Психологія (Рsychology)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/94
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Тактико-психологічне забезпечення очної ставки : автореферат дисертації(Харків, 2004) Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; Попова, Г. В. - науковий керівникУ дисертації розглянуто основні тактико-психологічні детермінанти ефективного проведення очної ставки. Уточнено психологічні механізми дії тактичних прийомів, що застосовуються при проведенні очної ставки. Проаналізовано тактико-психологічні помилки слідчого під час проведення слідчої дії. Запропоновано систему тактико-психологічного забезпечення ефективного проведення очної ставки.Документ Батьківська поведінка як психологічний чинник ресоціалізації осіб, які звільняються з місць позбавлення волі : автореф. дис.(Харків, 2008) Царькова, О. В.; Tsarkova, O. V.; Москаленко, А. П. - науковий керівникДисертація присвячена вивченню психологічної корекції батьківської поведінки в осіб, які звільняються з місць позбавлення волі, як одного з важливих чинників їх ресоціалізації. У ній викладені результати теоретичного аналізу стану досліджуваної проблеми в психологічній науці і практиці. Запропоновано структуру якостей особистості засудженого, які детермінують когнітивний та емоційний компоненти батьківства. Розроблена й експериментально обґрунтована програма тренінгу психологічної корекції батьківської поведінки, що складається з орієнтаційного, реконструктивно-формуючого та рефлексивно-узагальнюючого блоків. Виявлено специфіку організації та проведення групової роботи із засудженими в умовах позбавлення волі, а також основні ресурси й фактори, що дозволяють зробити її успішною.Документ Деякі підходи до вивчення міжособистісних конфліктів(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 499-504, 2002) Милорадова, Н. Е.; Myloradova, N. E.Досліджено теоретичну розробку конфліктів. Конфлікти, що виникають при взаємовідносинах людей, прийнято називати міжособистісними. Вони відрізняються специфічними рисами та багатогранністю засобів класифікування, які базуються на різноманітних позиціях авторів та особливостях підходів. The theoretical development of conflicts is investigated. Conflicts that arise in human relationships are called interpersonal. They differ in specific features and versatility of classification tools, which are based on different positions of the authors and features of approaches. Исследована теоретическая разработка конфликтов. Конфликты, возникающие при взаимоотношениях людей, принято называть межличностными. Они отличаются специфическими чертами и многогранностью средств классификации, основанные на различных позициях авторов и особенностях подходов.Документ Конфліктологія як інтегративна галузь наукових знань про конфлікти(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. - Вип. 30. - С. 394-399, 2005) Антонов, Г. В.; Antonov, H. V.Висвітлено уявлення про конфлікти, що існують у конфліктологічних літературних джерелах. З’ясовано сучасні підходи до сутності конфліктів, визначено предмет науки про конфлікти (конфліктології). Зазначено, що педагогічний конфлікт як феномен реальної педагогічної дійсності повинен вивчатися, оцінюватися, сприйматися в практичній діяльності, у взаємозв’язку з дослідними зусиллями педагогів, психологів, соціологів, правознавців, фахівців з управління тощо. The concept of conflicts that exist in conflicting literary sources is covered. Contemporary approaches to the essence of conflict have been clarified, the subject of conflict science (conflictology) has been identified. It is stated that pedagogical conflict as a phenomenon of real pedagogical reality should to study, evaluate, perceive in practical activity, in connection with the research efforts of teachers, psychologists, sociologists, jurists, management specialists, etc. Освещены представления о конфликтах, которые существуют в конфликтологических литературных источниках. Выяснены современные подходы к сущности конфликтов, определен предмет науки о конфликтах (конфликтологии). Отмечено, что педагогический конфликт как феномен реальной педагогической действительности должен изучаться, оцениваться, восприниматься в практической деятельности, в взаимосвязи с опытными усилиями педагогов, психологов, социологов, правоведов, специалистов по управлению и тому подобное.