Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Повноваження Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо надання адміністративних послуг(Держава та регіони. Серія: Право. – 2023. – № 1 (79). – С. 78-84, 2023) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.Визначено перелік адміністративних послуг, що надаються органами Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Розкрито особливості заповнення інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг, а також окреслено основні етапи надання вказаних послуг. Наголошено, що на законодавчому рівні існують колізії щодо надання як платних, так і безоплатних адміністративних послуг органами Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Акцентовано увагу, що обсяг повноважень щодо надання адміністративних послуг та процедура їх надання центральним апаратом і територіальними органами Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками створюють низку ризиків корупційного характеру; на законодавчому рівні не передбачено повноважень окремих територіальних органів Служби щодо надання адміністративних послуг (Волинська, Запорізька, Сумська області). Зважаючи на це, сформульовано пропозиції щодо внесення доповнень до законодавства з метою вирішення вказаних питань. Аргументовано необхідність оптимізації процедури надання адміністративних послуг.Документ Мас-медіа як інструмент громадського контролю за діяльністю Національної поліції України(Юридичний науковий електронний журнал. - 2023. - № 3. - С. 566-568, 2023) Логвиненко, Б. О.; Lohvynenko, B. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XНадано характеристику мас-медіа (засобів масової інформації) як інструменту громадського контролю за діяльністю Національної поліції України. Зазначено, що окрім інформування громадськості про діяльність поліції, мас-медіа виступають своєрідним провідником для реалізації такого контролю. Наголошено, що принципи взаємодії Національної поліції України із засобами масової інформації не закріплені у національному законодавстві. Підкреслено, що у відносинах з поліцією діяльність мас-медіа розглядається переважно у призмі взаємодії або реалізації партнерських проєктів. У сучасних умовах потенціал мас-медіа є важливим для ефективної поліцейської діяльності, що пов’язано з реалізацією підходу «Community policing» в діяльності Національної поліції України. Акцентовано увагу на зростаючій ролі мережі Інтернет та соціальних медіа для здійснення заходів громадського контролю за поліцейською діяльністю, зокрема щодо дотримання прав людини. Встановлено, що мас-медіа як інструмент громадського контролю за діяльністю поліції реалізується через: 1) проведення журналістських розслідувань, спрямованих на викриття недоліків у організації роботи поліції; 2) поширення новин, зокрема, щодо діяльності поліції, про стан дотримання прав людини, про стан і перспективи розслідування резонансних кримінальних справ; 3) через реалізацію права на доступ до публічної інформації, що дозволяє мас-медіа формувати звітні і оглядові матеріали про ефективність функціонування поліції. Зауважено, що удосконаленню громадського контролю за діяльністю поліції сприятиме закріплення у Законі України «Про Національну поліцію» основних засад взаємодії поліції та мас-медіа.Документ Науково-практичний посібник «Адміністративна відповідальність за правопорушення, пов’язані з корупцією»(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 1032-1112, 2017) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5498-1620; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4569-8863; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ практичному посібнику проаналізовані положення чинного законодавства України, які регулюють питання адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень пов’язаних із корупцією та здійснений науково-практичний коментар глави 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення «Адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією». Окрему увагу авторами приділено висвітленню питань застосування судовими органами законодавства про адміністративну відповідальність при розгляді справ про адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією.Документ Шляхи удосконалення адміністративного законодавства в частині оптимізації процедур взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - Кропивницький, 2021. - Вип. 11. - С. 47-55, 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Кінзбурська, В. О.; Kinzburska, V. O.Наголошено, що чинне адміністративне законодавство України, що регулює діяльність інститутів громадянського суспільства та порядок їх взаємодії з органами державної влади за колом питань, що є предметом його застосування, є доволі різноманітним та в цілому приділяє належну увагу особливостям ефективної комунікації між учасниками відповідних суспільних відносин. Разом із цим, зміст більшості нормативно-правових актів потребує удосконалення та оптимізації, зважаючи на сучасні реалії розбудови громадянського суспільства нашої держави, започаткування нових форм та методів діяльності неурядових організацій, підвищення активності населення у державотворчих процесах.Документ Сутність адміністративних процедур в діяльності Служби безпеки України як суб’єкта забезпечення критичної інфраструктури(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2021. - № 2 (16). - С. 143-156, 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Осипчук І. І.; Osypchuk I. I.Визначено сутність та особливості адміністративних процедур в діяльності Служби безпеки України як суб’єкта забезпечення критичної інфраструктури. Проаналізовано наукові підходи до трактування терміну «адміністративна процедура». Розглянуто класифікації адміністративних процедур в діяльності органів публічної адміністрації в цілому та Служби безпеки України зокрема. Сформульовано пропозиції щодо удосконалення вказаних адміністративних процедур.Документ The essence and types of administrative procedures in the activities of higher education institutions as subjects of the implementation of the educational function of the state(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. – 2020. – Vol. 23, Spec. Issue 11, 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Abroskin, V. V.; Аброськін, В. В.; Andriiko, O.; Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Yevdokimenko, S.