Перегляд за Автор "Сергієнко, Т. М."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Article structure peculiarities in the context of academic writing(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 року, м. Суми). – Суми, 2018. – С. 125-127., 2018) Serhiienko, A.; Сергієнко, А. В.; ORCID: http://orcid. org/0000-0002-5364-3769; Serhiienko, T.; Сергієнко, Т. М.Багато авторів зтикаються з труднощами подання та схвалення наукової статті до публікації у авторитетних наукових виданнях. Основна проблема вбачається у некоректному структуруванні елементів наукової праці. Авторами наводяться основні компоненти наукової статті, їх загальнодопустимий об’єм та деякі зауваження щодо їх викладення.Документ Formation of foreign language communicative competence of future law-enforcement officers and servicemen in modern professional training(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, т. 3. - С. 110-113, 2021) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350; Serhiienko, T. M.; Сергієнко, Т. М.Обґрунтовано важливість володіння працівниками правоохоронних органів та Збройних сил України іншомовною комунікативною компетенцією як одним з основних складників професіоналізму сучасного фахівця. Зазначено, що активний розвиток євроінтеграційних процесів спричинив необхідність модернізувати підготовку фахівців відповідно до вимог, встановлених у державах – учасницях Європейського Союзу. Іншомовна складова частина програми підготовки працівників правоохоронних органів та військовослужбовців відіграє важливу роль у процесі сучасної вищої освіти за професійним спрямуванням. Підкреслено, що сутність іншомовної комунікативної компетенції курсанта розкривається в певному рівні володіння ним іноземною мовою, мовленням, військово-професійними та соціокультурними знаннями, уміннями і навичками, що дають можливість ефективно здійснювати мовленнєву поведінку залежно від функціонального чинника іншомовного спілкування.Документ International military cooperation as an impetus for enriching terminological dictionaries: The english-ukrainian context(XLinguae. – 2021. – № 14 (2). – Р. 255-275, 2021) Denysiuk, Y.; Денисюк, Ю. І.; Serhiienko, T.; Сергієнко, Т. М.; Serhiienko, R.; Сергієнко, Р.; Samoilova, Y.; Самойлова, Ю. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350У цій роботі представлено результати дослідження, викладено класифікацію військових термінів і абревіатур, увагу зосереджено на навичках і знаннях, важливих для правильного перекладу військових термінів і абревіатур, які, у свою чергу, можуть мати цільових кореспондентів або ні. Також стаття містить найбільше яскраві випадки перекладу військових термінів і скорочень, згрупованих за типами.Документ Methods of soft skills development in the process of learning foreign languages by future law-enforcement and military officers(Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 38, т. 3. - С. 138-142, 2021) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; Serhiienko, T. M.; Сергієнко, Т. М.Обґрунтовано вимоги, які висуваються до іншомовної підготовки сучасних працівників правоохоронних органів та військовослужбовців. Зазначено, що потреба у спілкуванні іноземними мовами, спричинена вимогою ринку праці, зумовлює необхідність володіння соціальними та комунікативними навичками. Комунікативний підхід є основним у вивченні іноземних мов, а широке застосування інноваційних технологій навчання, які ґрунтуються на проблемно-ситуаційних практиках навчання, побудові активного навчально-пізнавального середовища, спрямовані на розроблення кейсів, рольових ігор, на самостійну наукову творчість, а не на репродуктивне відтворення вже наявної інформації, що сприяє формуванню “soft skills”. Проаналізовано методи навчання, які сприяють розвитку самостійного проблемного мислення у здобувачів вищої освіти, а також навичок уміло оперувати інформацією, а не лише орієнтацією на мовну форму. Для досягнення ефективних результатів у вивченні іноземної мови необхідно реалізовувати освітній процес як через традиційні, так і через інноваційні методи навчання в їх гармонійному комбінуванні.