Перегляд за Автор "Савченко, О. А."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз можливостей пам'яті людини-оператора з обробки передпольотної інформації(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 368-370, 2020) Кушко, К.; Kushko, K.; Галата, О. В.; Halata, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8081-4730; Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Визначено, що сприйняття і обробка інформації людиною-оператором як специфічна його властивість, що виявляється в його трудовій діяльності, багато в чому визначає якісні і кількісні характеристики використаних при цьому різних пристроїв. Але до теперішнього часу немає достатньо повної системи, яка описує формально як процеси обробки інформації в пам'яті людини, так і оптимальні способи взаємодії людини-оператора і різних пристроїв в системах автоматичного управління.Документ Гендерна рівність в steam-освіті: український вимір(Актуальні аспекти розвитку steam-освіти в умовах євроінтеграції = Current aspects of the development of steam-education in the conditions of European integration: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Кропивницький, 21 квіт. 2023 р.). – Кропивницький : ДонДУВС, 2023. – С. 338-339, 2023) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Проаналізовано питання ґендерної рівність в українській steam-освіті.Документ Ефективність методу арт-терапії у здоров’язбережувальній компетенції(Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 311-314, 2022) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Зазначено, що розвиток здоров’язбережувальної компетенції у сучасному світі дедалі частіше відбувається шляхом впровадження превентивної освіти на засадах розвитку життєвої компетентності. Розглянуто сутність арт-терапії в освіті, яка полягає в підтримці, розвитку, коригуванні, цілющому впливі мистецтва на здобувача освіти.Документ Методика проведення бінарних занять із курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» і дисциплін авіаційно-технічної галузі в закладі фахової передвищої освіти(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - Вип. 30, т. 3. - С. 71-75, 2020) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.Розглянуто шляхи й визначено прийоми розвитку мотивації до вивчення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» і дисциплін авіаційно-технічної галузі та підвищення комунікативно-професійної спрямованості занять з урахуванням сучасних пропозицій і рекомендацій щодо методики проведення бінарних занять у закладі фахової передвищої освіти.Документ Образ Григорія Сковороди у творчій спадщині Івана Кавалерідзе(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 442-444., 2020) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Зазначено, що що постать Григорія Сковороди залишила у творчій спадщині Івана Кавалерідзе неабиякий відбиток на його життєвому і мистецькому шляху . Саме особистість філософа надихала художника, драматурга, режисера, скульптора створювати неперевершені витвори мистецтва, які стали визначними пам’ятками національної культури. Особистості таких українців мотивують прийдешні покоління вивчати українську історію, культуру, літературу, знати й поважати видатних людей минувшини, щоб творити майбутнє своєї країни. Отмечено, что фигура Григория Сковороды оставила в творческом наследии Ивана Кавалеридзе незаурядный отпечаток на его жизненном и художественном пути. Именно личность философа вдохновляла художника, драматурга, режиссера, скульптора создавать непревзойденные произведения искусства, ставших достопримечательностями национальной культуры. Личности таких украинцев мотивируют грядущие поколения изучать украинскую историю, культуру, литературу, знать и уважать выдающихся людей прошлого, чтобы творить будущее своей страны. It is noted that the figure of Grigory Skovoroda left an outstanding imprint on his life and artistic path in the creative heritage of Ivan Kavaleridze. It was the personality of the philosopher that inspired the artist, playwright, director, sculptor to create unsurpassed works of art that have become landmarks of national culture. The personalities of such Ukrainians motivate future generations to study Ukrainian history, culture, literature, to know and respect outstanding people of the past in order to create the future of their country.Документ Підвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологій(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип. 39, т. 3. - С. 98-102, 2021) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894; Шлемко, М. С.; Shlemko, M. S.; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.; RCID: https:// orcid.org/0000-0002-1146-0518Розглянуто шляхи та визначено прийоми розвитку мотивації до вивчення філологічних дисциплін і підвищення мовної, літературознавчої спрямованості практичних занять, під час яких використовується ефективний метод – гра, основні принципи проведення практичних занять із застосуванням ділової, рольової, дидактичної, лінгвістичної ігор, літературознавчих і мовних турнірів, конкурсів, вікторин із навчальних дисциплін «Українська мова» та «Українська література» у закладі фахової передвищої освіти. Конкретизовано теоретичні засади методики організації, підготовки та проведення практичних занять із використанням ігрових технологій із зазначених філологічних дисциплін. Проаналізовано, як гра формує гармонійно розвинену особистість на різних етапах практичного заняття.Документ Тема війни у творчому доробку письменника-емігранта Уласа Самчука(Виклики толерантності в умовах російської воєнної агресії : матеріали Всеукр. наук.-дискус. платформи, яка приуроч. до Міжнар. дня толерантності ( м. Кропивницький, 16 листоп. 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – С. 57-59, 2022) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.Наголошено, що в умовах сьогодення тема війни звучить все частіше, а художня література стає насторожі та постійно нагадує зі сторінок прози про жахіття пережитого. Розглянуто творчість Уласа Самчука, представника «Празької школи», письменника-емігранта, талановитого прозаїка-традиціоналіста, неперевершеного публіциста, критика. Війна – це апокаліптична візія дійсності у художній концепції Уласа Самчука, яку письменник оцінює відповідно до української національної історії. Його найбільше хвилює питання, що робити недержавній нації і пересічній українській людині у вирі великих сил Всесвіту. Тому тема війни у творчому доробку митця є актуальною у реаліях сьогодення, коли український народ виборює своє право на вільне життя та чинить опір російському агресору.Документ Українсько-російська двомовність: чи можлива альтернатива?(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 531-532, 2023) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; Ткачов, К. Д.; Tkachov, K. D.