Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Адміністративно-правові засади протидії нелегальній міграції в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Соколовський, А. С.; Sokolovskyi, A. S.; Музичук, О. М. - науковий керівникВизначено сутність та особливості нелегальної міграції в Україні як об’єкту адміністративно-правового впливу. Встановлено поняття адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Розглянуто правові засади протидії нелегальній міграції в Україні та визначено місце серед них адміністративно-правових норм. Проаналізовано рівні та напрямки адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Надано змістовну характеристику системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні та визначено особливості їх адміністративно-правового статусу. Визначено місце та особливості Національної поліції у системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні. Проаналізовано адміністративноправові засоби протидії нелегальній міграції в Україні. Встановлено сутність та види організаційних заходів із забезпечення протидії нелегальній міграції в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід протидії нелегальній міграції в Україні та опрацьовано можливості його використання в Україні. Досліджено особливості протидії нелегальній міграції в умовах дії правового режиму воєнного стану. Визначено напрямки вдосконалення адміністративноправового законодавства та організаційних заходів у сфері протидії кримінальним правопорушенням у сфері нелегальної міграції в Україні.Публікація Адміністративно-правове забезпечення протидії корупційним проявам у публічній службі в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Музичук, Е. О.; Muzychuk, E. O.; Едуард Музичук; Завальний, М. В. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні сутності та особливостей адміністративно-правового забезпечення протидії корупційним проявам у публічній службі в Україні, встановленні перспективних напрямів вдосконалення адміністративного законодавства в цій сфері. У результаті проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій та рекомендацій, спрямованих на досягнення поставленої мети.Документ Адміністративно-правові засади протидії нелегальній міграції в Україні : автореферат дисертації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Соколовський, А. С.; Sokolovskyi, A. S.; Музичук, О. М. - науковий керівникВизначено сутність та особливості нелегальної міграції в Україні як об’єкту адміністративно-правового впливу. Встановлено поняття адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Розглянуто правові засади протидії нелегальній міграції в Україні та визначено місце серед них адміністративно-правових норм. Проаналізовано рівні та напрямки адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні. Надано змістовну характеристику системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні та визначено особливості їх адміністративно-правового статусу. Визначено місце та особливості Національної поліції у системі суб’єктів протидії нелегальній міграції в Україні. Проаналізовано адміністративноправові засоби протидії нелегальній міграції в Україні. Встановлено сутність та види організаційних заходів із забезпечення протидії нелегальній міграції в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід протидії нелегальній міграції в Україні та опрацьовано можливості його використання в Україні. Досліджено особливості протидії нелегальній міграції в умовах дії правового режиму воєнного стану. Визначено напрямки вдосконалення адміністративноправового законодавства та організаційних заходів у сфері протидії кримінальним правопорушенням у сфері нелегальної міграції в Україні.Документ Підтримка та довіра як основа взаємодії поліції та громадських інститутів під час режиму воєнного стану(Вісник Національної академії правових наук України. - 2024. - № 3. - С. 74-84, 2024) Новіченко, А. В.; Novichenko, A. V.У статті досліджено та охарактеризовано питання забезпечення громадського порядку, який має важливе значення для будь-якої держави з однієї простої причини – якщо немає правопорядку, то зникає сама держава як організація суспільства. Тому ці питання завжди були актуальними та їм постійно приділялася пильна увага з боку вчених та практиків. Проаналізоване проведене реформування правоохоронних органів України, яке започатковане до початку російської агресії, мало на меті встановлення тісної взаємодії поліції з інституціями громадянського суспільства, що формуються в країні, та громадянами з метою забезпечення правопорядку. Поліція під час здійснення своєї діяльності має забезпечувати суспільну довіру до себе та підтримку громадян. Тільки за наявності довіри та підтримки з боку громадських інститутів до діяльності правоохоронних органів можна говорити про партнерство між цими суб’єктами, яке направлено на попередження, припинення кримінальних правопорушень та забезпечення правопорядку. Після повномасштабного вторгнення збройних сил Російської Федерації на територію України до функцій поліції в мирний час додалася значна кількість додаткових обов’язків, таких як розслідування військових злочинів росіян, мародерства, оборони держави, допомога біженцям, участь в евакуації тощо. У перші дні війни міста й села покидало дуже багато громадян, що призвело до колапсів на дорогах, але поліція всіляко забезпечувала безпеку дорожнього руху, тисячі поліцейських дбали про охорону громадського порядку, безпеку об’єктів, здійснювали супроводження вантажів та інші завдання, які виконують поліцейські до цього часу. Здійснено конкретизацію факторів, які підтверджують необхідність забезпечувати довіру до поліції з боку суспільства, представлено першорядні напрямки, орієнтовані на підвищення рівня довіри суспільства до поліції, які мають реалізовуватися спільними зусиллями, а також із залученням засобів масової інформації не залежно від правового режиму, в яких діє поліція.Документ Нормативні засади визначення видів та змісту обмежень під час проходження публічної служби: поняття та ознаки(Публічне право. - 2024. - № 1 (53). - С. 47-54, 2024) Шовкун, Ю. І.; Shovkun, Yu. I.