Соціологія. Соціальна робота (Sociology. Social Work)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/98
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Адаптація до навчання та професійна маргінальність студентів ВНЗ(Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 56. - С. 193-201, 2012) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098У статті розглянуто питання соціальної адаптації студентів до навчання у ВНЗ та розвитку феномену професійної маргінальності. Проаналізовано їх взаємозв’язок. Визначено поняття первинної та вторинної професійної маргінальності студентів. Обґрунтовано думку про необхідність розвитку адаптивних можливостей випускників. Охарактеризовано роль ВНЗ у формуванні установки на професію й усвідомленні студентами шляху власного професійного просування.Документ Професійна маргінальність студентів(Вісник Львівського університету: Серія соціологічна. – 2012. – Вип. 6. – С. 81–87, 2012) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098У статті розглянуто передумови виникнення феномену професійної маргінальності студентства. Визначено його сутнісні характеристики, запропоновано типологію студентів за рівнем прояву професійної маргінальності. Зроблено висновок про вплив реформування системи вищої освіти в Україні на поширення феномену професійної маргінальності у студентському середовищі.Документ Чинники професійної маргінальності студентства(Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна : № 999 : Сер.: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. –2012. – Вип. 30. – С.210-215, 2012) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098У статті розглядаються чинники, що впливають на рівень прояву професійної маргінальності студентства. Пропонується структура факторів та аналізується їх вплив на виникнення й розвиток досліджуваного феномену. Доводиться думка про переважно амбівалентний вплив різних факторів на прояв професійної маргінальності у студентському середовищі.Документ Реформування вищої школи в Україні та професійна маргінальність студентської молоді(Молодіжна політика: проблеми та перспективи: зб. наук. пр. – Дрогобич – Перемишль : Посвіт, 2013. – Вип. 4. – С.59-65, 2013) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098У статті аналізуються тенденції реформування системи вищої освіти в Україні, визначаються позитивні та негативні аспекти даного процесу. Авторка акцентує увагу на проблемі виходу молодого фахівця на ринок праці. Досліджується питання професійної маргінальності студентства. Робиться висновок про внутрішню неоднорідність студентської молоді та пропонуються певні способи зменшення негативних наслідків професійної маргінальності студентів.Документ Роль та місце управлінського консультування в системі роботи з персоналом організації(Матеріали науково-практичної конференції "Бочаровські читання" (м. Харків, 29 берез. 2013 р.). - Харків : ХНУВС, 2013. - С. 263-266, 2013) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098Тези присвячені визначенню сутності та характерних рис управлінського консультування. Проаналізовано головні результати, які отримує керівник у співпраці із консультантом з питань управління.Документ Прихована освітня дискримінація в Україні(Девіантна поведінка: соціологічний, психологічний та юридичний аспекти : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 квіт. 2013 р.). – Харків : ХНУВС, 2013. – С. 100-104, 2013) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098У тезах розглядається проблема освітньої дискримінації в Україні. Авторка аналізує окремі факти прояву дискримінації у сфері освіти на різних рівнях. Обґрунтовується думка про те, що освітня дискримінація в Україні проявляється у прихованій формі.Документ Організаційні патології як девіації: способи профілактики(Актуальні напрями сучасної практичної психології і психотерапії: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 груд. 2013 р.). – Харків: ХНУВС, 2013. – С. 110-112, 2013) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098У тезах проаналізовано основні види організаційних патологій. Організаційна патологія розглядається як форма поведінки, що відхиляється від норми. Визначено способи профілактики патологічних станів у організаціях.Документ Лояльність персоналу організації: підходи до визначення(SOCIOПРОСТІР: міждисциплінар. електрон. зб. наук. пр. з соціології та соціальної роботи / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2017. – № 6. – С. 21-24, 2017) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098Стаття присвячена аналізу феномена лояльності персоналу організації. Авторка застосовує положення теорії обміну та теорії очікувань для визначення сутності та складових лояльності персоналу. Розглядаються емоційні, раціональні та поведінкові компоненти лояльності. Лояльність є соціальною характеристикою організації. Це дозволило пояснити деякі моделі лояльності персоналу.Документ Феномен професійної маргінальності студентства : автореф. дис.(Харків, 2009) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; Бутылина, Е. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098; Рущенко, І. П. - науковий керівникДисертація присвячена соціологічному дослідженню сутності, форм прояву та факторів феномену професійної маргінальності студентства. У дисертаційному дослідженні проаналізовано концептуальні засади аналізу явища маргінальності. Проведений аналіз сутності даного явища дозволив виявити його структурні елементи, передумови та соціальні наслідки для соціальної групи й індивіда. У роботі сконструйована модель багатомірного соціального простору, горизонтальний та вертикальний зріз якої дозволили виявити групи, що є найбільш віддаленими від володіння капіталом поля, отже, найбільш маргіналізовані. Виходячи з цих положень, автором пропонується типологія форм прояву маргінальності у соціальному житті. На підставі наукових розробок та теоретичних моделей у дисертаційному дослідженні надано визначення феномену професійної маргінальності студентства, проаналізовані його сутнісні елементи, форми прояву та фактори. Автором запропоновані моделі зміни рівня професійної маргінальності студентів та розроблена на їх основі типологія студентської групи. Перевірка розробленої методики конкретно-соціологічного дослідження явища професійної маргінальності студентства довела, що воно піддається емпіричному виміру. Автором запропоновані практичні рекомендації, що спрямовані на підвищення ефективності профорієнтаційної функції ВНЗ.Документ Порівняльна характеристика професійних орієнтацій трьох історичних генерацій студентів(Збірник наукових праць «Велес» : ІІ Міжнар. конф. «Весняні наукові читання» (м. Київ, 28 квіт. 2016 р.). – Київ: Центр наукових публікацій, 2016 . – Ч. 2. – С. 148-153, 2016) Бутиліна, О. В.; Butylina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3943-4098Стаття присвячена аналізу факторів професійного самовизначення студентської молоді. Шляхом застосування методу історичного аналізу порівняно професійні орієнтації, ставлення до навчання та вимоги до професії студентів трьох історичних генерацій: радянської молоді, студентства епохи перебудови та сучасних майбутніх фахівців. Визначаються суспільні чинники які впливають на досліджувані показники.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »