Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Класифікація принципів організації адміністративного судочинства України(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2015. - Вип. 33-2, т. 1. - С. 166-169, 2015) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.У статті досліджуються основні підходи до класифікації принципів адміністративного судочинства України. Обґрунтовується недоцільність використання деяких класифікацій таких принципів. Наводяться окремі види принципів організації адміністративного судочинства України залежно від обраних критеріїв їх класифікації. Зазначається, що найбільш доцільно принципи організації адміністративного судочинства класифікувати залежно від сфери їх поширення на такі: загальноправові, міжгалузеві та галузеві.Документ Поняття, види й особливості процесуального представництва в адміністративному судочинстві України(Прикарпатський юридичний вісник. - 2015. - Вип. 3(9), т. 2. - С. 141-144, 2015) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.У статті досліджується інститут процесуального представництва в адміністративному судочинстві. Здійснюється аналіз сутності процесуального представництва. Шляхом аналізу положень процесуального законодавства називаються й аналізуються особливості окремих видів процесуального представництва в адміністративному судочинстві. Називаються вимоги, яким повинна відповідати процедура здійснення процесуального представництва в адміністративному судочинстві. Представляється авторське бачення поняття «процесуальне представництво в адміністративному судочинстві».Документ Щодо надання безоплатної правової допомоги в адміністративному судочинстві(Тенденції розвитку юридичної науки: проблеми та досягнення: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Тернопіль, 11 жовт. 2011 р.). – Тернопіль, 2011. – С. 82-84, 2011) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084Відзначено, що кожен має право користуватися правовою допомогою при вирішенні справ в адміністративному суді, яка надається в порядку, встановленому законом. Для надання правової допомоги при вирішенні справ у судах в Україні діє адвокатура. Однак, у зв'язку з тим, що вартість послуг адвоката зазвичай висока, а тому для більшості громадян не доступна, питання надання безоплатної правової допомоги є дуже актуальним. Зазначено, що безоплатна правова допомога – це правова допомога, що гарантується державою та повністю або частково надається за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів та інших джерел.Документ Правоохоронні органи як суб’єкти адміністративних процесуальних правовідносин із правовим статусом позивача(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2015. - Вип. 34-2. - С. 221-225, 2015) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084У статті досліджуються випадки, в яких правоохоронні органи й їх посадові особи виступають суб’єктами адміністративних процесуальних правовідносин із правовим статусом відповідача в адміністративній справі. Аналізуються конкретні публічно-правові спори, в яких правоохоронні органи залучаються до адміністративних процесуальних правовідносин в якості відповідачів. Наводиться перелік публічно-правових спорів, віднесених до юрисдикції адміністративних судів, в яких правоохоронні органий їх посадові особи залучаються в якості відповідача.Документ Нормативна регламентація правового статусу секретаря судового засідання в адміністративному судочинстві України(Національні та міжнародні стандарти сучасного державотворення: тенденції та перспективи розвитку: міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5-6 серп. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 81-83, 2016) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016У доповіді здійснено аналіз особливостей нормативної регламентації правового статусу секретаря судового засідання в адміністративному судочинстві України.Документ Правові засади залучення перекладача до участі в адміністративному судочинстві України(Правове регулювання суспільних відносин: актуальні проблеми та вимоги сьогодення: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 22-23 лип. 2016 р.). – Запоріжжя, 2016. – С. 101-103, 2016) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016У доповіді здійснено аналіз правових засад залучення перекладача до участі в адміністративному судочинстві України.Документ Недоліки законодавчого закріплення принципу верховенства права в аспекті реалізації адміністративних процесуальних правовідносин(Стан та перспективи розвитку адміністративного права України : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одекса, 12 жовт. 2016 р.). – Одеса : ОДУВС, 2016. – С. 54-55, 2016) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016У доповіді встановлено та проаналізовано недоліки законодавчого закріплення принципу верховенства права в аспекті реалізації адміністративних процесуальних правовідносин.Документ Треті особи як суб’єкти адміністративних процесуальних правовідносин(Visegrad journal on human rights. – 2016. – № 3. – P. 147-151, 2016) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016Стаття присвячена аналізу правового статусу третіх осіб як суб’єктів адміністративних процесуальних правовідносин. Визначаються основні підходи вчених щодо розуміння сутності третіх осіб у судовому процесі. Встановлюються загальні права й обов’язки третіх осіб. За допомогою аналізу чинного національного законодавства визначаються процесуальні особливості участі окремих видів третіх осіб. Наводиться авторське бачення сутності й ознак третіх осіб як суб’єктів адміністративних процесуальних правовідносин.Документ Свідок як суб’єкт адміністративних процесуальних правовідносин(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Юриспруденція. – 2016. – № 21. – С. 59-61, 2016) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016Стаття присвячена визначенню правового статусу свідка як суб’єкта адміністративних процесуальних правовідносин. На основі аналізу чинного національного законодавства здійснюється висновок щодо невстановлення специфічних вимог щодо особи свідка. Разом із тим в законодавстві наводиться перелік осіб, які не можуть бути залучені в якості свідків в адміністративному судочинстві. Здійснюється аналіз такого переліку. Наводиться авторське бачення сутності свідка як суб’єкта адміністративних процесуальних правовідносин. Підкреслюється важливість і значення даного суб’єкта адміністративних процесуальних правовідносин.Документ Правові засади організації адміністративного судочинства України(Молодий вчений. - 2016. - № 8 (35). - С. 103-106, 2016) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016У статті визначено й проаналізовано основні правові акти, за допомогою яких встановлено правові засади організації адміністративного судочинства України. Зазначені правові акти розглянуто з урахуванням їх юридичної сили. Проаналізовано положення окремих правових актах. Визначено основні новели законодавства в аспекті організації адміністративного судочинства. Сформульовано авторське бачення сутності поняття “правові засади організації адміністративного судочинства”.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »