Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Публікація
    Проблеми контрольної діяльності держави за недержавними суб’єктами правоохорони
    (Правові механізми забезпечення та захисту прав і свобод людини і громадянина, інтересів суспільства та держави : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 14 черв. 2019 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2019. - С. 53-56, 2019) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Завальний Михайло Володимирович
    Підкреслено, що здійснення державного контролю над діяльністю недержавних суб’єктів правоохорони повинне здійснюватися лише за умови дотримання основних його принципів, таких як законність, об’єктивність, дотримання професійної етики, гласність, плановість, систематичність і регулярність, дієвість і оперативність, компетентність, методологічна спрямованість, результативність і ефективність.
  • Ескіз
    Публікація
    Світова політика правового врегулювання використання автоматизованих транспортних засобів
    (Право.ua. - 2024. - № 3. - С. 329-336, 2024) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Завальний Михайло Володимирович
    Розвиток новітніх технологій у сфері автоматизації транспортних засобів потребує переосмислення правових засад регламентації діяльності у сфері виробництва, управління автоматизованими та автономними транспортними засобами та відповідальності за порушення правил дорожньої безпеки при управлінні такими транспортними засобами. Автоматизовані системи водіння є новою технологією, яка суттєво змінить транспортну галузь через зменшення залучення людей до керування транспортними засобами. Запровадження автономних транспортних засобів може значно підвищити безпеку дорожнього руху, збільшити мобільність і зменшити кількість аварій на дорогах. В статті здійснено огляд світової практики до правового врегулювання використання автоматизованих транспортних засобів, відповідальності та політики безпеки в усьому світі. Відзначено, що уряди країн світу ще утримуються від впровадження кардинальних заходів для заохочення розвитку автономних транспортних засобів. Замість прийняття законів, пов’язаних з автоматизованими транспортними засобами, більшість країн розробили або сформували лише керівні принципи в цій сфері.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність та особливості кадрового забезпечення Державної митної служби України
    (Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2023. - № 3. - С. 69-76, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Vladyslav Neviadovskyi
    У статті наголошено на тому, що повномасштабне російське вторгнення призвело до перебудови та переосмислення концепції діяльності Державної митної служби України. Зазначено, що саме своєчасна та злагоджена перебудова кадрового забезпечення відіграла провідну роль в адаптації діяльності Державної митної служби України до нових викликів воєнного стану. Акцентовано увагу на тому, що особливості кадрового забезпечення Державної митної служби України є невіддільними від тих об’єктивно встановлених цифрових, науково-технічних, економічних умов, що визначають поточний стан діяльності та закладають перспективи розвитку вітчизняних органів публічної влади.
  • Ескіз
    Документ
    Правове регулювання використання автоматизованих та автономних транспортних засобів в Україні
    (Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 9 черв. 2023 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 32-34, 2023) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.
    Зазначено, що вітчизняне законодавство в сфері забезпечення безпеки руху не визначає прямої заборони використання на шляхах загального користування автономних транспортних засобів чи автоматизованих автомобілів. У той же час не існує жодних норм, які б безпосередньо передбачили можливість експлуатації таких транспортних засобів. Відсутність належного правового регулювання в цій сфері створює ризики для безпеки як учасників руху, так і третіх осіб.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості порушення справи про адміністративне правопорушення
    (Юридична наука і практика. - 2011. - № 1. - С. 78-83, 2011) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.
    У статті аналізуються підстави та приводи порушення справи про адміністративне правопорушення, розкривається доцільність визначення приводів на законодавчому рівні, надаються рекомендації для подолання недоліків такої невизначеності.
  • Ескіз
    Документ
    Нотаріат як суб’єкт правоохорони
    (Наше право. - 2023. - № 1. - С. 168-172, 2023) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.
