Перегляд за Автор "Бабак, Г. С."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми викладання іноземної мови(Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів і сектору безпеки: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (27 березня 2019 року). – Київ: Національна академія прокуратури України, 2019. C. 18-20, 2019-03-27) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Потєхін, Т. В.; Potiekhin, T. V.;Сьогодні для успішної роботи і професійної діяльності людини потребою є знання іноземної мови. Основною метою при вивченні іноземної мови майбутніх фахівців різних галузей - це створення умов та технологій навчання, спрямованих на особистісний розвиток і професійну компетентність.Today, knowledge of a foreign language is essential for successful work and professional activity of a person. The main goal in the study of a foreign language for future specialists in various industries is to create conditions and learning technologies aimed at personal development and professional competence.Сегодня для успешной работы и профессиональной деятельности человека необходимостью является знание иностранного языка. Основной целью при изучении иностранного языка будущих специалистов различных отраслей - это создание условий и технологий обучения, направленных на личностное развитие и профессиональную компетентность.Документ Англійська мова майбутнім магістрам : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2019. – 68 с., 2019) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Комар, А. О.; Komar, A. O.; ; Потєхін, Т. В.; Potiekhin, T. V.; ; Орлова, О. О.Навчальний посібник націлений на формування навичок і вмінь читати, перекладати, аналізувати структуру і зміст текстів, виконувати граматичні та лексичні завдання самостійно. Тексти на загальну тематику. Посібник може використовуватись для самостійної роботи і на заняттях у закладах вищої освіти.Документ Використання методичного прийому «сенкан» на заняттях з іноземної мови(Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук»: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка», 2021-07) Краснова, Н. В.; ; ; Сорокіна, Г. М.; ; ; Бабак, Г. С.; ;Анотація. У статті розглянуто поняття і особливості дидактичного сенкану як метода навчання та оцінювання, а також виявлено переваги його використання на заняттях з іноземної мови. Наголошено на необхідності застосування інноваційних методичних прийомів на заняттях, спрямованих на стимуляцію зацікавленості учасників навчального процесу до предмета, який вони вивчають, навичок синтезу навчального матеріалу, розвиток їхньої креативності й образності мовлення, уміння коротко та влучно висловлювати думку тощо. Проаналізовано останні дослідження та публікації педагогів-вчених та розглянуто широкий спектр можливостей даного методу у рішенні освітніх завдань. Звернено увагу на необхідність застосування на заняттях інноваційних методичних прийомів, спрямованих на стимуляцію зацікавленості учасників навчального процесу до предмета, який вони вивчають, розвиток їхньої креативності й образності мовлення, навичок синтезу навчального матеріалу та резюмування інформації, уміння коротко та влучно висловлювати думку тощо. З’ясовано, що така форма роботи сприяє оволодінню навичками пізнавальної рефлексії як усвідомлення виконаних дій і розумових процесів, їх результатів і підстав, меж свого знання й незнання, нових пізнавальних завдань і засобів їх досягнення. Розглянуто алгоритм створення дидактичного сенкану та наведено приклади англійською та німецькою мовами. Виявлено, що використання методичного прийому сенкан не тільки збагачує словниковий запас учнів, розвиває граматичні навички, але також спонукає до самостійної пошукової діяльності та роздумів, оскільки у сенкані учні мають висловити власне відношення до об’єкту, тобто розвивають критичне мислення. Використання запропонованого методу позитивно впливає на розвиток і вдосконалення іншомовних умінь студентів та надає їм можливості для самовираження і самореалізації засобами іноземної мови. Abstract. The article considers the concept and features of didactic cinquain as a method of teaching and assessment, as well as the advantages of its use in foreign language classes. Emphasis is placed on the need to use innovative methods in the classroom, aimed at stimulating the interest of participants in the educational process to the subject they study, skills of synthesis of educational material, development of their creativity and imagery of speech, ability to express briefly and accurately. The latest research and publications of teachers-scientists are analyzed and a wide range of possibilities of this method in solving educational problems is considered. Attention is drawn to the need to use innovative methods aimed at stimulating the interest of participants