Наведено наукові підходи щодо значення та сутності предмета контрольної діяльності. Сформульовано авторське визначення поняття предмета контролю за якістю освіти в України, а також підкреслено теоретичну та практичну важливість його визначення. Проаналізовано наукові тлумачення проблеми меж контрольної діяльності. Проведено розгляд нормативно-правових положень, на основі яких виділено зміст та встановлено межі контролю за якістю вищої освіти.
The article presents scientifi c approaches to
the meaning and essence of the subject of control
activities. The author’s defi nition of the concept
of the subject of quality control of education in
Ukraine is formulated, as well as the theoretical
and practical importance of its defi nition is emphasized. Scientifi c interpretations of the problem of control activity limits are analyzed. The
normative-legal provisions were considered on
the basis of which the content was highlighted
and the limits of control over the quality of higher education were established.
Приведены научные подходы к значению и сущности предмета контрольной деятельности. Сформулировано авторское определение понятия предмета контроля качества образования в Украине, а также подчеркнуто теоретическую и практическую важность его определения. Проанализированы научные толкования проблемы границ контрольной деятельности. Проведено рассмотрение нормативно-правовых положений, на основе которых выделено содержание и установлены пределы контроля качества высшего образования.