Перегляд за Автор "Bilousov, A. V."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cутність і структура феномену «професійно-комунікативна компетентність» майбутніх дільничних офіцерів поліції(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 65, т. 1. - С. 119-124, 2023) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.Розглянуто проблеми формування професійно-комунікативної компетентності дільничних офіцерів поліції. Запропоновано авторське визначення поняття «професійно-комунікативна компетентність майбутніх дільничних офіцерів поліції» як цілісної, складної інтегративної характеристики особистості, щo поєднує сформованість комунікативних знань, вмінь, навичок, здібностей, професійно важливих комунікативних якостей, детермінується професійною мотивацією і визначає ефективність професійного спілкування.Документ Training of law enforcement officers: foreign language and peculiarities of its improvement(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 152-154, 2023) Stativka, O. O.; Статівка, О. О.; Bilousov, A. V.; Білоусов, А. В.У сучасних умовах інтеграції України у світовий та європейський освітній простір, розширення НАТО та поширення його програм на десятки країн світу питання іноземної мовної підготовки майбутніх правоохоронців набуває особливого значення. Сформована іншомовна професійна компетентність дозволяє майбутньому правоохоронцю успішно брати участь у процесі міжособистісного та міжмовного спілкування. Крім того, вільне володіння іноземною мовою гарантує вміння встановлювати та підтримувати ділові, професійні та культурні контакти, сприяє підвищенню загального культурно-професійного рівня особистості курсанта, професійної та соціальної мобільності.Документ Дидактичні умови ефективного використання інформаційних технологій в процесі навчання іноземної мови в закладах вищої освіти МВС України(The 10th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education” (June 17-19, 2020) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2020. C. 144-154, 2020) ; Bilousov, A. V.; ; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212У статті розглянуто загальні поняття комп'ютерної лінгводидактики та її місце в методиці викладання іноземних мов в закладах вищої освіти МВС України. Обґрунтовано дидактичні та організаційно-педагогічні умови використання засобів інформаційних технологій. Визначено критерії та показники ефективності навчання іноземної мови. Розкрито можливості використання інформаційних технологій у викладанні іноземних мов, їх місце поряд із традиційними методами навчання. The article considers the general concepts of computer language didactics and its place in the methodology of teaching foreign languages in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Didactic and organizational-pedagogical conditions of use are substantiated information technology tools. Criteria and indicators are defined effectiveness of foreign language teaching. Possibilities of use are revealed information technologies in the teaching of foreign languages, their place along with traditional teaching methods. В статье рассмотрены общие понятия компьютерной лингводидактики и ее место в методике преподавания иностранных языков в учреждениях высшего образования МВД Украины. Обоснованы дидактические и организационно-педагогические условия использования средств информационных технологий. Определены критерии и показатели эффективности обучения иностранному языку. Раскрыты возможности использования информационных технологий в преподавании иностранных языков, их место рядом с традиционными методами обучения.Документ Комунікативно-ситуаційні задачі як спосіб формування професійно-комунікативної компетентності поліцейського(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 78-81, 2024) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.Розглянуто питання формування професійно-комунікативної компетентності курсантів в освітньому процесі закладу вищої освіти. Визначено можливості використання комунікативно-ситуаційних задач як способу формування професійно-комунікативної компетентності поліцейського.Документ Навчання курсантів-правоохоронців професійній англійській мові як фактор формування професійної компетенції фахівця(Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects: The 16th International scientific and practical conference (Berlin, Germany, September 11-13, 2022). - Berlin, 2022. - P. 120-130, 2022) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.Розглянуто процес формування іншомовної комунікативної компетентності як один із важливих аспектів професійної підготовки курсантів-правоохоронців. Виділено елементи змістовного компоненту професійно-орієнтованого навчання англійської мови у закладах вищої освіти системи МВС.Документ Особливості іншомовної підготовки майбутніх правоохоронців(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 60-61, 2023) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2807-2914Визначено основні критерії навчання іноземної мови та розглянуто психологічні фактори, що сприяють підвищенню мотивації та якості володіння іноземною мовою. Показано необхідність знання і значимість володіння іноземною мовою в умовах міжнародної інтеграції.Документ Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах(Scientific research in the modern world : The 5th International scientific and practical conference (Toronto, Canada, March 9-11, 2023). - Toronto, 2023. - P. 191-203, 2023) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.