Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Developing information technology law and legislation: analysis of international experience and possibilities of its application in Ukraine(Revista de Derecho. – 2021. – Vol. 10 (2). – P. 117-128, 2021) Aristova, I. V.; Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; Koshikov, D. O.; Кошиков, Д. О.; Kaplya, O.Метою статті є зосередження уваги на актуальних проблемних питаннях, які існують у сфері правового регулювання вітчизняної сфери високих технологій, а також пошук шляхів їх ефективного вирішення.Документ Адміністративний примус як метод реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави: поняття та межі змісту(Держава та регіони. Серія: Право. – 2020. – № 3 (69), т. 3. – С. 88-93, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov , D. O.Досліджено основні наукові підходи до розуміння адміністративного примусу. Опираючись на дослідження провідних вчених-адміністративістів, визначено перелік та розкрито зміст юридичних властивостей адміністративного примусу у розрізі його використання у якості методу реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Наголошено на необхідності розмежування адміністративного примусу та контролю як методів реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави.Документ Сутність державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Юридичний бюлетень. - 2019. - Вип. 11, ч. 1. - С. 67-75, 2019) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Проаналізовано зміст і основні ознаки понять «політика» та «державна політика», що дозволило сформулювати авторське визначення терміна «державна політика у сфері забезпечення економічної безпеки держави». Встановлено, що метою державної політики у сфері гарантування економічної безпеки держави є створення належних умов для впорядкування та розвитку суспільних економічних відносин, забезпечення реалізації соціально-економічних прав і свобод громадян, а також створення умов для подальшого розвитку і зростання національної економіки та забезпечення її конкурентоспроможності.Документ Роль інституцій громадянського суспільства в механізмі реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Прикарпатський юридичний вісник. - 2018. - Вип. 1(22), т. 5, ч. 1. - С. 87-93, 2018) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Досліджено роль інституцій громадянського суспільства в механізмі реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Надано визначення поняття «громадянське суспільство». Визначено, інститути громадянського суспільства, які відіграють важливу роль у формуванні та реалізації різних сфер державної політики, в тому числі у сфері забезпечення економічної безпеки держави, з метою відстоювання своїх легітимних інтересів у процесі подальшої розбудови громадянського суспільства в Україні та розбудови України як демократичної, правової та соціальної держави.Документ Функції як складник компетенції Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства україни у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 5, т. 2. - С. 124-129, 2019) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.З’ясовано зміст та складові елементи поняття «компетенція», визначено компетенцію центральних органів виконавчої влади в межах реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Встановлено та охарактеризовано окремі структурні елементи компетенції Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у сфері забезпечення економічної безпеки держави, такі як предмет відання, який обмежується сферою національної економічної безпеки; повноваження; функції (нормативна, методична, аналітична, організаційна, координаційна, мобілізаційна, охоронна, а також функції планування, прогнозування, регулювання, моніторингу).Документ Гарантії прав учасників адміністративно-правових відносин у сфері реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Юридична наука. - 2020. - № 2 (104). - С. 184-191, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Виокремлено ознаки адміністративно-правових відносин щодо реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Під гарантіями прав учасників адміністративно-правових відносин щодо реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави запропоновано розуміти сукупність нормативно-закріплених положень, що забезпечують можливість уповноважених суб’єктів, які вступають у адміністративноправові відносини в сфері забезпечення економічної безпеки держави, зокрема з приводу формування та реалізації державної політики, охороняти та захищати власні права та безперешкодно здійснювати професійну діяльність, отримувати належне матеріально-технічне забезпечення, приймати нормативні та управлінські рішення; здійснювати заходи організаційного характеру та звертатися за захистом свої прав до суду.