Зазначено, що кожен свідомий українець усвідомлює відповідальність перед державою щодо володіння сучасною українською літературною мовою, яка є визначальним чинником і фактором ідентичності та приналежності до держави Україна. Суржик не має права на застосування громадянами в соціумі, бо є альтернатива - сучасна українська літературна мова із загальноприйнятими мовними нормами.Документ Формування відчуття національної приналежності та ідентичності через призму вивчення роману Марії Матіос «Нація»(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 16 трав. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 424-426, 2024) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; Семенова, К. С.; Semenova, K. S.Досліджено життєвий і творчий шлях, а також особисті перипетії Марії Матіос. Розроблено практичні рекомендації щодо формування відчуття національної приналежності та ідентичності через призму вивчення роману «Нація».Документ Формування духовно-моральних цінностей особистості у романі Михайла Могилянського «Честь»(Виклики толерантності в умовах російської воєнної агресії : матеріали Всеукр. наук.-дискус. платформи, яка приуроч. до Міжнар. дня толерантності ( м. Кропивницький, 16 листоп. 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – С. 60-61, 2022) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894; Зіненко, В.; Zinenko, V.Проаналізовано роман М. М. Могилянського "Честь". Розглянуто феноменологічні аспекти понять «духовність» і «моральність». З’ясовано, як у творі художньої літератури втілено духовно-моральні цінності. Визначено суть протистояння персонажа соціуму на шляху духовно-морального вибору. Досліджено, у який саме момент і як відбувається зіткнення професійних поривів та особистісних інтересів персонажа. Розкрито причину руйнування ілюзій хірурга Каліна.Документ Формування компетентностей у здобувачів фахової передвищої освіти засобами проектної діяльності на заняттях з української літератури(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 470-473., 2022) Шлемко, М. С.; Shlemko, M. S.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-4614-1701; Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Зазначено, що на основі виконання проектних технологій на заняттях з української літератури у здобувачів освіти підвищується професійний рівень, формується вміння приймати оптимальні рішення у складних ситуаціях, здійснювати обробку інформації, що є нагальною потребою в умовах сьогодення. Участь у проекті допомагає набути унікального досвіду, чого не можна досягти, користуючись іншими формами навчання. Отмечено, что на основе выполнения проектных технологий на занятиях украинской литературы у соискателей образования повышается профессиональный уровень, формируется умение принимать оптимальные решения в сложных ситуациях, осуществлять обработку информации, что является насущной потребностью в условиях настоящего. Участие в проекте помогает приобрести уникальный опыт, чего нельзя добиться, пользуясь другими формами обучения. It is noted that on the basis of the implementation of project technologies in the classes of Ukrainian literature, the professional level of applicants for education increases, the ability to make optimal decisions in difficult situations is formed, to process information, which is an urgent need in the current conditions. Participation in the project helps to gain a unique experience, which cannot be achieved using other forms of education.Документ Формування читацької компетенції та шляхи її підвищення в курсантів і студентів закладу фахової передвищої освіти(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - Вип. 32, т. 2. - С. 106-109, 2020) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.; ORCID: https:// orcid.org/0000-0002-1146-0518Розглянуто процес формування читацької компетенції. Визначено шляхи її підвищення в курсантів і студентів закладів фахової передвищої освіти. Акцентовано увагу на проблемі читацької кризи, причинах правильного читацького вибору. Конкретизовано роботу щодо вирішення проблем, а саме зазначено напрями їх розв’язання; окреслено інтерактивні методи, форми, технології, які забезпечують розвиток емоційно-мотиваційної складової частини пізнавальної самостійності.Документ Художнє слово як засіб формування гармонійно розвиненої особистості(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип. 35, т. 5. - С. 98-102, 2021) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; Шлемко, М.; Shlemko, M.; Коверсун, Н. А.; Koversun, N. A.Розглянуто шляхи, форми і методи формування гармонійно розвиненої особистості засобами художнього слова. Визначено прийоми розвитку мотивації до вивчення навчальної дисципліни «Українська література» та підвищення комунікативної, літературно-мистецької спрямованості практичного заняття з урахуванням сучасних пропозицій і рекомендацій щодо методики організації, підготовки та проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Українська література» у закладі фахової передвищої освіти.Документ Шлях до успіху здобувачів фахової передвищої освіти на заняттях словесності через творчість викладача-коуча(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 540-542, 2023) Шлемко, М.; Shlemko, M.; Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.Визначено, що сучасний викладач-коуч має допомагати здобувачу освіти планувати свої дії і розподіляти ресурси. Педагогу важливо навчитися користуватися власними ресурсами, які слід вживати поетапно і застосовувати такі нові підходи: вчитися на перемогах; навчання ставиться з акцентом на сильних сторонах; щирий інтерес до людини, підтримка її; віра у потенціал людини; уміння слухати і чути інших; готовність надавати емоційну підтримку.Документ Якісний відпочинок – запорука професійного успіху(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 665-666., 2022) Савченко, О. А.; Savchenko, O. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Зазначено , що основна причина відсутності високої працездатності, енергії та життєвої сили – це невміння правильно відпочивати. Треба зупинитися на періоді, коли ми відпочиваємо від роботи. Це може бути увечері, вночі, на вихідних й під час відпустки. Отмечено, что основная причина отсутствия высокой работоспособности, энергии и жизненной силы – это неумение правильно отдыхать. Следует остановиться на периоде, когда мы отдыхаем от работы. Это может быть вечером, ночью, в выходные и во время отпуска. It is noted that the main reason for the lack of high performance, energy and vitality is the inability to properly rest. We should dwell on the period when we take a break from work. This can be in the evening, at night, on weekends and during holidays.