Розкрито питання щодо актуальності особистісно орієнтованого навчання у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. Окреслено основні риси особистісно орієнтованого підходу, розглянуто зміст цього підходу: викладацька діяльність, роль самостійної роботи студентів. Наголошено, що дисципліна «Іноземна мова» визначається як окрема освітня галузь у контексті вищої освіти, оскільки вона є засобом опанування та відтворення знань, отриманих у процесі вивчення профільних дисциплін, з одного боку, та інструментом пізнання реалій життя країн мови, що вивчається, з іншого боку, а також одним із засобів формування особистості студента.Документ Теоретичний аналіз проблеми оптимізації навчання іноземної мови курсантів з використанням інтенсивних методик(Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 4(60), ч. 7. - С. 37-43, 2020) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212;; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.В статті обґрунтована доцільність впровадження інтенсивних методик в процес вивчення іноземної мови у таких спеціалізованих закладах як, наприклад, вищі навчальні заклади системи МВС, важливе значення має мотивація курсантів на практичних заняттях із вивчення іноземної мови. Виявлено позитивні та негативні сторони інтенсивної методики навчання. Розглянуто ідеї раціональної організації навчання іноземних мов та ефективність педагогічної діяльності у сфері викладання іноземної мови як засобом, «інструментом» здійснення цієї діяльності системи. The article substantiates the feasibility of the intensive methods introducing in the process of foreign language learning in a such specialized institutions as, for example, higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs, the students motivation in the practical classes for foreign language learning is very important. The positive and negative sides of the intensive teaching methodology are revealed. The ideas of the rational organization of learning foreign languages and the effectiveness of the pedagogical activity in the field of teaching of the foreign language as a method, a "tool" for the implementation of this activity of the system are considered. В статье обоснована целесообразность внедрения интенсивных методик в процесс изучения иностранного языка в таких специализированных учреждениях как, например, высшие учебные заведения системы МВД, важное значение имеет мотивация курсантов на практических занятиях по изучению иностранного языка. Выявлены положительные и отрицательные стороны интенсивной методики обучения. Рассмотрены идеи рациональной организации обучения иностранным языкам и эффективность педагогической деятельности в сфере преподавания иностранного языка в качестве средства, «инструментом» осуществления этой деятельности системы.Документ Формування професійно-комунікативної компетентності поліцейських для попередження конфліктного спілкування(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 64-66, 2023) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2807-2914Розглянуто питання формування професійно-комунікативної компетентності задля попередження конфліктної комунікації. Наведено алгоритм вирішення конфлікту, який може бути застосований поліцейським у професійній діяльності.Документ Інноваційні форми і методи технології резидуального контролю курсантів МВС під час навчання іноземної мови(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 196. - С. 190-195, 2021) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2807-2914; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212Проаналізовано та уточнено сутність та зміст поняття «резидуальний контроль» в освітньому процесі підготовки курсантів МВС України та показана його роль в підготовці майбутнього фахівця. Виявлено педагогічні умови організації резидуального контролю, що підвищують рівень міцності залишкових знань майбутніх офіцерів на основі застосування інноваційних форм і методів, що дозволить удосконалити комунікативну компетенцію майбутніх фахівців.Документ Іноземна мова – інструмент в діалозі культур і цивілізацій.розвиток соціокультурної компетенції в процесі викладання і навчання іноземних мов (лінгвокраїнознавчий аспект)(Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали VIII міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (м. Київ, 11 вересня 2020 р.). Київ, 2020. C. 96-102, 2020) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.;Однією з актуальних проблем сучасної методики навчання іноземної мови є орієнтація всього навчального процесу на активну самостійну роботу учнів. Лінгвокраїнознавчий аспект знаходить своє відображення в цілях та задачах навчання іноземної мови, а також у змісті та прийомах навчання, що дає можливість цілеспрямовано проводити роботу з формування фонових країнознавчих знань з перших кроків. One of the current problems of modern teaching methods foreign language is the focus of the entire educational process on active independent student work. Linguistic aspect is reflected in the goals and tasks of foreign language teaching, as well as in the content and methods of teaching that allows you to purposefully carry out work on the formation of background local lore knowledge from the first steps. Одной из актуальных проблем современной методики обучения иностранного языка является ориентация всего учебного процесса на активную самостоятельную работу учащихся. Лингвострановедческий аспект находит свое отражение в целях и задачах обучения иностранному языку, а также в содержании и приемах обучения, дает возможность целенаправленно проводить работу по формированию фоновых страноведческих знаний c первых шагов.