Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Принципи адміністративно-правового регулювання земельних відносин в Україні(Європейські перспективи. - 2013. - № 4. - С. 89-93, 2013) Череучук, А. А.; Chereuchuk, A. A.Наведено та обґрунтовано перелік принципів адміністративно-правового регулювання земельних відносин в Україні. Вказано на позитивні результати за умови їх застосування на практиці. Визначено способи реалізації даних принципів безпосередньо в процесі адміністративно-правового регулювання.Документ Відповідальність за порушення земельного законодавства: адміністративно-правовий аспект(Південноукраїнський правничий часопис. - 2012. - № 4. - С. 169-171, 2012) Череучук, А. А.; Chereuchuk , A. A.Визначено шляхи удосконалення адміністративно-правового регулювання земельних відносин в Україні. Надано авторське бачення вдосконалення відповідальності за порушення земельного законодавства.Документ Удосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності суб’єктів контролю у сфері земельних відносин в Україні(Європейські перспективи. - 2017. - № 2. - С. 55-60, 2017) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.Визначено основні види суб’єктів контролю у сфері земельних відносин в Україні. Проаналізовано основні чинники, що впливають на ефективність діяльності суб’єктів контролю за використанням та охороною земель в Україні. Окреслено можливі напрямки удосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності суб’єктів контролю у сфері земельних відносин в Україні.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення у сфері земельних відносин в Україні: сучасний стан та шляхи вдосконалення(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2016. - Вип. 5. - С. 198-201, 2016) Пахомов, В. В.; Pakhomov , V. V.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.Визначено сутність адміністративної відповідальності у сфері земельних відносин. Проаналізовано сучасний стан правового забезпечення адміністративної відповідальності у сфері земельних відносин в Україні. Окреслено можливі напрямки підвищення ефективності адміністративно-правової відповідальності за правопорушення у сфері земельних відносин в Україні.Документ Шляхи підвищення ефективності адміністративно-правової відповідальності за правопорушення у сфері земельних відносин в Україні(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2017. – № 2. – С. 93-97, 2017) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.Визначено сутність адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері земельних відносин. Дано аналіз сучасного стану правового забезпечення адміністративної відповідальності у сфері земельних відносин в Україні. Встановлено можливі напрямки підвищення ефективності адміністративно-правової відповідальності за правопорушення сфери земельних відносин в Україні.Документ Дозвільна діяльність у сфері земельних відносин: доктринальне розуміння(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 187-191, 2017) Штикер, Я. Ю.; Shtyker, Ya. Yu.Наголошено, що дозвільна діяльність у сфері земельних відносин становить собою врегульовану нормами адміністративного права виконавчо-розпорядчу діяльність органів публічної адміністрації, які наділенні владними повноваженнями щодо видачі документів дозвільного характеру у сфері земельних відносин.Документ Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру як провідний суб’єкт надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 60-64, 2017) Даугуль, В. Я.; Dauhul, V. Ya.Розглянуто діяльність Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр України) щодо надання електронних адміністративних послуг. Зазначено, що в умовах сьогодення постає питання, щоб найти оптимальну модель (організаційну форму) надання послуг державою приватним особам, з метою ефективного сприяння останнім в реалізації своїх прав, у тому числі у сфері земельних відносин.Документ Шляхи підвищення ефективності адміністративно-правового забезпечення контрольно-наглядової діяльності у сфері земельних відносин в Україні(Право.ua. - 2016. - № 1. - С. 26-30, 2016) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Розглянуто сутність поняття «ефективність контрольно-наглядової діяльності». Визначено основні чинники, що впливають на ефективність контрольно-наглядової діяльності у сфері земельних відносин в Україні. Встановлено основні шляхи підвищення ефективності адміністративно-правового забезпечення контрольно-наглядової діяльності у сфері земельних відносин в Україні.Документ Застосування адміністративної відповідальності за порушення земельного законодавства(Об’єднанi наукою: перспективи міждисциплінарних досліджень: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (к. Київ, 12-13 листоп. 2020 р.). – Київ, 2020. – С. 293-296, 2020) Шестакова, А. В.; Shestakova, A. V.; Шуміло, О. М.; Shumilo, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0506-4631Досліджено застосування правових засобів впливу, спрямованих на усунення порушень земельного законодавства, відновлення порушеного права та притягнення винних у вчиненні земельних правопорушень до адміністративної відповідальності. The application of legal means of influence aimed at eliminating violations of land legislation, restoration of violated rights and bringing those guilty of land offenses to administrative responsibility has been studied. Исследовано применение правовых средств воздействия, направленных на устранение нарушений земельного законодательства, восстановление нарушенного права и привлечения виновных в совершении земельных правонарушений к административной ответственности.Документ Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері земельних відносин(Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Сер.: Юридичні науки. – 2020. – Т. 31 (70), № 4. – С. 134-139, 2020) Кириченко, Ю. М.; Kyrychenko, Yu. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9125-218XСтаттю присвячено висвітленню однієї з актуальних проблем адміністративного права щодо питання реалізації органами місцевого самоврядування передбачених законодавством України повноважень у сфері земельних відносин, окресленню проблем здійснення муніципальними органами адміністративних процедур у цій галузі, а також визначенню шляхів вирішення цих проблем у сфері реалізації земельних відносин. Автором з’ясовано, що адміністративну процедуру органів місцевого самоврядування у сфері земельних відносин становить порядок реалізації владних повноважень, передбачений нормами адміністративного та земельного права, що визначає «взірець» поведінки посадових осіб органів місцевого самоврядування під час здійснення ними своїх повноважень у галузі земельних відносин і завершується прийняттям адміністративного акта і зверненням його до виконання. Внутрішню сутність такої процедури також становить алгоритм дій фізичних і юридичних осіб (суб’єктів права власності на землю) як учасників земельних відносин щодо виконання покладених на них адміністративним та земельним законодавством суб’єктивних прав та юридичних обов’язків. У статті досліджено порядок здійснення органами місцевого самоврядування у сфері земельних відносин таких адміністративних процедур, як: нормотворчі, правозастосовно-сервісні, установчі, організаційно-дозвільні, контрольно-наглядові адміністративні процедури. Аргументовано, що органи місцевого самоврядування зобов’язані передусім інформувати населення щодо поточного стану вилучення (викупу) та надання земельних ділянок, що зумовлено принципами демократичного управління справами територіальної громади і забезпечення прозорості щодо розпорядження землею як об’єктом комунальної власності. Зазначено, що органи місцевого самоврядування щодо вирішення земельних спорів здійснюють відповідні дії в межах таких стадій: 1) порушення провадження щодо розгляду та вирішення земельного спору; 2) підготовка до розгляду; 3) розгляд та вирішення земельного u1089 спору по суті; 4) оскарження рішення (за наявності підстав, передбачених законом); 5) виконання рішення.