in the subject they study, the development of their creativity and imagery of speech, skills of synthesis of educational material and summarizing information, the ability to briefly and accurately express opinions and more. It was found that this form of work helps to master the skills of cognitive reflection as awareness of actions and mental processes, their results and grounds, the limits of their knowledge and ignorance, new cognitive tasks and means to achieve them. The algorithm for creating a didactic cinquain is considered and examples are given in English and German. It was found that the use of cinquain method not only enriches students' vocabulary, develops grammar skills, but also encourages independent search and reflection, because in cinquain students have to express their own attitude to the object, for example develop critical thinking. The use of the proposed method has a positive effect on the development and improvement of students' foreign language skills and provides them with opportunities for self-expression and self-realization by means of a foreign language. Аннотация. В статье рассмотрено понятие и особенности дидактического сенкана как метода обучения и оценки, а также выявлены преимущества его использования на занятиях по иностранному языку. Отмечена необходимость применения инновационных методических приемов на занятиях, направленных на стимуляцию заинтересованности участников учебного процесса к предмету, который они изучают, навыков синтеза учебного материала, развитие их креативности и образности речи, умение коротко и метко выражать мнение и тому подобное. Проанализированы последние исследования и публикации педагогов-ученых и рассмотрен широкий спектр возможностей данного метода в решении образовательных задач. Обращено внимание на необходимость применения на занятиях инновационных методических приемов, направленных на стимуляцию заинтересованности участников учебного процесса к предмету, который они изучают, развитие их креативности и образности речи, навыков синтеза учебного материала и резюмирование информации, умение коротко и метко выражать мнение и тому подобное. Выяснено, что такая форма работы способствует овладению навыками познавательной рефлексии как осознания выполненных действий и мыслительных процессов, их результатов и оснований, границ своего знания и незнания, новых познавательных задач и средств их достижения. Рассмотрен алгоритм создания дидактического сенкана и приведены примеры на английском и немецком языках. Выявлено, что использование методического приема сенкан не только обогащает словарный запас учащихся, развивает грамматические навыки, но также побуждает к самостоятельной поисковой деятельности и размышлению, поскольку в сенкане ученики должны выразить собственное отношение к объекту, то есть развивают критическое мышление. Использование предложенного метода положительно влияет на развитие и совершенствование иноязычных умений студентов и предоставляет им возможности для самовыражения и самореализации средствами иностранного языка.Документ Дидактичні умови ефективного використання інформаційних технологій в процесі навчання іноземної мови в закладах вищої освіти МВС України(The 10th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education” (June 17-19, 2020) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2020. C. 144-154, 2020) ; Bilousov, A. V.; ; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212У статті розглянуто загальні поняття комп'ютерної лінгводидактики та її місце в методиці викладання іноземних мов в закладах вищої освіти МВС України. Обґрунтовано дидактичні та організаційно-педагогічні умови використання засобів інформаційних технологій. Визначено критерії та показники ефективності навчання іноземної мови. Розкрито можливості використання інформаційних технологій у викладанні іноземних мов, їх місце поряд із традиційними методами навчання. The article considers the general concepts of computer language didactics and its place in the methodology of teaching foreign languages in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Didactic and organizational-pedagogical conditions of use are substantiated information technology tools. Criteria and indicators are defined effectiveness of foreign language teaching. Possibilities of use are revealed information technologies in the teaching of foreign languages, their place along with traditional teaching methods. В статье рассмотрены общие понятия компьютерной лингводидактики и ее место в методике преподавания иностранных языков в учреждениях высшего образования МВД Украины. Обоснованы дидактические и организационно-педагогические условия использования средств информационных технологий. Определены критерии и показатели эффективности обучения иностранному языку. Раскрыты возможности использования информационных технологий в преподавании иностранных языков, их место рядом с традиционными методами обучения.Документ Навчання курсантів-правоохоронців професійній англійській мові як фактор формування професійної компетенції фахівця(Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects: The 16th International scientific and practical conference (Berlin, Germany, September 11-13, 2022). - Berlin, 2022. - P. 120-130, 2022) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.Розглянуто процес формування іншомовної комунікативної компетентності як один із важливих аспектів професійної підготовки курсантів-правоохоронців. Виділено елементи змістовного компоненту професійно-орієнтованого навчання англійської мови у закладах вищої освіти системи МВС.Документ Національно-культурний компонент навчання іноземної мови та засоби його засвоєння(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020. - С. 72-73, 2020) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083Зі зміною та розвитком освітнього процесу, розробкою нових методик, викладачі отримують нові завдання у навчанні іноземної мови з метою втілення в освітній процес: розвивати мислення, пам'ять студентів та формувати загальні і специфічні навчальні уміння . Включення в зміст навчання країнознавчих знань забезпечують засвоєння реалій іншої національної культури, розширення їхнього загального кругозору, що приведе також до підвищення інтересу до іноземної мови.Документ Неологізми. Семантичні особливості та переклад(Dynamics of the development of world science : Abstracts of IX International Scientific and Practical Conference (Vancouver, Canada, 13-15 May 2020). - Vancouver, 2020. – P. 321-325., 2020-05-13) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083Стаття присвячена вивченню неологізмів сучасної англійської мови, а також їх перекладу. У статті розглядаються різні способи утворення неологізмів сучасної англійської мови. Аналіз утворення нових слів у сучасній англійській мові показує, що словотвір є головним засобом збагачення його словникового складу.Документ Оптимізація системи навчання іноземної мови курсантів закладів вищої освіти МВС(Вісник Запорізького національного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2020. – № 3 (36), ч. 2. – С. 190-196, 2020) Краснова, Н. В.; Бабак, Г. С.; Сорокіна, Г. М.В статті розглядається оптимізація системи навчання іноземної мови курсантів закладів вищої освіти МВС. Вимоги сучасного світу спонукають нас до перегляду й удосконалення пріоритетів та напрямів професійної підготовки майбутніх офіцерів правозахисних органів і фахівців правової сфери, до формування необхідних навичок, серед яких особливе місце посідає знання іноземної мови. Система іншомовної освіти курсантів побудована на основі теорії управління, що дозволяє оптимізувати навчання іноземної мови у закладах вищої освіти МВС за наступними взаємопов'язаними компонентами: мета (соціальне замовлення, втілення в нормативних документах); викладач (професійно-особистісні якості, співвіднесені зі структурою педагогічної діяльності); засоби управління (зміст навчання, навчально-методичний комплекс, метод навчання, педагогічне спілкування, критерії контролю); той, що навчається (особистісні характеристики, співвіднесені зі структурою вчення); іншомовна освіченість, як результат функціонування системи; контроль і самоконтроль (зворотні зв'язки); зовнішні впливи (вплив середовища). У статті також наголошується на необхідності враховувати специфічні умови навчання у закладах вищої освіти МВС при організації навчального процесу та викладанні іноземної мови. The article considers the optimization of the system of teaching a foreign language to cadets of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs. The requirements of the modern world motivate us to revise and improve the priorities and areas of future law enforcement officers training and to form the necessary skills, among which a special place is given to of a foreign language learning. The system of foreign language education of cadets is built on the basis of management theory, which allows to optimize foreign language teaching in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs on the following interrelated components: purpose (social order, implementation in regulations); teacher (professional and personal qualities, correlated with the structure of pedagogical activity); management tools (learning content, educational and methodological complex, teaching method, pedagogical communication, control criteria); the learner (personal characteristics correlated with the structure of teaching); foreign language education as a result of the functioning of the system; control and self-control (feedback); external influences (environmental influences). The