Документ Окремі елементи системи суб’єктів реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 6. - С. 177-184, 2019) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Виокремлено види безпеки, що в сукупності складають економічну безпеку держави та компетентних суб’єктів, які забезпечують функціонування кожного з видів. Встановлено окремі елементи системи суб’єктів реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави (вищі та центральні органи державної влади, органи місцевого самоврядування та інституції громадянського суспільства). Наголошено на необхідності врахування деяких правоохоронних органів як окремих складових елементів даної системи.Документ The concept and content of public policy on state economic security(Підприємництво, господарство і право. – 2021. – № 9. – С. 52-57, 2021) Koshykov, D. O.; Кошиков, Д. О.Метою статті є визначення поняття та змісту державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Результати. Запропоновано державну політику у сфері економічної безпеки розуміти в таких аспектах: як процес ухвалення законодавчих актів або управлінських рішень у сфері економічної безпеки та подальший контроль за їх виконанням; як певний курс (напрям) у сфері економічної безпеки, який визначений керівництвом держави та реалізується уповноваженими суб’єктами публічної адміністрації; як організуючий цілеспрямований вплив уповноважених суб’єктів публічної адміністрації на суспільні відносини у сфері економічної безпеки за допомогою нормативно визначених форм і методів. Мету державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави визначено як створення належних умов для впорядкування та розвитку суспільних економічних відносин, забезпечення реалізації соціальноекономічних прав і свобод громадян, а також створення умов для подальшого розвитку та зростання рівня національної економіки, забезпечення її конкурентоспроможності. Доведено, що у структурі державної політики із забезпечення економічної безпеки держави можна виділити декілька складових елементів: 1) нормативно-правовий, до якого входять законодавчі та підзаконні акти з питань забезпечення економічної безпеки, а також регулювання економічних відносин; 2) інституційний, який становлять уповноважені органи публічної адміністрації та їх посадові особи, які мають нормативно закріплені повноваження щодо забезпечення економічної безпеки держави; 3) організаційний, який містить принципи, форми й методи реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки. Висновки. Встановлено, що з огляду на завдання державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави її підвидами є нормативно-інституційна політика у сфері економічної безпеки, політика забезпечення економічних прав громадян, політика розвитку національної економіки та економічних відносин, політика цифровізації економічних відносин, політика забезпечення економічної та фінансової грамотності населення, правоохоронна політика у сфері економічної безпеки.Документ Критерії оцінки ефективності реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. - Вип. 6, т. 1. – С. 178-183, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Аргументовано, що ефективність реалізації державної політики у сфері економічної безпеки України може бути оцінена за критеріями та показниками ефективності системи публічного управління й діяльності окремих суб’єктів публічної адміністрації у сфері економічної безпеки, а також критеріями та показниками правоохоронної діяльності у сфері економічної безпеки. It is argued that the effectiveness of state policy in the field of economic security of Ukraine can be assessed by criteria and indicators of public administration and the activities of individual public administration entities in the field of economic security, as well as criteria and indicators of law enforcement in the field of economic security. Аргументировано, что эффективность реализации государственной политики в сфере экономической безопасности Украины может быть оценена по критериям и показателям эффективности системы публичного управления и деятельности отдельных субъектов публичной администрации в сфере экономической безопасности, а также по критериям и показателям правоохранительной деятельности в сфере экономической безопасности.Документ Загальнотеоретичні підходи до визначення сутності економічної безпеки держави(Прикарпатський юридичний вісник. – 2018. – Вип. 2 (23), т. 3. – С. 176-181, 2018) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.У статті сформульовано поняття економічної безпеки держави, як основної складової національної безпеки. Автором виокремлені основні ознаки економічної безпеки України, які пов’язані із стійкістю та захищеністю економічних відносин, а також їх здатністю гарантувати реалізацію економічних прав і свобод громадян та забезпечувати розвиток національної економіки. Проаналізовані складові елементи економічної безпеки України до яких віднесено фінансову безпеку, макроекономічну безпеку, виробничу безпека, енергетичну безпеку, зовнішньоекономічну безпеку, інвестиційно-інноваційна безпеку.