    В статті розглянуто нотаріат в Україні як суб’єкт правоохорони. Нотаріат визначається автором як особливий інститут із правоохоронними цілями. Розглянуто використання нотаріатом медіації як позасудового способу вирішення правових спорів. Запропоновано законодавче закріплення медіативних (переговорних) функцій нотаріату.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні передумови недержавної правоохоронної діяльності в Україні
    (Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 76-79, 2017) Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X
    Визначено, що серед теоретичних передумов недержавної правоохоронної діяльності, які визначають потребу суспільства та створюють реальні можливості її реалізації, доцільно виділити соціальні, політичні, ідеологічні та економічні. Розглянуто сутність державної та недержавної правоохоронної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Адміністративний процес: навчальний посібник
    (Харків : ХНУВС, 2022. – 412 с., 2022) Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; Яценко, В. П.; Yatsenko, V. P.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; Кириченко, О. Ю.; Kyrychenko, O. Yu.; Пабат, О. В.; Pabat, O. V.; Комзюк, А. В.; Komziuk, A. V.; Сергій Гусаров; Завальний Михайло Володимирович; Валентина Яценко; Olena Salmanova; Казанчук Ірина Дмитрівна; Алена Комзюк; Пабат Олександр Васильович; Anatolii Komziuk
    У навчальному посібнику розкрито поняття адміністративного процесу, співвідношення понять «адміністративний процес», «адміністративна процедура» й «адміністративне судочинство», надано характеристику окремих адміністративних процедур (проваджень) із звернень громадян, із надання адміністративних послуг, у справах про адміністративні правопорушення тощо, а також загальних засад і порядку здійснення адміністративного судочинства. Для курсантів, студентів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів закладів вищої освіти юридичного профілю та всіх, хто цікавиться питаннями правового регулювання, практичного здійснення і викладання адміністративного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні
    (Наше право. - 2020. - № 3. - С. 38-44, 2020) Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X
    У статті проаналізовано сучасний стан правового регулювання порядку залучення громадян до охорони громадського порядку в Україні. Відзначено декларативний та безсистемний підхід щодо залучення громадян до охорони правопорядку. Наголошено, що за своєю сутністю діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку не може мати ізольований та самостійний характер, а має здійснюватися виключно у співпраці з державними правоохоронними органами. Визначено основні способи стимулювання участі громадян в охороні громадського порядку та визначено перспективи такої діяльності в нашій країні. The article analyzes the current state of legal regulation of the procedure for involving citizens in the protection of public order in Ukraine. A declarative and unsystematic approach to involving citizens in law enforcement. It is emphasized that in essence the activity of public formations on protection public order cannot be isolated and independent, but should be carried out exclusively in cooperation with state law enforcement agencies. The main ways to stimulate citizen participation are identified in the protection of public order and identified prospects for such activities in our country. В статье проанализировано современное состояние правового регулирования порядка привлечения граждан к охране общественного порядка в Украине. Отмечено декларативный и бессистемный подход по привлечению граждан к охраны правопорядка. Отмечено, что по своей сути деятельность общественных формирований по охране общественного порядка не может иметь изолированный и самостоятельный характер, а должно осуществляться исключительно в сотрудничестве с государственными правоохранительными органами. Определены основные способы стимулирования участия граждан в охране общественного порядка и определены перспективы такой деятельности в нашей стране.
  • Ескіз
    Документ
    Щодо запровадження обов’язкової реєстрації камер відеоспостереження, що спрямовані на публічні місця, та порядку отримання з них інформації
    (Адміністративне право та процес: актуальні проблеми та шляхи вирішення : тези доп. учасників наук.-практ. семінару (м. Харків, 21 лют. 2020 р.). - Харків, 2020. -С. 8-11, 2020) Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016
    Використання технічних засобів, за допомогою яких фіксуються правопорушення, дозволяють більш ефективно вирішувати завдання щодо притягнення винних до відповідальності. Використання відео- та фотофіксації не лише підвищує ефективність охорони громадського порядку та забезпечення публічної безпеки, а й змінює тактику протидії правопорушенням, що вчиняються в громадських місцях.