article also emphasizes the need to take into account the specific conditions of study in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs when organizing the educational process and teaching foreign language. В статье рассматривается оптимизация системы обучения иностранному языку курсантов высших учебных заведений МВД. Требования современного мира побуждают нас к пересмотру и совершенствованию приоритетов и направлений профессиональной подготовки будущих офицеров правозащитных органов и специалистов правовой сферы, к формированию необходимых навыков, среди которых особое место занимает знание иностранного языка. Система иноязычного образования курсантов построена на основе теории управления, позволяет оптимизировать обучения иностранному языку в учреждениях высшего образования МВД по следующим взаимосвязанными компонентами: цель (социальный заказ, воплощение в нормативных документах) преподаватель (профессионально-личностные качества, соотнесены со структурой педагогической деятельности); средства управления (содержание обучения, учебно-методический комплекс, метод обучения, педагогическое общение, критерии контроля); обучающийся (личностные характеристики, соотнесены со структурой учение) иноязычная образованность, как результат функционирования системы; контроль и самоконтроль (обратные связи) внешние воздействия (влияние среды). В статье также подчеркивается необходимость учитывать специфические условия обучения в учреждениях высшего образования МВД при организации учебного процесса и преподавании иностранного языка.Документ Теоретичний аналіз проблеми оптимізації навчання іноземної мови курсантів з використанням інтенсивних методик(Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 4(60), ч. 7. - С. 37-43, 2020) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212;; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.В статті обґрунтована доцільність впровадження інтенсивних методик в процес вивчення іноземної мови у таких спеціалізованих закладах як, наприклад, вищі навчальні заклади системи МВС, важливе значення має мотивація курсантів на практичних заняттях із вивчення іноземної мови. Виявлено позитивні та негативні сторони інтенсивної методики навчання. Розглянуто ідеї раціональної організації навчання іноземних мов та ефективність педагогічної діяльності у сфері викладання іноземної мови як засобом, «інструментом» здійснення цієї діяльності системи. The article substantiates the feasibility of the intensive methods introducing in the process of foreign language learning in a such specialized institutions as, for example, higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs, the students motivation in the practical classes for foreign language learning is very important. The positive and negative sides of the intensive teaching methodology are revealed. The ideas of the rational organization of learning foreign languages and the effectiveness of the pedagogical activity in the field of teaching of the foreign language as a method, a "tool" for the implementation of this activity of the system are considered. В статье обоснована целесообразность внедрения интенсивных методик в процесс изучения иностранного языка в таких специализированных учреждениях как, например, высшие учебные заведения системы МВД, важное значение имеет мотивация курсантов на практических занятиях по изучению иностранного языка. Выявлены положительные и отрицательные стороны интенсивной методики обучения. Рассмотрены идеи рациональной организации обучения иностранным языкам и эффективность педагогической деятельности в сфере преподавания иностранного языка в качестве средства, «инструментом» осуществления этой деятельности системы.Документ Теоретичні засади дослідження поетики та особливості перекладу англомовної поезії(Тези доповідей Міжуніверситетського науково-практичного семінару «Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти» – Харків: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2019. C. 20-23, 2019) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Потєхін, Т. В.; Potiekhin, T. V.Під час поетичного перекладу необхідно передати складний інформаційний комплекс за допомогою якого,відбувається розмежування загальних закономірностей або принципів такої побудови і приватних, специфічних, типових для тієї або іншої літератури. During the poetic translation it is necessary to transfer a complex information complex by means of which, there is a distinction of the general laws or principles of such construction and private, specific, typical for this or that literature. Во время поэтического перевода необходимо передать сложный информационный комплекс с помощью которого происходит разграничение общих закономерностей или принципов такого построения и частных, специфических, типичных для той или иной литературы.