Психологія (Рsychology)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/94
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Структура синдрому емоційного вигорання у працівників органів внутрішніх справ(Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 3(16). - С. 225-239, 2010) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Розглянуто основні напрями в дослідженні проблеми емоційного вигорання, описано вплив даного фактору на професійну діяльність. Проаналізовано основні фази і симптоми емоційного вигорання у працівників ОВС, зокрема, працівників підрозділів ДАІ та дільничних інспекторів.Документ Особливості мотиваційної сфери банківських працівників(Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 5(24). - С. 233-238, 2011) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Розглянуто особливості мотиваційної сфери, зокрема мотиваційна сфера співробітників банку. Досліджено особливості мотиваційної сфери співробітників банку, які працюють з різними клієнтами. Проаналізовано структуру мотиваційної сфери, тип спрямованості і мотивація професійної діяльності банківських працівників.Документ Взаємозв’язок самоактуалізації з різним рівнем тривоги жінок середнього віку(Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 1(20). - С. 257-261, 2011) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Розглянуто теоретичні основи самоактуалізації та тривоги в психології, напрями в дослідженні цих проблем. Проаналізовано показники самоактуалізації жінок середнього віку з різним рівнем тривоги, а також показано взаємозв’язок показників самоактуалізації з тривогою в групах жінок з низькою та високою тривогою.Документ Взаємозв'язок психологічних особливостей студентів з різним рівнем прокрастинації(Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 3(28). - С. 307-313, 2012) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Робота присвячена проблемі дослідження прокрастинації, зокрема прокрастинації, яка пов'язана з відкладанням виконання учбових завдань. Саме учбовий процес характеризується умовами, в яких найчастіше виникає прокрастинація що приводить до негативних наслідків. Наводяться результати дослідження психологічних особливостей студентів з різним рівнем прокрастинації, що вивчалися за допомогою методики «Форма вивчення особистості», а також взаємозв'язок психологічних особливостей з різним рівнем прокрастинації.Документ Психологічні чинники, що впливають на ставлення персоналу ОВС до суїцидів(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - Вип. 45. - С. 311-314, 2011) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Досліджено індивідуально-типологічні особливості ставлення працівників ОВС до суїцидів. Визначено психологічний зміст та психологічні чинники суперечливого, нейтрального та негативного ставлення персоналу ОВС до суїцидів. Показано, що негативне ставлення виступає антисуїцидальним чинником, а суперечливе – чинником ризику суїцидальної поведінки персоналу ОВС. На підставі отриманих даних запропоновано при діагностиці суїцидальної поведінки персоналу ОВС враховувати ставлення до самогубства, а при психопрофілактиці самогубств формувати негативне ставлення та розвивати психологічні особливості, які його обумовлюють.Документ Мотивація професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ з різним рівнем ургентної аддикції(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - Вип. 51. - С. 170-173, 2013) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.У статті розглядається проблема аддиктивної поведінки, зокрема такої її форми як ургентна залежність. Розглянуто основні психологічні особливості, які характеризують ургентного аддикта. Наводяться результати дослідження мотивів професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ з різним рівнем ургентної залежності, а також аналізуються кореляційні взаємозв’язки цих мотивів з різним рівнем ургентної аддикції. Показано, які мотиви професійної діяльності властиві ургентним працівникам ОВС.Документ Особливості та взаємозв'язок копінг-стратегій студентів з різним рівнем прокрастинації(Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Серія : Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 243-249, 2012) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Робота присвячена проблемі дослідження прокрастинації, зокрема прокрастинації, яка пов'язана з відкладанням виконання учбових завдань. Саме учбовий процес характеризується умовами, в яких найчастіше виникає прокрастинація що приводить до негативних наслідків. Наводяться результати дослідження особливостей копінг-поведінки студентів та взаємозв'язок копінг-стратегій з різним рівнем прокрастинації.Документ Особливості самовідношення студентів з різним рівнем прокрастинації(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - Вип. 48. - С. 41-45, 2011) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.; Євсігнєєва, К. В.; Yevsihnieieva , K. V.Стаття присвячена проблемі прокрастинації, зокрема прокрастинації академічній, яка пов’язана з відкладанням виконання учбових завдань. Саме учбовий процес характеризується умовами, в яких найчастіше виникає прокрастинація, що приводить до негативних наслідків. Розглянуто основні чинники прокрастинації та її результати. Наводяться результати дослідження особливостей самовідношення у студентів з різним рівнем прокрастинації та досліджено взаємозв’язок самовідношення з прокрастинацією в виділених групах студентів. Показано від яких показників самовідношення найбільше залежить рівень прокрастинації, та якими особливостями самовідношення характеризується той чи інший рівень прокрастинації.Документ Специфіка рефлексивності студентів з різним рівнем метакогнітивізму(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 4, т. 1. - С. 118-122, 2017) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.Розглядається проблема рефлексивності і метакогнітивізму в психології. Проаналізовано теоретичні та емпіричні особливості рефлексивності і метакогнітивізму у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлені результати дослідження рефлексивності студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність. Визначено особливості рефлексивності студентів з високим і низьким рівнем метакогнітівної регуляції діяльності.Документ Взаємозв’язки суб’єктивного відчуження та психологічного благополуччя осіб різного віку(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 1, т. 1. - С. 222-227, 2018) Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.; Хрепливець, М. А.; Khreplyvets, M. A.Проаналізовано поняття суб’єктивного відчуження та психологічного благополуччя особистості. Досліджено взаємозв’язки окремих сфер суб’єктивного відчуження та психологічного благополуччя осіб різного віку.