Документ Професійна деформація як соціальне явище: теоретичні аспекти дослідження(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2009. – Вип. 45. – С. 230-235, 2009) Бобро, Н. В.; Bobro, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8350-3695Висвітлено вплив професійної діяльності на особистість та поведінку людини у праці. Розглянуто феномен професійної деформації, фактори, що впливають на нього. Зазначено, що для соціальних об’єктів деформація є якісним відхиленням від соціального орієнтира, яке призводить до змін у поведінці й діяльності та визначається соціальними і психофізіологічними детермінантами. The influence of professional activity on personality and person’s behavior at work is researched. Phenomenon of professional deformation, factors influencing on it is studied. It is stressed that deformation for social objects is the qualitative deviation from social orientation. It leads to some changes in behavior and activity and is provoked by social and phsychophysiological determinants. Освещено влияние профессиональной деятельности на личность и поведение человека в труде. Рассмотрен феномен профессиональной деформации, факторы, влияющие на него. Указано, что для социальных объектов деформация выступает как качественное отклонение от социального ориентира, приводящее к изменениям в поведении и деятельности и определяющееся социальными и психофизиологическими детерминантами.Документ Вплив психологічних аспектів інновацій на процеси реформування системи управління органів внутрішніх справ(Право і безпека.- 2009. - № 5 (32). С. 198 - 202., 2009) Моргун, О. С.; Morgun, O. S.Проаналізовано сучасний стан проблеми інновацій, різноманітні підходи до розуміння психологічної сутності інновацій. Вказано на необхідність вивчення проблеми інновацій у професійній діяльності співробітників правоохоронних органів в умовах реформування системи ОВС.Документ Психологічна підготовка особового складу спеціальних підрозділів ОВС до дій в екстремальних ситуаціях : автореф. дис.(Харків, 2001) Логачев, М. Г.; Logachev, M. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2706-9521; Логачев, Н. Г.; Шапар, В. Б. - науковий керівникУ дослідженні показано особливості професійної діяльності спеціальних підрозділів, проблему професійного добору, критерії професійної надійності і прогнозування успішної діяльності в екстремальних умовах. Показано методи психологічної підготовки особового складу і роль функціональної готовності до дій в умовах інтенсивного впливу стресчинників. Розробляється проблема професійного страху і шляхи його подолання, фізичної агресії як форми поведінки бійця спеціального підрозділу при розв'язанні кризової ситуації. Розглядається проблема патогенного впливу стрес-чинників на виникнення психосоматичної патології і методики досягнення антиноцицептивного ефекту методом психологічного купірування больового синдрому.Документ Формування психологічної компетентності як елемент криміналістичної підготовки слідчих(Форум права. – 2009. – № 3. – С. 237–241, 2009) Єгупенко, В. В.; Yehupenko, V. V.Показано, що одним із елементів професійної кваліфікації слідчих виступає загальна обізнаність у питаннях психології та уміння використовувати їх на практиці. Підкреслено, що психологічна компетентність слідчого являє собою систему психологічних знань й умінь, що використовуються при розслідуванні злочинів. Формування психологічної компетентності повинно здійснюватися на базі викладання інтегрованих спеціальних навчальних курсів. It is shown that one of elements of professional qualification of inspectors is the awareness in questions of psychology and ability to use them in practice. It is underlined that psychological competence of the inspector represents system of psychological knowledge and abilities which are used at investigation of crimes. Formation of psychological competence should be carried out on the basis of teaching of the integrated special training courses. Показано, что одним из элементов профессиональной квалификации следователей является осведомленность в вопросах психологии и умение использовать их на практике. Подчеркнуто, что психологическая компетентность следователя представляет собой систему психологических знаний и умений, которые используются при расследовании преступлений. Формирование психологической компетентности должно осуществляться на базе преподавания интегрированных специальных учебных курсов.Документ До питання про методи вивчення криміногенної особистості, що вчиняє злочини в сфері ПЕК(Форум права. – 2009. – № 1. – С. 573– 577, 2009) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6117-9134Розглянуто основні методи вивчення особистості, що вчиняє злочини в сфері паливно-енергетичного комплексу, зокрема, традиційні соціологічні методи вивчення особи злочинця: методи моделювання та експерименту, метод експертних оцінок, а також: анкетування, інтерв’ю та тестування.Документ Організаційно-психологічні питання професійної підготовки оперативних працівників для застосування гласних та негласних методів й заходів ОРД(Форум права. - 2006. - № 1. – С.89-107, 2006) Філіпенко, Н. Є.; Filipenko, N. Ye.Розглянуто аспекти використання психологічних знань для забезпечення виконання завдань цивільного судочинства, профілактики адміністративних правопорушень, їх застосування в законотворчому процесі та оперативно-розшуковій діяльності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »