Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Окремі елементи системи суб’єктів реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 6. - С. 177-184, 2019) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Виокремлено види безпеки, що в сукупності складають економічну безпеку держави та компетентних суб’єктів, які забезпечують функціонування кожного з видів. Встановлено окремі елементи системи суб’єктів реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави (вищі та центральні органи державної влади, органи місцевого самоврядування та інституції громадянського суспільства). Наголошено на необхідності врахування деяких правоохоронних органів як окремих складових елементів даної системи.Документ The concept and content of public policy on state economic security(Підприємництво, господарство і право. – 2021. – № 9. – С. 52-57, 2021) Koshykov, D. O.; Кошиков, Д. О.Метою статті є визначення поняття та змісту державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Результати. Запропоновано державну політику у сфері економічної безпеки розуміти в таких аспектах: як процес ухвалення законодавчих актів або управлінських рішень у сфері економічної безпеки та подальший контроль за їх виконанням; як певний курс (напрям) у сфері економічної безпеки, який визначений керівництвом держави та реалізується уповноваженими суб’єктами публічної адміністрації; як організуючий цілеспрямований вплив уповноважених суб’єктів публічної адміністрації на суспільні відносини у сфері економічної безпеки за допомогою нормативно визначених форм і методів. Мету державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави визначено як створення належних умов для впорядкування та розвитку суспільних економічних відносин, забезпечення реалізації соціальноекономічних прав і свобод громадян, а також створення умов для подальшого розвитку та зростання рівня національної економіки, забезпечення її конкурентоспроможності. Доведено, що у структурі державної політики із забезпечення економічної безпеки держави можна виділити декілька складових елементів: 1) нормативно-правовий, до якого входять законодавчі та підзаконні акти з питань забезпечення економічної безпеки, а також регулювання економічних відносин; 2) інституційний, який становлять уповноважені органи публічної адміністрації та їх посадові особи, які мають нормативно закріплені повноваження щодо забезпечення економічної безпеки держави; 3) організаційний, який містить принципи, форми й методи реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки. Висновки. Встановлено, що з огляду на завдання державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави її підвидами є нормативно-інституційна політика у сфері економічної безпеки, політика забезпечення економічних прав громадян, політика розвитку національної економіки та економічних відносин, політика цифровізації економічних відносин, політика забезпечення економічної та фінансової грамотності населення, правоохоронна політика у сфері економічної безпеки.Документ Критерії оцінки ефективності реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. - Вип. 6, т. 1. – С. 178-183, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Аргументовано, що ефективність реалізації державної політики у сфері економічної безпеки України може бути оцінена за критеріями та показниками ефективності системи публічного управління й діяльності окремих суб’єктів публічної адміністрації у сфері економічної безпеки, а також критеріями та показниками правоохоронної діяльності у сфері економічної безпеки. It is argued that the effectiveness of state policy in the field of economic security of Ukraine can be assessed by criteria and indicators of public administration and the activities of individual public administration entities in the field of economic security, as well as criteria and indicators of law enforcement in the field of economic security. Аргументировано, что эффективность реализации государственной политики в сфере экономической безопасности Украины может быть оценена по критериям и показателям эффективности системы публичного управления и деятельности отдельных субъектов публичной администрации в сфере экономической безопасности, а также по критериям и показателям правоохранительной деятельности в сфере экономической безопасности.Документ Загальнотеоретичні підходи до визначення сутності економічної безпеки держави(Прикарпатський юридичний вісник. – 2018. – Вип. 2 (23), т. 3. – С. 176-181, 2018) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.У статті сформульовано поняття економічної безпеки держави, як основної складової національної безпеки. Автором виокремлені основні ознаки економічної безпеки України, які пов’язані із стійкістю та захищеністю економічних відносин, а також їх здатністю гарантувати реалізацію економічних прав і свобод громадян та забезпечувати розвиток національної економіки. Проаналізовані складові елементи економічної безпеки України до яких віднесено фінансову безпеку, макроекономічну безпеку, виробничу безпека, енергетичну безпеку, зовнішньоекономічну безпеку, інвестиційно-інноваційна безпеку.Документ Напрями вдосконалення нормативно-правового забезпечення державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. – Вип. 3. – С. 117-123, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.Виявлено прогалини у чинному законодавстві України, що регулює питання формування та реалізації державної політики у сфері економічної безпеки, та надано пропозицій щодо їх усунення та забезпечення відповідності загальноприйнятим світовим практикам у досліджуваній сфері суспільних відносин.