Авторами проведено дослідження сутності та видів адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів як суб'єктів реалізації освітньої функції держави. Проаналізовано норми чинного законодавства України (зокрема, Закону України «Про вищу освіту», деяких рішень Кабінету Міністрів України), які регулюють окремі види адміністративних процедур в сфері вищої освіти. Запропоновано авторське визначення поняття «адміністративна процедура в діяльності вищих навчальних закладів». За результатами дослідження визначено сутність адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів. Адміністративні процедури класифіковані в контексті досліджуваної теми. Особлива увага приділяється виділенню особливостей кожної з встановлених адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів.Документ Адміністративно-правові засади організаційного забезпечення діяльності господарських судів України(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2019. - № 4. С. 39-48, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Мандичев, Д. В.; Mandychev, D. V.Встановлено, що організаційне забезпечення діяльності господарських судів створює умови для злагодженого функціонування всієї системи господарських судів та ефективну діяльність кожного господарського суду. Завдяки створенню належних організаційних умов діяльності в господарських судах можливо досягти суворого дотримання принципів та процедур здійснення господарського судочинства. Аргументовано, що організаційне забезпечення діяльності господарських судів є одним з елементів судового управління. Виділено ознаки організаційного забезпечення діяльності господарських судів. Розкрито зміст видів організаційного забезпечення діяльності господарських судів. Виокремлено чинники, що впливають на ефективність організаційного забезпечення діяльності господарських судів в Україні.Документ Науково-практичний коментар Митного кодексу України [станом на 5 квіт. 2018 р.](Київ : Видав. дім «Професіонал», 2018. – 688 с., 2018) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Гриценко, В. Г.; Hrytsenko, V. H.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ; Додін, Є. В; Dodin, Ye. V.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Комісаров, О. Г.; Komisarov, O. H.; Кувакін, С. В.; Kuvakin, S. V.; Кунєв, Ю. Д.; Kuniev, Yu. D.; Ліпинський, В. В.; Lipynskyi, V. V.; Мазур, А. В.; Mazur, A. V.; Михайлов, Р. І.; Mykhailov, R. I.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Приймаченко, Д. В.; Pryimachenko, D. V.; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Стукаленко, В. А.; Stukalenko, V. A.; Стукаленко, О. В.; Stukalenko, O. V.Науково-практичний коментар Митного кодексу України подано з урахуванням останніх змін та доповнень станом на квітень 2018 року. Видання пропонується для працівників органів доходів і зборів, спеціалістів митної справи, підприємців, правників та інших осіб.Документ Науково-практичний коментар Митного кодексу України [станом на 17 січ. 2017 р.](Київ: Центр учб. літ., 2017. – 488 с., 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Гриценко, В. Г.; Hrytsenko, V. H.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Комісаров, О. Г.; Komisarov, O. H.; Кувакін, С. В.; Kuvakin, S. V.; Кунєв, Ю. Д.; Kuniev, Yu. D.; Ліпинський, В. В.; Lipynskyi, V. V.; Мазур, А. В.; Mazur, A. V.; Михайлов, Р. І.; Mykhailov, R. I.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Приймаченко, Д. В.; Pryimachenko, D. V.; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Стукаленко, В. А.; Stukalenko, V. A.; Стукаленко, О. В.; Stukalenko, O. V.Науково-практичний коментар Митного кодексу України подано з урахуванням останніх змін та доповнень станом на січень 2017 року. Видання пропонується для працівників органів доходів і зборів, спеціалістів митної справи, підприємців, правників та інших осіб.Документ Науково-практичний коментар Кодексу адміністративного судочинства України [станом на 1 верес. 2016 р.](Київ: Центр учб. літ., 2016. – 384 с., 2016) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; Васильєва, Н. С.; Vasylieva, N. S.; Віхрова, В. С.; Vikhrova, V. S.; Денисюк, Т. С.; Denysiuk, T. S.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Левченко, А. М.; Levchenko, A. M.; Лошицький, М. В.; Loshytskyi, M. V.; Макаренко, О. Ю.; Makarenko, O. Yu.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Наконечна, Г. Я.; Nakonechna, H. Ya.; Ніколайчук, С. В.; Nikolaichuk, S. V.; Олефір, В. І.; Олефір, В. І.; Оріщенко, М. М.; Оріщенко, М. М.; Пахомов, В. В.; Пахомов, В. В.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прудивус, О. В.; Prudyvus, O. V.; Пухтецька, А. А.; Pukhtetska, A. A.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; Савченко, Л. А.; Савченко, Л. А.; Сергієнко, К. А.; Serhiienko, K. A.; Слюсаренко, С. В.; Sliusarenko, S. V.; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Соколенко, О. Л.; Sokolenko, O. L.; Стукаленко, О. В.; Stukalenko, O. V.; Пєтков, С. В.У науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням змін і доповнень, внесених до нього станом на вересень 2016 року. Детально розглянуто усі 8 розділів коментованого Кодексу, особливу уваг-приділено аналізу положень, присвячених новелам апеляційного і касаційного прова дження в адміністративних справах та підставам і порядку перегляду судових рішень Верховним Судом України, виходячи з нової системи судоустрою України. Додаються тексти і витяги з текстів нормативно-правових актів з питань організації адміністрати¬вного судочинства, широко аналізується судова практика щодо застосування окремих положень КАСУ. Мета коментаря - дати чітке системне уявлення про адміністративний юрисдикційний процес як врегульовану нормами адміністративного процесуального права діяльність суду, що здійснюється в установленому законом порядку та визначається системою взаємопов'язаних адміністративних процесуальних прав, обов'язків і адміністративних процесуальних дій суду та учасників процесу з їх реалізації. Видання розраховано на суддів та працівників суду, адвокатів та інших практикуючих юристів, студентів, аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться питаннями організації і вирішення судами справ в порядку адміністративного судочинства.