У статті визначено низку специфічних ознак правових обмежень, що встановлюються для публічних службовців, під час проходження ними публічної служби, серед яких те, що вони: санкціоновані Основним законом держави, де чітко вказано, що вони можуть бути застосовані до особи, внаслідок набуття нею певного статусу, зокрема статусу публічного службовця; здійснюється переважно на рівні загальних і спеціальних законів, за виключенням підзаконних нормативно-правих актів, які регулюють морально-етичну поведінку публічних службовців; мають форму не тільки правил, настанов, рекомендацій і вимог, а і принципів публічної служби, наприклад принцип політичної неупередженості; характеризуються наявністю чіткої диференціації, яка проявляється в тому, що антикорупційні обмеження, а також обмеження пов’язані з морально-етичною поведінкою поширюється на всіх публічних службовців, а тому мають загальний характер, у той час, коли для певних категорій осіб, які проходять публічну службу (спеціальні) обмеження іншого змісту запроваджено на законодавчому рівні. Запропоновано авторське бачення нормативних засад визначення видів та змісту обмежень під час проходження публічної служби як сукупності міжнародних документів, профільних (загальних) законодавчих актів у сфері публічної служби та антикорупційній сфері, спеціальних законів, що регламентують діяльність різних категорій публічних службовців, а також відомчих нормативно-правових актів, які містять конкретні принципи обмеження, вимоги та правила професійної діяльності публічних службовців, а також правила та рекомендації морально-етичного характеру, які не зважаючи на їх юридичну форму обмежують поведінку таких осіб у службовій діяльності та приватному житті.Документ Адміністративно-правові засади кадрового забезпечення Державної митної служби України : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Колобиліна, О. О.; Kolobylina, O. O.; Полянський, А. О. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання стосовно визначення сутності, змісту та розкриття особливостей адміністративно-правових засад кадрового забезпечення Державної митної служби України, на підставі чого розроблено пропозиції та рекомендації, спрямовані на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері.Документ Адміністративно-правовий статус суб’єктів протидії корупції в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.; Іванцов, В. О. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні сутності та розкритті особливостей адміністративно-правового статусу суб’єктів протидії корупції в Україні, розробленні пропозицій та рекомендацій, спрямованих на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері. У результаті проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій та рекомендацій, спрямованих на досягнення поставленої мети.Документ Правові засади використання штучного інтелекту в діяльності правоохоронних органів (поліції) та органів суду під час здійснення адміністративного провадження (аналіз зарубіжного та українського досвіду)(Право.ua. - 2023. - № 4. - С. 63-69, 2023) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.Досліджено сучасний стан правового регулювання впровадження технологій штучного інтелекту у діяльність правоохоронних органів і судової гілки влади в Україні. На підставі аналізу нормативно-правових засад та практики використання штучного інтелекту в ряді зарубіжних країн (США, Китай, Аргентина, Велика Британія) вказано, що система на базі штучного інтелекту здатна краще передбачати результат розгляду суддею або органом поліції справи про адміністративне правопорушення. Звернено увагу на те, що в країнах Євросоюзу та Україні активно ведеться робота над адаптацією адміністративного законодавства і розробкою правових норм, що стосуються використання ШІ. Зроблено висновок про те, що в умовах активної цифровізації функціонування органів державної влади в Україні слід приділити належну увагу правовому регулюванню впровадженню ШІ в діяльність органів суду та правоохоронних органів. Вказано, що завдяки швидкій обробці великого обсягу інформації штучним інтелектом, економії часу, матеріальних і людських затрат значно покращується ефективність роботи українських судів та підрозділів Національної поліції, а також відбувається спрощення процедури прийняття процесуальних рішень під час здійснення провадженнях у справах про адміністративні правопорушення.Документ Розвиток законодавства України про адміністративно-правове забезпечення діяльності органів поліції в міжнародних операціях із підтримання миру і безпеки(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 14 трав. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 122-127, 2021) Пузанова, Т. А.; Puzanova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6658-6054Визначено, що національний поліцейський персонал України в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки керується міжнародними актами, що визначають статус місії та її персоналу, актами керівництва місії, загально визначеними принципами і нормами міжнародного права, міжнародними договорами та угодами про статус миротворчих сил.Документ Сутність правоохоронної функції держави та адміністративно-правовий механізм її реалізації : монографія(Харків: Факт, 2021. - 320 с., 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XМонографія є комплексним дослідженням сутності правоохоронної функції, особливостей її реалізації, зокрема за допомогою відповідного адміністративно-правового механізму. У роботі проаналізовано методологічні засади адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави, надано загальну характеристику адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. У монографії сформульовано конкретні пропозиції щодо оптимізації діяльності суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави та удосконалення адміністративного законодавства у правоохоронній сфері Монографія буде корисною викладачам, ад’юнктам, аспірантам, докторантам вищих навчальних закладів юридичного профілю, працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також всім, хто цікавиться проблемами правоохоронної діяльності.