Документ Технологія навчання іноземним мовам у співпраці або суперництв(Science, innovations and education: problems and prospects: The 10th International scientific and practical conference (Tokyo, Japan, May 4-6, 2022). - Tokyo, 2022. - P. 292-297, 2022) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.Описано спроби виявити можливості практичного застосування диференціації на основі співпраці або суперництва та її вплив на навчальний процес. Для досягнення цієї мети з різними групами слухачів, які відрізняються за віком та рівнем знань іноземної мови, був проведений експеримент, де кожна група працювала спочатку у співпраці, потім у суперництві, а також було проведено опитування учнів щодо методу навчання, який вони вважають цікавішим, а який є найкориснішим при вивченні іноземної мови. На підставі результатів проведеного експерименту у статті зроблено висновок, що найбільш доцільним є почергове використання роботи у суперництві/співпраці або вибір переважного методу залежно від особливостей групи.Документ Інноваційні форми і методи технології резидуального контролю курсантів МВС під час навчання іноземної мови(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 196. - С. 190-195, 2021) Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2807-2914; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212Проаналізовано та уточнено сутність та зміст поняття «резидуальний контроль» в освітньому процесі підготовки курсантів МВС України та показана його роль в підготовці майбутнього фахівця. Виявлено педагогічні умови організації резидуального контролю, що підвищують рівень міцності залишкових знань майбутніх офіцерів на основі застосування інноваційних форм і методів, що дозволить удосконалити комунікативну компетенцію майбутніх фахівців.Документ Іноземна мова – інструмент в діалозі культур і цивілізацій.розвиток соціокультурної компетенції в процесі викладання і навчання іноземних мов (лінгвокраїнознавчий аспект)(Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали VIII міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (м. Київ, 11 вересня 2020 р.). Київ, 2020. C. 96-102, 2020) Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212; Білоусов, А. В.; Bilousov, A. V.;Однією з актуальних проблем сучасної методики навчання іноземної мови є орієнтація всього навчального процесу на активну самостійну роботу учнів. Лінгвокраїнознавчий аспект знаходить своє відображення в цілях та задачах навчання іноземної мови, а також у змісті та прийомах навчання, що дає можливість цілеспрямовано проводити роботу з формування фонових країнознавчих знань з перших кроків. One of the current problems of modern teaching methods foreign language is the focus of the entire educational process on active independent student work. Linguistic aspect is reflected in the goals and tasks of foreign language teaching, as well as in the content and methods of teaching that allows you to purposefully carry out work on the formation of background local lore knowledge from the first steps. Одной из актуальных проблем современной методики обучения иностранного языка является ориентация всего учебного процесса на активную самостоятельную работу учащихся. Лингвострановедческий аспект находит свое отражение в целях и задачах обучения иностранному языку, а также в содержании и приемах обучения, дает возможность целенаправленно проводить работу по формированию фоновых страноведческих знаний c первых шагов.Документ Інтернет та міжкультурна взаємодія як частина лінгвокраїнознавчого аспекту(Матеріали ІХ Міжнародної наукової конференції «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві». Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2020. C.10-11, 2020-04-23) ; Bilousov, A.V.; Бабак, Г. С.; Babak, H. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3124-8212На сьогодні інтернет відіграє важливу роль в житті сучасної людини. Для тих, хто вивчає іноземну мову інтернет дає унікальну можливість мову, користуватися автентичними текстами, слухати і спілкуватися з носіями мови. Мережа Інтернет - це необмежений ресурс, який має величезний спектр використання і можливостей. Today, the Internet plays an important role in the life of modern man. For those who study a foreign language, the Internet provides a unique opportunity for the language to use authentic texts, listen and communicate with native speakers. The Internet is an unlimited resource that has a huge range of uses and capabilities. На сегодня интернет играет важную роль в жизни современного человека. Для тех, кто изучает иностранный язык интернет дает уникальную возможность язык, пользоваться аутентичными текстами, слушать и общаться с носителями языка. Сеть Интернет - это неограниченный ресурс, который имеет огромный спектр использования и возможностей.