Документ Synchronous and asynchronous format of blended learning as a way of english language training in professional military education institutions and higher education institutions with specific study conditions(Scientific Collection «InterConf». - 2022. - № 105. - P. 129-136, 2022) Serhiienko, T. M.; Сергієнко, Т. М.; Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350Розглянуто основні аспекти використання змішаного навчання англійської мови в українських професійних військово-навчальних закладах. Досліджено основні виклики та ключові проблеми під час впровадження змішаного навчання англійської мови, наведено рекомендації щодо подальшого розвитку синхронних і асинхронних форматів навчання у закладах професійної військової освіти. Проаналізовано особливості синхронних та асинхронних форматів змішаного навчання, які забезпечують гнучкість у виборі часу самоосвіти курсантів та підвищення ефективності навчання англійської мови курсантів і слухачів мовних курсів.Документ Застосування синхронного та асинхронного форматів змішаного навчання іноземної мови у вищих військових навчальних закладах(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 138-140, 2021) Сергієнко, Т. М.; Serhiienko, T. M.; Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350Встановлено, що технологія змішаного навчання з використанням синхронного та асинхронного форматів навчання у сучасних умовах є однією з найбільш затребуваних і ефективних при вивченні іноземної мови у вищих військових навчальних закладах, оскільки воно, з одного боку, дозволяє максимально продуктивно організувати час викладача і окремо взятого курсанта чи групи курсантів, робить процес вивчення мови цікавим і доступним, а з іншого боку – підвищує ефективність мовної підготовки курсантів та слухачів мовних курсів в умовах пандемії.Документ Толерантність як соціально-педагогічний інструмент вирішення конфліктних ситуацій(Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 22, т. 2. – С. 153-156, 2020) Сергієнко, Т. М.; Serhiienko, T. M.; Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350; Денисюк, Ю. І.; Denysiuk, Yu. I.Стаття присвячена дослідженню поняття толерантності з огляду на умови сьогодення, та доповненню цього поняття новим соціально-педагогічним змістом з огляду на можливість його використання при вирішенні конфліктних ситуацій, які виникають в умовах військового соціуму. Зокрема, розкривається сутність такого поняття як «толерантність» з різних підходів та розуміння його провідними науковцями в галузі педагогічних знань. Під час проведення дослідження було використано такі методи: метод аналізу та синтезу для визначення поняття толерантності в культурологічному, психолого-педагогічному, соціологічному, філософському та в інших аспектах, відповідно до наукових пошуків учених-педагогів, та формування підходів до застосування феномену толерантності для вирішення конфліктних ситуацій; методи індукції та дедукції для визначення спільних рис трактування толерантності з погляду різних підходів щодо використання цього феномену в умовах депривованого середовища. Основна увага зосереджується на дослідженні концепту толерантності як соціально-педагогічного феномена. Це дозволяє визначити декілька детермінант толерантності, а саме: психофізіологічну (яка має забезпечити психологічну стійкість); психологічну (яка охоплює якості особистості); соціально-педагогічну, що охоплює формування та розвиток певної соціальної (професійної, гендерної та іншої) ролі особистості з опорою на позитивні цінності особистості та суспільства. Отже, в результаті аналізу змісту феномену толерантності авторами було зроблено висновок, що саме соціально-педагогічний підхід дає змогу розглядати його у трьох основних аспектах, а саме: в інтегративному аспекті, змістовному та регулятивному аспектах. Також це дозволяє застосовувати його як принципову соціокультурну норму у вирішенні конфліктних ситуацій на рівнях «особистість – особистість» і «особистість – соціум»; виявити та вирішувати проблемні питання взаємодії людини у сферах суспільства, які характеризуються відносною закритістю та деривацією: Збройні сили України, Національна Гвардія, Національна Поліція тощо.Документ Щодо питання про особливості вивчення іноземної мови в системі неперервної професійної освіти працівниками правоохоронних органів та військовослужбовцями(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 409-411., 2019) Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350; Сергієнко, Т. М.; Serhiienko, T.Авторами зазначено, що в організації навчання в системі підвищення кваліфікації та перепідготовки найважливішим стає андрагогічний підхід до навчання, основним положенням якого в навчанні іноземним мовам є розвиток й актуалізація суб’єктивного в людині під час її навчання. Знання, отримані фахівцем, набувають цінності тільки тоді, коли допомагають у розв’язанні реальних життєвих і професійних проблем, сприяють особистісному самовизначенню та самореалізації.