності навчальної діяльності від типу суб’єктивного контролю. Припущено, що аналогічна залежність існує й у професіональній діяльності людини. The dependence of educational success on the type of subjective control is investigated. It is assumed that a similar relationship exists in professional activities man. Исследована зависимость успешности учебной деятельности от типа субъективного контроля. Предположено, что аналогичная зависимость существует и в профессиональной деятельности человека.
Сайт видання: http://visnyk.univd.edu.ua/